Ik dus bij voorkeur wel jaquote:Op donderdag 25 december 2008 00:38 schreef swarmahoer het volgende:
moet je verliefd zijn op iemand om ermee te zoenen ?
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:38 schreef swarmahoer het volgende:
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:39 schreef swarmahoer het volgende:
was een serieuze vraag, laat de inkoppertjes maar achterwege
Dat zit bij mij dan weer anders. Had ik gezoend, kreeg ik vijf minuten later (toen ik naar huis gingquote:Op donderdag 25 december 2008 00:40 schreef morgane het volgende:
Ik moet diegene op zn minst leuk vindenkan me niemand heugen waar ik achteraf spijt van heb gehad ofzo...op 1 na heb ik ook met ze allemaal verkering gehad.
dat komt misschien omdat je er negatieve ervaringen mee gehad hebtquote:Op donderdag 25 december 2008 00:40 schreef Mikkie het volgende:
Ik zou in elk geval niet zomaar met iemand zoenen.
Zoenen voor weddenschappen is echt kansloosheid³.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:42 schreef swarmahoer het volgende:
en toch ben ik niet altijd verliefd geweest om te zoenen (ook wel s voor n weddenschap gedaan ofzo)
Is dit een rampzalige slechte poging om me terug te pakken voor inflatable dick?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat komt misschien omdat je er negatieve ervaringen mee gehad hebt
alcohol is a bitchquote:Op donderdag 25 december 2008 00:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zit bij mij dan weer anders. Had ik gezoend, kreeg ik vijf minuten later (toen ik naar huis ging) een smsje dat ze zoooooo verliefd was en hier al zo lang op had gewacht, terwijl ik 't een leuke meid vond, maar meer in een vlaag van verstandsverbijstering gezoend had
.
naja die inflatable dick vond ik persoonlijk een van je mindere grappen, dus bleef ik op t zelfde nivoquote:Op donderdag 25 december 2008 00:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is dit een rampzalige slechte poging om me terug te pakken voor inflatable dick?
alsof ik anders wél kans gemaakt hadquote:Op donderdag 25 december 2008 00:45 schreef morgane het volgende:
Voor een weddenschap...nu ben ik al helemáál op je afgeknapt jongen
t was niet eens mijn weddenschapquote:Op donderdag 25 december 2008 00:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zoenen voor weddenschappen is echt kansloosheid³.
dat ik wel respect voor het andere geslacht heb ja.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
alsof ik anders wél kans gemaakt haden op zoiets afknappen zal meer over jouw zeggen dan over mij als dat serieus een reden zou zijn
Het was geen spijt. Ze had echt enorm lekkere tietenquote:Op donderdag 25 december 2008 00:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
alcohol is a bitchhaha dit was ook n vraag in je test
spijt van dingen die je deed
Ja maar stief pa zal het niet zo waarderen denk ik ... Keuzes...quote:
zie post hierboven, t was haar weddenschap zelfsquote:Op donderdag 25 december 2008 00:47 schreef morgane het volgende:
[..]
dat ik wel respect voor het andere geslacht heb ja.
vraag of die meedoetquote:Op donderdag 25 december 2008 00:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar stief pa zal het niet zo waarderen denk ik ... Keuzes...
Gewoon geven. Eigen keus enzo.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:45 schreef HostiMeister het volgende:
Trouwens, die kleine stiefzussie wil dadelijk ook wat van mijn midnight joint![]()
Wat moet ik daar nou mee aan ?
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zie post hierboven, t was haar weddenschap zelfs
Mja, als ik een grap niet snap vind ik 'm vaak ook matig. Begrijpelijk dus.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
naja die inflatable dick vond ik persoonlijk een van je mindere grappen, dus bleef ik op t zelfde nivo
In dat geval ben je een mongool dat je gezoend hebt en d'r niet meteen keihard op de dop hebt gezetquote:Op donderdag 25 december 2008 00:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
t was niet eens mijn weddenschapt was de hare
Geef ik een blag van 17 een jonko, dan ben ik de badguy hoorquote:
Da's ook weer waar. Maar stiekem een paar hijsen dan, als pa naar bed is?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geef ik een blag van 17 een jonko, dan ben ik de badguy hoor![]()
Lekker fucking boeiend
vind je me nu wel weer leukquote:
ik wist t van te voren alquote:Op donderdag 25 december 2008 00:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In dat geval ben je een mongool dat je gezoend hebt en d'r niet meteen keihard op de dop hebt gezet
Wijsheidquote:Op donderdag 25 december 2008 00:52 schreef Slarioux het volgende:
Ik ga me niet meer in de zoen-discussie mengen. Weltrusten allemaal, veel plezier met kerst straks
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:52 schreef Mikkie het volgende:
maar als iemand het in een 'beschermde omgeving' wil proberen... Zo kun je d'r pa ook overtuigen: beter hier dan op straat, toch?
Pa is zo dronken dat ie langzaam onderweg is, en dan gaan ik en stiefzussie een jonko doenquote:Op donderdag 25 december 2008 00:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's ook weer waar. Maar stiekem een paar hijsen dan, als pa naar bed is?
hahahahquote:Op donderdag 25 december 2008 00:52 schreef Slarioux het volgende:
Ik ga me niet meer in de zoen-discussie mengen. Weltrusten allemaal, veel plezier met kerst straks
quote:
Ook goedquote:Op donderdag 25 december 2008 00:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pa is zo dronken dat ie langzaam onderweg is, en dan gaan ik en stiefzussie een jonko doen
balen, welterusten, smakelijk eten, veel plezierquote:Op donderdag 25 december 2008 00:54 schreef morgane het volgende:
[..]
.
Ik ben mn bed in, morgen kerstontbijt en dan naar opa en oma. Welterusten!
*zet kerstslaapmuts op*
dan weet ie er niks meer vanquote:Op donderdag 25 december 2008 00:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pa is zo dronken dat ie langzaam onderweg is, en dan gaan ik en stiefzussie een jonko doen
Ach is toch schattig, klein jong meissie een jonko voerenquote:
lekker spontaan ookquote:Op donderdag 25 december 2008 00:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
balen, welterusten, smakelijk eten, veel plezier
Nopequote:Op donderdag 25 december 2008 00:38 schreef swarmahoer het volgende:
Meh, iemand leuk vinden kan ik na een biertje of twee en een leuke blik wel. Iig om mee te zoenen op een avond een keer. En wie weet meer. Wat dat betreft ben ik welquote:Op donderdag 25 december 2008 00:40 schreef morgane het volgende:
Ik moet diegene op zn minst leuk vindenkan me niemand heugen waar ik achteraf spijt van heb gehad ofzo...op 1 na heb ik ook met ze allemaal verkering gehad.
Edit: ik sluit me dus volledig aan bij mijn bovenbuurman
Welnee. Als ik sjans heb met een meid, wie weet dat ik d'r zoen. Zou zomaar kunnen. En als je dan met IB iets afspreekt van "wie het eerste zoent", puur voor de fun, ach.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zoenen voor weddenschappen is echt kansloosheid³.
Dat valt in de categorie 'persoonlijke keuzes'quote:Op donderdag 25 december 2008 00:57 schreef Slarioux het volgende:
Voor swarma een afsluitende post
[..]
Welnee. Als ik sjans heb met een meid, wie weet dat ik d'r zoen. Zou zomaar kunnen. En als je dan met IB iets afspreekt van "wie het eerste zoent", puur voor de fun, ach.
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach is toch schattig, klein jong meissie een jonko voeren
* grote broer gevoels spelen op
ik denk de categorie mogelijkheden hebben totquote:Op donderdag 25 december 2008 00:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat valt in de categorie 'persoonlijke keuzes'.
Nee. Da's een keuze.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik denk de categorie mogelijkheden hebben tot
Je kunt gewoon de goede knop niet vinden in het donker.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:04 schreef swarmahoer het volgende:
godverdomme al die kut reclames op rtl 4, ik dacht dat die nachttv verboden zou worden ?
en ja ik ben te lui om de knoppen te pakken
Moet je nagaan hoe ernstig het met je gesteld isquote:Op donderdag 25 december 2008 01:06 schreef swarmahoer het volgende:
nee t is lichtzit in de huiskamer
Daarom is dit zo'n geniale telefoon. De vorige was na 100 smsjes vol, hier gewoon in totaal 3000 ontv. + verz. smsjesquote:
Maar een niet-normaal persoon verdient dan ook een niet-normale telefoonquote:Op donderdag 25 december 2008 01:13 schreef swarmahoer het volgende:
groot geheugen dan, normale telefoons kunnen er maar n paar honderd dacht ik ?
Slaap lekkerquote:
big pimpin; alertquote:Op donderdag 25 december 2008 01:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daarom is dit zo'n geniale telefoon. De vorige was na 100 smsjes vol, hier gewoon in totaal 3000 ontv. + verz. smsjes.
Kerstelfje? Ik wil wel een geile meid die langs komtquote:Op donderdag 25 december 2008 01:17 schreef swarmahoer het volgende:
ik wacht nog steeds totdat er zon geil kerstelfje langskomt en mn stageopdracht maakt, k gok dat ik t zelf moet doen
ruilenquote:
tja... wat doe je ertegenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
watsup met het absurde tempo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |