Je kunt gewoon de goede knop niet vinden in het donker.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:04 schreef swarmahoer het volgende:
godverdomme al die kut reclames op rtl 4, ik dacht dat die nachttv verboden zou worden ?
en ja ik ben te lui om de knoppen te pakken
Moet je nagaan hoe ernstig het met je gesteld isquote:Op donderdag 25 december 2008 01:06 schreef swarmahoer het volgende:
nee t is lichtzit in de huiskamer
Daarom is dit zo'n geniale telefoon. De vorige was na 100 smsjes vol, hier gewoon in totaal 3000 ontv. + verz. smsjesquote:
Maar een niet-normaal persoon verdient dan ook een niet-normale telefoonquote:Op donderdag 25 december 2008 01:13 schreef swarmahoer het volgende:
groot geheugen dan, normale telefoons kunnen er maar n paar honderd dacht ik ?
Slaap lekkerquote:
big pimpin; alertquote:Op donderdag 25 december 2008 01:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daarom is dit zo'n geniale telefoon. De vorige was na 100 smsjes vol, hier gewoon in totaal 3000 ontv. + verz. smsjes.
Kerstelfje? Ik wil wel een geile meid die langs komtquote:Op donderdag 25 december 2008 01:17 schreef swarmahoer het volgende:
ik wacht nog steeds totdat er zon geil kerstelfje langskomt en mn stageopdracht maakt, k gok dat ik t zelf moet doen
ruilenquote:
tja... wat doe je ertegenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
watsup met het absurde tempo
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
nja dan is ze 17... nu nog eventjes 16maar dat voel je niet hoor
achja, gelukkig ben ik mentaal ook nog niet zo verquote:
haar ouders vinden het oké, dus dat is 1 zorg minderquote:Op donderdag 25 december 2008 01:29 schreef swarmahoer het volgende:
pas op dat je niet aangeklaagd wordt he
Daaromquote:Op donderdag 25 december 2008 01:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
achja, gelukkig ben ik mentaal ook nog niet zo ver![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |