Maak je er in hetzelfde verhaal opeens "half dronken" van, maakt iedereen zich zorgenquote:Op woensdag 24 december 2008 23:40 schreef Mikkie het volgende:
[..].
Nee, maar serieus. Mensen vragen zich wel eens af hoe ik half nuchter naar buiten kan lopen als ik op een avond 15 bier wegzet. Mja, daar doe ik ook niks aan. Maar echt zorgen maken als in: je drinkt teveel en het kan schadelijk voor je zijn, dat heb ik -voor zover ik me kan herinneren- nog nooit gehoord.
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:39 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie ik maak me zorgen om je drankverbruik
Alleen dan zeggen ze het niet, hun foutquote:Op woensdag 24 december 2008 23:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maak je er in hetzelfde verhaal opeens "half dronken" van, maakt iedereen zich zorgen.
Dat noemen ze 'triggeren'. Gewoon laten zien, vragen wat ze er van vindt en dan d'r gezicht zienquote:Op woensdag 24 december 2008 23:45 schreef morgane het volgende:
ff vlug over de fipo heengescrolld, mn ma zit naast me op de bank
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:49 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
10 kudows als ze zegt: "Ik zou d'r doen"!
Oh jij hebt het gezegd nu hèquote:Op woensdag 24 december 2008 23:45 schreef morgane het volgende:
ff vlug over de fipo heengescrolld, mn ma zit naast me op de bank
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:49 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
10 kudows als ze zegt: "Ik zou d'r doen"!
Zeker dezelfde reeks als toen al een paar keer gepost werdquote:Op woensdag 24 december 2008 23:51 schreef IrishBastard het volgende:
DIe had je al gepost, zit gewoon je reinste kiddiepr0n tussen
nee deze was nieuwquote:Op woensdag 24 december 2008 23:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeker dezelfde reeks als toen al een paar keer gepost werd.
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:50 schreef IrishBastard het volgende:
Laat d'r meteen dat swarma-knolraap filmpje zienKrijg je meteen een internetverbod van d'r
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]![]()
Dan moet je de kop van je pa even op de foto zetten
.
Daarom is het dus een kutvraag in die test. Je kunt me iets vragen over een willekeurige stapavond en ik weet het niet meer, puur omdat ik niet alles onthou omdat ik het gewoon niet boeiend vindquote:Op woensdag 24 december 2008 23:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou Mikkie, waar ging ons laatste gesprek over op de meet?
Doe anders 1 guy 1 glassquote:Op woensdag 24 december 2008 23:50 schreef IrishBastard het volgende:
Laat d'r meteen dat swarma-knolraap filmpje zienKrijg je meteen een internetverbod van d'r
als 1e post is die t leukstquote:Op woensdag 24 december 2008 23:55 schreef Slarioux het volgende:
Ik wacht wel even op de nieuwe pagina
linkjequote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik lig in een deuk, zo slecht.
You just passed the Piet-acceptance-test. Kudos!quote:Op woensdag 24 december 2008 23:56 schreef Mikkie het volgende:
Maar goed, zodat jij je herinnering op kan vijzelen: het ging over 'zaken gedaan krijgen'. Bijv. garantie krijgen bij een winkel, tructjes ter 'overreding' (breed maken, luide stem, voorover buigen) etc. Ik gaf nog het voorbeeld van mezelf in de stadswinkel.
die van net was dezelfde idd, maar niemand reageerde dus ik denk post m nog maar n keerquote:Op woensdag 24 december 2008 23:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Als je in 2 topics zo'n rar kunt posten, hoe veel van die shit heb je dan
via hier is leukerquote:Op woensdag 24 december 2008 23:57 schreef Slarioux het volgende:
[..]
In je PM. Deze is echt tè erg, krijg ik nog een ban voor
De kans dat een mod jou een linkje naar dergelijke content geeft is nogal groot jaquote:
viel te proberenquote:Op woensdag 24 december 2008 23:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De kans dat een mod jou een linkje naar dergelijke content geeft is nogal groot ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |