Nou ja die posts in dat übersnelle topic waren toch niets anders dan "HAKKUHHH" dus daar heb ik niet eens de moeite voor genomen ze te lezen.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel lachen want je was de hele tijd toch wel bezig, maar het ging vaak zo snel dat het bijna niet te doen was. Dan was je een bericht aan het typen op pagina 2 en dan klik je op verzonden en dan zat je ineens op pagina 5.Ook had ik een paar keer dat ik werd gequote maar eigenlijk geen idee meer had waar het over ging. Zo hoog lag het tempo.
Daar staat dus ook de rest van de finale?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:37 schreef evert het volgende:
[..]
staat al op uitzending gemist, na ca. 33 minuten beginnen met kijken
Dat zullen we morgen merken als de cake gegeten wordt.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej je bent er weer! het is dus gelukt.
Ah. Ik ben blij dat ik niet naar de zingende kikker luister.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
oh okay! de Macy Grey (ofzo iets) wordt net ingestart.
he, echt niet depri worden! denk aan de mooie dingen van het leven en de leuke momenten. het komt echt wel op je pad! hopelijk heb je goede kerst met mensen die je dierbaar zijn.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, dat heb ik ook wel. Maar af en toe wil ik ook wel weer meer. En het afgelopen jaar heeft me wat dat betreft nog weinig goeds gebracht. Paar dates waar ik echt met een goed gevoel in ging en waar de avond zelf ook echt heel leuk was (goed eten, leuk tentje, gevoel van een klik) en achteraf wordt de ballon dan met één speld weer mooi kapot geprikt. Leuk en aardig om steeds weer m'n verhaal op tafel te gooien (klinkt wellicht zwaarder dan 't is), maar op een bepaald moment verwacht je zeg maar meer dan een leuke avond (en nee, niet direct sex).
Met dit soort dagen speelt 't 'negatieve' gevoel weer op...
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:31 schreef morpheus_at_work het volgende:, misschien straks nog vanuit bed luisterend
Hoe laat moeten we er zijnquote:Op donderdag 25 december 2008 00:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zullen we morgen merken als de cake gegeten wordt.
Zit net aan de eerste jaquote:
Morgenmiddag naar ouders/zusje, dus dan zal 't wel ff beter zijnquote:Op donderdag 25 december 2008 00:39 schreef evert het volgende:
[..]
he, echt niet depri worden! denk aan de mooie dingen van het leven en de leuke momenten. het komt echt wel op je pad! hopelijk heb je goede kerst met mensen die je dierbaar zijn.
Ik heb heel even gekeken maar het ging inderdaad echt nergens over.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:37 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nou ja die posts in dat übersnelle topic waren toch niets anders dan "HAKKUHHH" dus daar heb ik niet eens de moeite voor genomen ze te lezen.
Ook wel herkenbaarquote:Op een gegeven moment was het wel irritant ja inderdaad, half topic gemist na één post, maar na een tijdje had ik het gehad met spammen dus ging ik meer lurken (gister bijvoorbeeld), en dan is het niet zo erg als het zo snel gaat.
Ik wil niet weten hoeveel posts van mij daarbij zittenquote:Op donderdag 25 december 2008 00:40 schreef Noortje. het volgende:
18-12-2008 [SR @3FM #923] Nog een paar uurtjes
tot
24-12-2008 [SR @ 3FM #1076] Waar het stikt van de spammers
153 topics in zes dagen. Is dat een record?
Als je nou eens gaat slapen, dan is morgenmiddag er eerder.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Morgenmiddag naar ouders/zusje, dus dan zal 't wel ff beter zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |