Die goeie ouwe tijdquote:Op donderdag 25 december 2008 00:12 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Mijn vader, mijn moeder. Wat danslessen, een paar glazen wijn. En een sigaretje toe. Want dat kon toen nog.
Oi, ik had het over stiefpa en zijn dochter, moet ik een diagrammetje uittekenenen??quote:
Je bent morgen vrij man, zeikdoosquote:Op donderdag 25 december 2008 00:16 schreef IrishBastard het volgende:
Tis overigens ook wel eens tijd om naar bed te gaan.
Ik wilde zeggen 'ja is goed, doe maarquote:Op donderdag 25 december 2008 00:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oi, ik had het over stiefpa en zijn dochter, moet ik een diagrammetje uittekenenen??
(gaat niet lukken overigens)
Dat erken ik niet.quote:
Ach als ik me vanvond verveel god weet waar het schip strandtquote:Op donderdag 25 december 2008 00:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen 'ja is goed, doe maar', maar je hebt jezelf weer aardig ingedekt
.
ik zei gedekt hihi
en hoe heet zequote:
ik ben altijd degene die t vraagt dus niks nieuws hierquote:Op donderdag 25 december 2008 00:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je hebt wel door dat je een beetje desperate over komt hè?![]()
dat moest ook van pietquote:Op donderdag 25 december 2008 00:22 schreef Slarioux het volgende:
Die fout in de TT laat ik ook lekker zitten trouwens. Valt me nu pas op
Ik zei 't nog Sherlockquote:Op donderdag 25 december 2008 00:22 schreef Slarioux het volgende:
Die fout in de TT laat ik ook lekker zitten trouwens. Valt me nu pas op
Valt niet zo veel over uit te leggen lijkt mequote:Op donderdag 25 december 2008 00:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vind jij meisjes ook leuk?Vertel!
.
Nietesquote:Op donderdag 25 december 2008 00:23 schreef swarmahoer het volgende:
ik denk trouwens dat piet een ninja edit geplaatst heeft dat de fout zo bedoeld was, anders moest ie alweeeeer missie lastig vallen voor een change
morgane wil een trio, dat mag je ook wel gewoon zeggen heur.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:23 schreef morgane het volgende:
Valt niet zo veel over uit te leggen lijkt me
Nee te laf!quote:Op donderdag 25 december 2008 00:25 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Was de preek niet naar het zin?
Inkoppertjequote:Op donderdag 25 december 2008 00:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
morgane wil een trio, dat mag je ook wel gewoon zeggen heur.
Hij is geniaalquote:Op donderdag 25 december 2008 00:17 schreef Slarioux het volgende:
Ik zit weer "Inflatable You" te kijken op youtube
Ho even, hier distantieer ik me vanquote:Op donderdag 25 december 2008 00:18 schreef IrishBastard het volgende:
Echt, het niveau hier
Lijkt wel donderdag
Natuurlijk welquote:Op donderdag 25 december 2008 00:23 schreef morgane het volgende:
[..]
Valt niet zo veel over uit te leggen lijkt me
En jij gaat zeker naar 'inflatable dick' kijken om te zien of je er nog iets van kan maken?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:28 schreef swarmahoer het volgende:
hij gaat nu naar zn inflateble her kijken
Misschien moet je solliciteren om er volgend jaar zelf te staanquote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En jij gaat zeker naar 'inflatable dick' kijken om te zien of je er nog iets van kan maken?
Das nou zo'n kansloze term hequote:Op donderdag 25 december 2008 00:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Ben je dat 'zogenaamde' bi-schierig?.
Ik vind het ook een kutterm hoor, maar omdat die vaak gebruikt wordt maakt het dat een onderwerp easy toegankelijk isquote:Op donderdag 25 december 2008 00:33 schreef morgane het volgende:
[..]
Das nou zo'n kansloze term heben niet nieuwsgierig naar meisjes ofzo, ben veel te blij met mijn vriend
mr ben een paar keer verliefd op een meisje geweest en vind ze net zo aantrekkelijk als jongens. Dat maakt me bi, lijkt me. Maar niet 'bi-schierig'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |