Maak je er in hetzelfde verhaal opeens "half dronken" van, maakt iedereen zich zorgenquote:Op woensdag 24 december 2008 23:40 schreef Mikkie het volgende:
[..].
Nee, maar serieus. Mensen vragen zich wel eens af hoe ik half nuchter naar buiten kan lopen als ik op een avond 15 bier wegzet. Mja, daar doe ik ook niks aan. Maar echt zorgen maken als in: je drinkt teveel en het kan schadelijk voor je zijn, dat heb ik -voor zover ik me kan herinneren- nog nooit gehoord.
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:39 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie ik maak me zorgen om je drankverbruik
Alleen dan zeggen ze het niet, hun foutquote:Op woensdag 24 december 2008 23:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maak je er in hetzelfde verhaal opeens "half dronken" van, maakt iedereen zich zorgen.
Dat noemen ze 'triggeren'. Gewoon laten zien, vragen wat ze er van vindt en dan d'r gezicht zienquote:Op woensdag 24 december 2008 23:45 schreef morgane het volgende:
ff vlug over de fipo heengescrolld, mn ma zit naast me op de bank
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:49 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
10 kudows als ze zegt: "Ik zou d'r doen"!
Oh jij hebt het gezegd nu hèquote:Op woensdag 24 december 2008 23:45 schreef morgane het volgende:
ff vlug over de fipo heengescrolld, mn ma zit naast me op de bank
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:49 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
10 kudows als ze zegt: "Ik zou d'r doen"!
Zeker dezelfde reeks als toen al een paar keer gepost werdquote:Op woensdag 24 december 2008 23:51 schreef IrishBastard het volgende:
DIe had je al gepost, zit gewoon je reinste kiddiepr0n tussen
nee deze was nieuwquote:Op woensdag 24 december 2008 23:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeker dezelfde reeks als toen al een paar keer gepost werd.
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:50 schreef IrishBastard het volgende:
Laat d'r meteen dat swarma-knolraap filmpje zienKrijg je meteen een internetverbod van d'r
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]![]()
Dan moet je de kop van je pa even op de foto zetten
.
Daarom is het dus een kutvraag in die test. Je kunt me iets vragen over een willekeurige stapavond en ik weet het niet meer, puur omdat ik niet alles onthou omdat ik het gewoon niet boeiend vindquote:Op woensdag 24 december 2008 23:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou Mikkie, waar ging ons laatste gesprek over op de meet?
Doe anders 1 guy 1 glassquote:Op woensdag 24 december 2008 23:50 schreef IrishBastard het volgende:
Laat d'r meteen dat swarma-knolraap filmpje zienKrijg je meteen een internetverbod van d'r
als 1e post is die t leukstquote:Op woensdag 24 december 2008 23:55 schreef Slarioux het volgende:
Ik wacht wel even op de nieuwe pagina
linkjequote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik lig in een deuk, zo slecht.
You just passed the Piet-acceptance-test. Kudos!quote:Op woensdag 24 december 2008 23:56 schreef Mikkie het volgende:
Maar goed, zodat jij je herinnering op kan vijzelen: het ging over 'zaken gedaan krijgen'. Bijv. garantie krijgen bij een winkel, tructjes ter 'overreding' (breed maken, luide stem, voorover buigen) etc. Ik gaf nog het voorbeeld van mezelf in de stadswinkel.
die van net was dezelfde idd, maar niemand reageerde dus ik denk post m nog maar n keerquote:Op woensdag 24 december 2008 23:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Als je in 2 topics zo'n rar kunt posten, hoe veel van die shit heb je dan
via hier is leukerquote:Op woensdag 24 december 2008 23:57 schreef Slarioux het volgende:
[..]
In je PM. Deze is echt tè erg, krijg ik nog een ban voor
De kans dat een mod jou een linkje naar dergelijke content geeft is nogal groot jaquote:
viel te proberenquote:Op woensdag 24 december 2008 23:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De kans dat een mod jou een linkje naar dergelijke content geeft is nogal groot ja.
Hey hallo, over wie gaat het nou hierquote:Op woensdag 24 december 2008 23:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De kans dat een mod jou een linkje naar dergelijke content geeft is nogal groot ja.
Ik lul zo vaak enorme bullshit tijdens het stappen, dat ga ik echt niet allemaal onthoudenquote:Op woensdag 24 december 2008 23:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dus de rest van de gesprekken vond je gewoon niet boeiend
Waar is mijn PM dan?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:59 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Hey hallo, over wie gaat het nou hier
Nogal wiedes. Ik bedoel... swarmi als schoonzoon. Da's net zoiets als je hele leven uitgedroogde, met maaien bezaaide ratten als avondeten nuttigen. Dat wens je niemand toe.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:53 schreef IrishBastard het volgende:
Als 'ie maar weet dat ik m'n eventuele dochters nooit bij 'm in de buurt laat
Ja hij heeft 't verteld, ik begin er niet aanquote:Op woensdag 24 december 2008 23:59 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Jullie weten niet waar jullie aan beginnen![]()
kom op, er zijn ergere dingenquote:Op donderdag 25 december 2008 00:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nogal wiedes. Ik bedoel... swarmi als schoonzoon. Da's net zoiets als je hele leven uitgedroogde, met maaien bezaaide ratten als avondeten nuttigen. Dat wens je niemand toe.
Dat had je niet verwacht hè?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
You just passed the Piet-acceptance-test. Kudos!
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:01 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
"Ja, ik was mijn gordijnen aan het ophangen..."
quote:
Echt nuchter ben ik dan ook niet, stief pa is dronken tegen zijn dochter aan het vertellen hoevel hij van haar houdquote:
Daar schrok je zo van dat je naar een computer gerend bent?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:05 schreef HostiMeister het volgende:
Echt nuchter ben ik dan ook niet, stief pa is dronken tegen zijn dochter aan het vertellen hoevel hij van haar houd
Zeg dat de volgende keer vóór ik ga kijkenquote:Op woensdag 24 december 2008 23:59 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Jullie weten niet waar jullie aan beginnen![]()
Hij heeft een EEE en zit in een hoekje te nerdenquote:Op donderdag 25 december 2008 00:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar schrok je zo van dat je naar een computer gerend bent?
Moest nog een mailtje sturen en het is hioer toch zo afgelopen dus heb ik mijn laptop erbij gepaktquote:Op donderdag 25 december 2008 00:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar schrok je zo van dat je naar een computer gerend bent?
Jaartje of 17 denk ik... 17 zegt ze jaquote:Op donderdag 25 december 2008 00:07 schreef swarmahoer het volgende:
hosti hoe oud is de dochter
mikkie lust je je bier nog ?
Dat zijn de meest prachtige avondenquote:Op donderdag 25 december 2008 00:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Echt nuchter ben ik dan ook niet, stief pa is dronken tegen zijn dochter aan het vertellen hoevel hij van haar houd
Da's een prestatie, had ik niet verwacht. Of dit was de subtiele reminder omdat je het was vergeten, dat kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, ik wist 't zelf ook nog dus op zich wel
.
Vertel?!?!quote:Op donderdag 25 december 2008 00:04 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Oh wacht ik ben zelf een halve limburger![]()
Prachtig, die verhalen!quote:Op donderdag 25 december 2008 00:01 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
"Ja, ik was mijn gordijnen aan het ophangen..."
Wat me opviel: die gast geeft geen kik als het fout gaat, voelt amper pijn. Ook als 'ie opstaat, zie je niks meer druppelen. Dat kan komen doordat hij alles dichtknijpt, maar goed. Heel nuchter gezien: je ziet niets in het filmpje. Hij geeft je de illusie wat gebeurt, maar niemand ziet echt dat het gebeurt. Het kan net zo goed een zakje bloed achter z'n rug geplakt hebben.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:01 schreef swarmahoer het volgende:
tering al dat bloed, ben benieuwd hoe ze op de ehbo reageerdenaangezien t niet vanzelf stopt lijkt me in je anus
Santa close is coming a bit later to homequote:Op donderdag 25 december 2008 00:10 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het was ook kerst-rood in dat filmpje
1+1=2!!!!!!111einseinszweidreivier!!!!11brigadierrofleins!quote:Op donderdag 25 december 2008 00:09 schreef morgane het volgende:
Die tietenpost van Sander is toch een stuk stijlvolleren mn ma zou niet erg verbaasd op kijken, ze weten toch al dat ik meisjes ook wel leuk vind
mr zo'n full-frontal punani kan ik beter even achterwege laten
Jazeker, ik tik net een Kasteel Bruin wegquote:Op donderdag 25 december 2008 00:07 schreef swarmahoer het volgende:
hosti hoe oud is de dochter
mikkie lust je je bier nog ?
Wat doe jij bij meisjes van 17 in huis?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jaartje of 17 denk ik... 17 zegt ze ja
Mijn vader, mijn moeder. Wat danslessen, een paar glazen wijn. En een sigaretje toe. Want dat kon toen nog.quote:
Ik ben het stuk fiets pakken kwijt, op 't ene moment zit ik binnen en 't andere moment loop ik met yashi & IB buiten. Daartussen eeeuuuhhhquote:Op donderdag 25 december 2008 00:11 schreef Mikkie het volgende:
Da's een prestatie, had ik niet verwacht. Of dit was de subtiele reminder omdat je het was vergeten, dat kan natuurlijk ook.
Vind jij meisjes ook leuk?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:09 schreef morgane het volgende:
Die tietenpost van Sander is toch een stuk stijlvolleren mn ma zou niet erg verbaasd op kijken, ze weten toch al dat ik meisjes ook wel leuk vind
mr zo'n full-frontal punani kan ik beter even achterwege laten
Tis me stiefzusje, pervquote:Op donderdag 25 december 2008 00:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat doe jij bij meisjes van 17 in huis?.
Same here. Ik kan die zelfmoord en onthoofdingsfilmpjes kijken terwijl ik erbij zuip en eet, maar bij automutilatie (penis afhakken, vingers afhakken (BME Olympics, anyone?) en dit soort dingen moet ik iets meer moeite doen). Maar wat scheelt: meer dan de helft is fake. Niet alles geloven wat je zietquote:Op donderdag 25 december 2008 00:09 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik ben niet snel shocked, maar ik had wel moeite met dit uitkijken
Die goeie ouwe tijdquote:Op donderdag 25 december 2008 00:12 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Mijn vader, mijn moeder. Wat danslessen, een paar glazen wijn. En een sigaretje toe. Want dat kon toen nog.
Oi, ik had het over stiefpa en zijn dochter, moet ik een diagrammetje uittekenenen??quote:
Je bent morgen vrij man, zeikdoosquote:Op donderdag 25 december 2008 00:16 schreef IrishBastard het volgende:
Tis overigens ook wel eens tijd om naar bed te gaan.
Ik wilde zeggen 'ja is goed, doe maarquote:Op donderdag 25 december 2008 00:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oi, ik had het over stiefpa en zijn dochter, moet ik een diagrammetje uittekenenen??
(gaat niet lukken overigens)
Dat erken ik niet.quote:
Ach als ik me vanvond verveel god weet waar het schip strandtquote:Op donderdag 25 december 2008 00:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen 'ja is goed, doe maar', maar je hebt jezelf weer aardig ingedekt
.
ik zei gedekt hihi
en hoe heet zequote:
ik ben altijd degene die t vraagt dus niks nieuws hierquote:Op donderdag 25 december 2008 00:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je hebt wel door dat je een beetje desperate over komt hè?![]()
dat moest ook van pietquote:Op donderdag 25 december 2008 00:22 schreef Slarioux het volgende:
Die fout in de TT laat ik ook lekker zitten trouwens. Valt me nu pas op
Ik zei 't nog Sherlockquote:Op donderdag 25 december 2008 00:22 schreef Slarioux het volgende:
Die fout in de TT laat ik ook lekker zitten trouwens. Valt me nu pas op
Valt niet zo veel over uit te leggen lijkt mequote:Op donderdag 25 december 2008 00:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vind jij meisjes ook leuk?Vertel!
.
Nietesquote:Op donderdag 25 december 2008 00:23 schreef swarmahoer het volgende:
ik denk trouwens dat piet een ninja edit geplaatst heeft dat de fout zo bedoeld was, anders moest ie alweeeeer missie lastig vallen voor een change
morgane wil een trio, dat mag je ook wel gewoon zeggen heur.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:23 schreef morgane het volgende:
Valt niet zo veel over uit te leggen lijkt me
Nee te laf!quote:Op donderdag 25 december 2008 00:25 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Was de preek niet naar het zin?
Inkoppertjequote:Op donderdag 25 december 2008 00:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
morgane wil een trio, dat mag je ook wel gewoon zeggen heur.
Hij is geniaalquote:Op donderdag 25 december 2008 00:17 schreef Slarioux het volgende:
Ik zit weer "Inflatable You" te kijken op youtube
Ho even, hier distantieer ik me vanquote:Op donderdag 25 december 2008 00:18 schreef IrishBastard het volgende:
Echt, het niveau hier
Lijkt wel donderdag
Natuurlijk welquote:Op donderdag 25 december 2008 00:23 schreef morgane het volgende:
[..]
Valt niet zo veel over uit te leggen lijkt me
En jij gaat zeker naar 'inflatable dick' kijken om te zien of je er nog iets van kan maken?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:28 schreef swarmahoer het volgende:
hij gaat nu naar zn inflateble her kijken
Misschien moet je solliciteren om er volgend jaar zelf te staanquote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En jij gaat zeker naar 'inflatable dick' kijken om te zien of je er nog iets van kan maken?
Das nou zo'n kansloze term hequote:Op donderdag 25 december 2008 00:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Ben je dat 'zogenaamde' bi-schierig?.
Ik vind het ook een kutterm hoor, maar omdat die vaak gebruikt wordt maakt het dat een onderwerp easy toegankelijk isquote:Op donderdag 25 december 2008 00:33 schreef morgane het volgende:
[..]
Das nou zo'n kansloze term heben niet nieuwsgierig naar meisjes ofzo, ben veel te blij met mijn vriend
mr ben een paar keer verliefd op een meisje geweest en vind ze net zo aantrekkelijk als jongens. Dat maakt me bi, lijkt me. Maar niet 'bi-schierig'
Maar verliefdheid staat bij veel mensen niet gelijk aan zoenen, toch?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:36 schreef morgane het volgende:
Nope, op de 1 of andere manier werd ik áltijd verliefd op hetero's
Ik dus bij voorkeur wel jaquote:Op donderdag 25 december 2008 00:38 schreef swarmahoer het volgende:
moet je verliefd zijn op iemand om ermee te zoenen ?
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:38 schreef swarmahoer het volgende:
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:39 schreef swarmahoer het volgende:
was een serieuze vraag, laat de inkoppertjes maar achterwege
Dat zit bij mij dan weer anders. Had ik gezoend, kreeg ik vijf minuten later (toen ik naar huis gingquote:Op donderdag 25 december 2008 00:40 schreef morgane het volgende:
Ik moet diegene op zn minst leuk vindenkan me niemand heugen waar ik achteraf spijt van heb gehad ofzo...op 1 na heb ik ook met ze allemaal verkering gehad.
dat komt misschien omdat je er negatieve ervaringen mee gehad hebtquote:Op donderdag 25 december 2008 00:40 schreef Mikkie het volgende:
Ik zou in elk geval niet zomaar met iemand zoenen.
Zoenen voor weddenschappen is echt kansloosheid³.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:42 schreef swarmahoer het volgende:
en toch ben ik niet altijd verliefd geweest om te zoenen (ook wel s voor n weddenschap gedaan ofzo)
Is dit een rampzalige slechte poging om me terug te pakken voor inflatable dick?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat komt misschien omdat je er negatieve ervaringen mee gehad hebt
alcohol is a bitchquote:Op donderdag 25 december 2008 00:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zit bij mij dan weer anders. Had ik gezoend, kreeg ik vijf minuten later (toen ik naar huis ging) een smsje dat ze zoooooo verliefd was en hier al zo lang op had gewacht, terwijl ik 't een leuke meid vond, maar meer in een vlaag van verstandsverbijstering gezoend had
.
naja die inflatable dick vond ik persoonlijk een van je mindere grappen, dus bleef ik op t zelfde nivoquote:Op donderdag 25 december 2008 00:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is dit een rampzalige slechte poging om me terug te pakken voor inflatable dick?
alsof ik anders wél kans gemaakt hadquote:Op donderdag 25 december 2008 00:45 schreef morgane het volgende:
Voor een weddenschap...nu ben ik al helemáál op je afgeknapt jongen
t was niet eens mijn weddenschapquote:Op donderdag 25 december 2008 00:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zoenen voor weddenschappen is echt kansloosheid³.
dat ik wel respect voor het andere geslacht heb ja.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
alsof ik anders wél kans gemaakt haden op zoiets afknappen zal meer over jouw zeggen dan over mij als dat serieus een reden zou zijn
Het was geen spijt. Ze had echt enorm lekkere tietenquote:Op donderdag 25 december 2008 00:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
alcohol is a bitchhaha dit was ook n vraag in je test
spijt van dingen die je deed
Ja maar stief pa zal het niet zo waarderen denk ik ... Keuzes...quote:
zie post hierboven, t was haar weddenschap zelfsquote:Op donderdag 25 december 2008 00:47 schreef morgane het volgende:
[..]
dat ik wel respect voor het andere geslacht heb ja.
vraag of die meedoetquote:Op donderdag 25 december 2008 00:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar stief pa zal het niet zo waarderen denk ik ... Keuzes...
Gewoon geven. Eigen keus enzo.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:45 schreef HostiMeister het volgende:
Trouwens, die kleine stiefzussie wil dadelijk ook wat van mijn midnight joint![]()
Wat moet ik daar nou mee aan ?
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zie post hierboven, t was haar weddenschap zelfs
Mja, als ik een grap niet snap vind ik 'm vaak ook matig. Begrijpelijk dus.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
naja die inflatable dick vond ik persoonlijk een van je mindere grappen, dus bleef ik op t zelfde nivo
In dat geval ben je een mongool dat je gezoend hebt en d'r niet meteen keihard op de dop hebt gezetquote:Op donderdag 25 december 2008 00:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
t was niet eens mijn weddenschapt was de hare
Geef ik een blag van 17 een jonko, dan ben ik de badguy hoorquote:
Da's ook weer waar. Maar stiekem een paar hijsen dan, als pa naar bed is?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geef ik een blag van 17 een jonko, dan ben ik de badguy hoor![]()
Lekker fucking boeiend
vind je me nu wel weer leukquote:
ik wist t van te voren alquote:Op donderdag 25 december 2008 00:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In dat geval ben je een mongool dat je gezoend hebt en d'r niet meteen keihard op de dop hebt gezet
Wijsheidquote:Op donderdag 25 december 2008 00:52 schreef Slarioux het volgende:
Ik ga me niet meer in de zoen-discussie mengen. Weltrusten allemaal, veel plezier met kerst straks
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:52 schreef Mikkie het volgende:
maar als iemand het in een 'beschermde omgeving' wil proberen... Zo kun je d'r pa ook overtuigen: beter hier dan op straat, toch?
Pa is zo dronken dat ie langzaam onderweg is, en dan gaan ik en stiefzussie een jonko doenquote:Op donderdag 25 december 2008 00:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's ook weer waar. Maar stiekem een paar hijsen dan, als pa naar bed is?
hahahahquote:Op donderdag 25 december 2008 00:52 schreef Slarioux het volgende:
Ik ga me niet meer in de zoen-discussie mengen. Weltrusten allemaal, veel plezier met kerst straks
quote:
Ook goedquote:Op donderdag 25 december 2008 00:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pa is zo dronken dat ie langzaam onderweg is, en dan gaan ik en stiefzussie een jonko doen
balen, welterusten, smakelijk eten, veel plezierquote:Op donderdag 25 december 2008 00:54 schreef morgane het volgende:
[..]
.
Ik ben mn bed in, morgen kerstontbijt en dan naar opa en oma. Welterusten!
*zet kerstslaapmuts op*
dan weet ie er niks meer vanquote:Op donderdag 25 december 2008 00:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pa is zo dronken dat ie langzaam onderweg is, en dan gaan ik en stiefzussie een jonko doen
Ach is toch schattig, klein jong meissie een jonko voerenquote:
lekker spontaan ookquote:Op donderdag 25 december 2008 00:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
balen, welterusten, smakelijk eten, veel plezier
Nopequote:Op donderdag 25 december 2008 00:38 schreef swarmahoer het volgende:
Meh, iemand leuk vinden kan ik na een biertje of twee en een leuke blik wel. Iig om mee te zoenen op een avond een keer. En wie weet meer. Wat dat betreft ben ik welquote:Op donderdag 25 december 2008 00:40 schreef morgane het volgende:
Ik moet diegene op zn minst leuk vindenkan me niemand heugen waar ik achteraf spijt van heb gehad ofzo...op 1 na heb ik ook met ze allemaal verkering gehad.
Edit: ik sluit me dus volledig aan bij mijn bovenbuurman
Welnee. Als ik sjans heb met een meid, wie weet dat ik d'r zoen. Zou zomaar kunnen. En als je dan met IB iets afspreekt van "wie het eerste zoent", puur voor de fun, ach.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zoenen voor weddenschappen is echt kansloosheid³.
Dat valt in de categorie 'persoonlijke keuzes'quote:Op donderdag 25 december 2008 00:57 schreef Slarioux het volgende:
Voor swarma een afsluitende post
[..]
Welnee. Als ik sjans heb met een meid, wie weet dat ik d'r zoen. Zou zomaar kunnen. En als je dan met IB iets afspreekt van "wie het eerste zoent", puur voor de fun, ach.
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach is toch schattig, klein jong meissie een jonko voeren
* grote broer gevoels spelen op
ik denk de categorie mogelijkheden hebben totquote:Op donderdag 25 december 2008 00:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat valt in de categorie 'persoonlijke keuzes'.
Nee. Da's een keuze.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik denk de categorie mogelijkheden hebben tot
Je kunt gewoon de goede knop niet vinden in het donker.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:04 schreef swarmahoer het volgende:
godverdomme al die kut reclames op rtl 4, ik dacht dat die nachttv verboden zou worden ?
en ja ik ben te lui om de knoppen te pakken
Moet je nagaan hoe ernstig het met je gesteld isquote:Op donderdag 25 december 2008 01:06 schreef swarmahoer het volgende:
nee t is lichtzit in de huiskamer
Daarom is dit zo'n geniale telefoon. De vorige was na 100 smsjes vol, hier gewoon in totaal 3000 ontv. + verz. smsjesquote:
Maar een niet-normaal persoon verdient dan ook een niet-normale telefoonquote:Op donderdag 25 december 2008 01:13 schreef swarmahoer het volgende:
groot geheugen dan, normale telefoons kunnen er maar n paar honderd dacht ik ?
Slaap lekkerquote:
big pimpin; alertquote:Op donderdag 25 december 2008 01:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daarom is dit zo'n geniale telefoon. De vorige was na 100 smsjes vol, hier gewoon in totaal 3000 ontv. + verz. smsjes.
Kerstelfje? Ik wil wel een geile meid die langs komtquote:Op donderdag 25 december 2008 01:17 schreef swarmahoer het volgende:
ik wacht nog steeds totdat er zon geil kerstelfje langskomt en mn stageopdracht maakt, k gok dat ik t zelf moet doen
ruilenquote:
tja... wat doe je ertegenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
watsup met het absurde tempo
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
nja dan is ze 17... nu nog eventjes 16maar dat voel je niet hoor
achja, gelukkig ben ik mentaal ook nog niet zo verquote:
haar ouders vinden het oké, dus dat is 1 zorg minderquote:Op donderdag 25 december 2008 01:29 schreef swarmahoer het volgende:
pas op dat je niet aangeklaagd wordt he
Daaromquote:Op donderdag 25 december 2008 01:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
achja, gelukkig ben ik mentaal ook nog niet zo ver![]()
morgane die swarma alweer pwnd, prachtigquote:Op donderdag 25 december 2008 11:09 schreef IrishBastard het volgende:
MorregeWat een gebagger nog na ik weg was
Ontbijt al op, komt om 13u pas bezoek. Dus neequote:Op donderdag 25 december 2008 11:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oke, dit klinkt raar uit mijn mond, maar het is kerst.. Hebben jullie geen leven?
Vanmiddag naar m'n moederquote:Op donderdag 25 december 2008 11:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oke, dit klinkt raar uit mijn mond, maar het is kerst.. Hebben jullie geen leven?
Dat had ik ookquote:Op donderdag 25 december 2008 00:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben het stuk fiets pakken kwijt, op 't ene moment zit ik binnen en 't andere moment loop ik met yashi & IB buiten. Daartussen eeeuuuhhh![]()
Ja dat was op zich wel mooi idd. Maar troost je, die fout maak ik ook altijdquote:Op donderdag 25 december 2008 12:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja, en over die peerpressureIk laat me door een fucking ober overhalen om nog een wijntje te pakken
Maar ik drink niet wekelijks zoveel dus
wat een kutnummer hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |