Dat had je op moeten nemenquote:Op donderdag 25 december 2008 00:53 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat niemand mij kon zien in mijn pyjama, hakkend door m'n kamer.
Juist niet.quote:
Dat heb ik trouwens de afgelopen dagen ook gedaan, maar soms lag het tempo zo hoog dat ik dan alsnog de lapo had. En dat is best irritant.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zodra de posts in de 290 komen ga ik me altijd rustig houden.
Valt wel mee hoorquote:
*gilt*quote:Op donderdag 25 december 2008 00:56 schreef Guis het volgende:
Wat een wakkere menigte!
Hallllloooooo wakkere menigte!
Laat je hoooorrrrrruuuuh!
(zo.. heb ik dat ook eens gezegd)
Juist welquote:Op donderdag 25 december 2008 00:55 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Juist niet.
Er zat nog iemand aan te dringen om de cam aan te doen maar godzijdank was het donker en kon hij toch niets zien dus had het heul geen zin.![]()
ALS WE GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN....quote:Op donderdag 25 december 2008 00:56 schreef Guis het volgende:
Wat een wakkere menigte!
Dan wist je gewoon dat het nieuwe topic er kwam zonder dat je er wat voor hoefde te doen, met een beetje mazzel zelfs 2 of 3quote:Op donderdag 25 december 2008 00:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat heb ik trouwens de afgelopen dagen ook gedaan, maar soms lag het tempo zo hoog dat ik dan alsnog de lapo had. En dat is best irritant.
Waaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 25 december 2008 00:56 schreef Guis het volgende:
Wat een wakkere menigte!
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:46 schreef Noortje. het volgende:
Hihi als ik aan mijn neus zit knakt hij.
Hehe, met die snelheid was het makkelijkerquote:Op donderdag 25 december 2008 00:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat heb ik trouwens de afgelopen dagen ook gedaan, maar soms lag het tempo zo hoog dat ik dan alsnog de lapo had. En dat is best irritant.
Had je daar tijd voor tussen het luisteren door?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb de afgelopen dagen heel hard zitten oefenen om het goed te doen.
Volgend jaar Guis in het SR huisquote:Op donderdag 25 december 2008 00:56 schreef Guis het volgende:
Wat een wakkere menigte!
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ALS WE GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN....
DAN GAAN WE MET Z'N ALLUUUHH!!!quote:Op donderdag 25 december 2008 00:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ALS WE GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN....
Allemaal opgebleven voor jouquote:Op donderdag 25 december 2008 00:56 schreef Guis het volgende:
Wat een wakkere menigte!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |