quote:Op woensdag 24 december 2008 23:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
19
Komt door m'n moeder, anders had ik er 15 gehad.En die keer dat je viel kwam zeker door die berm die ineens op het fietspad lagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Het fietspad lag scheef!!!
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Ik zit ook met witte wijn. "Hoe vaak zuip je?" "Nou, deze week wel 7xquote:Op woensdag 24 december 2008 23:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
een dergelijke toevoeging kan een flinke bias zijn voor de test, maar de test is onder invloed van drankconsumptie toch al gebiased.
Nog niets, dat is de spanningsfactorquote:Op woensdag 24 december 2008 23:27 schreef swarmahoer het volgende:
en wat weten we nu adhv die punten ?
Ah, dan heb ik 'm eerlijk geantwoordquote:Op woensdag 24 december 2008 23:26 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb zelf indertijd de 'niet meer kunnen stoppen'-vraag geïnterpreteerd als: op het moment dat je voor jezelf voelde dat je wilde of moest stoppen, je toch nog een biertje bestelde (hetzij door gewenning, hetzij onder peer pressure).
een dergelijke toevoeging kan een flinke bias zijn voor de test, maar de test is onder invloed van drankconsumptie toch al gebiased.
Precies!quote:Op woensdag 24 december 2008 23:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En die keer dat je viel kwam zeker door die berm die ineens op het fietspad lag. Het fietspad lag scheef!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Ik had die test ook in een week dat ik vier keer was wezen stappen een een paar borrelavonden had gehad.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:27 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik zit ook met witte wijn. "Hoe vaak zuip je?" "Nou, deze week wel 7x".
Een verwonding die 'door alcohol komt'. Al is het maar een schaafwond die komt door ongecoördineerd langs de muur lopen.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:28 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
ja, ik heb dus zelf nog nooit een verwonding gehad, maar er zijn toch áltijd mensen die iets hebben... Vond die vraag een beetje raar
Ook niet bij anderenquote:
In dat geval scoor ik daar 400 punten ben ik bangquote:Op woensdag 24 december 2008 23:32 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Of... wacht.. Telt levercirrose hier ook mee?
Het staat erboven, kuttekop. Lees die spoiler nog maar eensquote:
Ik zie een verhoogde mate tot agressiviteit.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het staat erboven, kuttekop. Lees die spoiler nog maar eens.
Ik scoorde 15, maar da's interpretatie. Mensen zeggen wel vaak dat ik veel drink, maar ik hoor ze eigenlijk nooit zeggen dat ze vinden dat ik te veel drink. Dat ze zich zorgen maken ofzo. Maar dat komt misschien ook doordat bijna iedereen altijd meteen zegt 'ja je kan veel drinken maar je kan het ook makkelijk hebben'.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat was je score in deze test Mikkie?
Het is maar net wat problematisch is natuurlijkquote:Op woensdag 24 december 2008 23:35 schreef IrishBastard het volgende:
Overigens is dat risico nogal dom, want als je zo'n aantal punten scoort, doe je toch al aan problematisch drankgebruik?
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zie een verhoogde mate tot agressiviteit.
De grootste drogreden in de menselijke historiequote:Op woensdag 24 december 2008 23:35 schreef Mikkie het volgende:
Ik scoorde 15, maar da's interpretatie. Mensen zeggen wel vaak dat ik veel drink, maar ik hoor ze eigenlijk nooit zeggen dat ze vinden dat ik te veel drink. Dat ze zich zorgen maken ofzo. Maar dat komt misschien ook doordat bijna iedereen altijd meteen zegt 'ja je kan veel drinken maar je kan het ook makkelijk hebben'.
Zie het als een lange termijnproject. Er kan sprake zijn van hevig gebruik op de korte termijn (binge drinken) of op de lange termijn. Op de lange termijn kan het overgaan in misbruik en daarna in alcoholisme. Voor alcoholisme praten we volgens wetenschappelijke standaarden over tien jaar ernstig alcoholverleden. Maar een probleemgebruiker kun je in korte tijd worden. Echter, van probleemgebruiker, ga je naar misbruiker, naar alcoholist. Sneeuwbaleffect.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:35 schreef IrishBastard het volgende:
Overigens is dat risico nogal dom, want als je zo'n aantal punten scoort, doe je toch al aan problematisch drankgebruik?
Dat zeggen ze wel, maar dat ben je de volgende morgen toch vergeten.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik scoorde 15, maar da's interpretatie. Mensen zeggen wel vaak dat ik veel drink, maar ik hoor ze eigenlijk nooit zeggen dat ze vinden dat ik te veel drink. Dat ze zich zorgen maken ofzo. Maar dat komt misschien ook doordat bijna iedereen altijd meteen zegt 'ja je kan veel drinken maar je kan het ook makkelijk hebben'.
swarmi, ik maak me zorgen om je spelfoutenquote:Op woensdag 24 december 2008 23:39 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie ik maak me zorgen om je drankverbruik
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De grootste drogreden in de menselijke historie.
maak er een topic test overquote:Op woensdag 24 december 2008 23:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
swarmi, ik maak me zorgen om je spelfouten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |