Gefeli met je modschap.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
vol
Tietenpic verplicht, jeweets.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
fipo, die wilde ik heul niet. Waar is de tijd dat swarmi zat te F5'en.
Dat ziet eruit als Love Parade-materiaalquote:
Geen idee, ik heb maar gegoogled op kerst tietenquote:Op woensdag 24 december 2008 13:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als Love Parade-materiaal.
Ik vroeg net een goede vriendin mee maar dat zit weer ergens in diep donker Twentequote:
Want anders ga je niet?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tering, zit een beetje die reisverhalen van mensen te lezen, en als ik dat lees heb ik zo'n zin om te gaan!
Vraag me alleen wel af of er internet op die kamers is
Da's net zoiets als een callcentermedewerker zonder stem: dan heeft ze geen leven meer.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:00 schreef IrishBastard het volgende:
Dan zit ze zonder Fok!, kan natuurlijk niet
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:06 schreef IrishBastard het volgende:
Krijg je dan een rare vergroeiing aan je hoofd?
Duidelijkheid, jeweetzquote:
TKB kan nochtans erg gezellig zijnquote:Op woensdag 24 december 2008 14:09 schreef -Mellow- het volgende:
Ik was gister in twee keer bellen.
Ik weet ook niet waarom.
Ik doe dat nooit weer.
quote:Er zijn geen definities gevonden voor nochtans.
Ik werd geroepen?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:11 schreef IrishBastard het volgende:
Hulde aan duidelijkheid, want wat zouden we zonder hem moeten?
nochthansquote:Op woensdag 24 december 2008 14:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
TKB kan nochtans erg gezellig zijn.
Vertel eens wat over jezelf.quote:
Das toch al lang duidelijk?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vertel eens wat over jezelf.
Dat denk ik dus mooi nietquote:
Prutserquote:
quote:nochtans
echter, evenwel, intussen, niettemin
Je hebt er zin inquote:Op woensdag 24 december 2008 14:21 schreef HostiMeister het volgende:
Zojuist kerstinkopen gedaan met huisgenoot, 7 flessen wijn, krat bier, drie diepvriespizza's een slof sigaretten, een pak koffie en een shitload aan bapao
Wat denk je zellufquote:Op woensdag 24 december 2008 14:20 schreef swarmahoer het volgende:
woensdag 24 december 2008 @ 14:12 van wie is die klote kloon
kutquote:Op woensdag 24 december 2008 14:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat denk ik dus mooi niet. Het woord 'thans' bestaat wel, maar dat hoort niet hierbij
.
jij zet doden aan de zijkquote:
je bent niet de enigequote:Op woensdag 24 december 2008 14:24 schreef -Mellow- het volgende:
Ja man, ik heb hier nu al drie keer een taalkundige flater geslaan
Zij trekt 't zich aan, dat is 't verschilquote:
is ook gewoon kerstquote:Op woensdag 24 december 2008 14:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gadver swarmi.
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:21 schreef HostiMeister het volgende:
Zojuist kerstinkopen gedaan met huisgenoot, 7 flessen wijn, krat bier, drie diepvriespizza's een slof sigaretten, een pak koffie en een shitload aan bapao
pijpsmilie en bapao's...quote:Op woensdag 24 december 2008 14:51 schreef -Mellow- het volgende:Vandaag is wel een goede dag om bapao te gaan maken ja
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:54 schreef Mikkie het volgende:
Bapao maken? Weet je hoeveel werk. Die koop je en tief je 50 secs in de microwave
.
Polls verneuken is de makkelijkste weg om mensen op de kast te krijgenquote:Op woensdag 24 december 2008 14:56 schreef swarmahoer het volgende:
en pietje voor wie/waarom moeten we stemmen
que?quote:
Geen idee hoeveel werk, maar ik wilde het al heel lang een keer gaan maken. Dat moet echt de bom zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:54 schreef Mikkie het volgende:
Bapao maken? Weet je hoeveel werk. Die koop je en tief je 50 secs in de microwave
.
geef dan iig een linkje naar t topicquote:Op woensdag 24 december 2008 14:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Polls verneuken is de makkelijkste weg om mensen op de kast te krijgen.
De plaatselijke Appie viel mee. De XL daar zou ik echt niet meer naartoe durven op dit moment.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:56 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie hoe was t in de appie? en pietje voor wie/waarom moeten we stemmen
De lulquote:Op woensdag 24 december 2008 15:12 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, kut, ja, het is natuurlijk de dag voor kerstEn ik moet nog boodschappen hebben
die bij zwembad west die appie ? (daar in de buurt ofzo molenweg volgendsmij)quote:Op woensdag 24 december 2008 15:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De plaatselijke Appie viel mee. De XL daar zou ik echt niet meer naartoe durven op dit moment.
St. Jacobslaan.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die bij zwembad west die appie ? (daar in de buurt ofzo molenweg volgendsmij)
en de panfluitbandsquote:Op woensdag 24 december 2008 15:13 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, nouja, als ik eenmaal binnen ben zal ik het wel overleven
En me dan nog langs die accordeon-roma worstelen, die nu natuurlijk extra z'n best doet
Ja ik dacht dat jij het over de XL had. Maar de plaatselijke Appie...die in de buurt van waar jij laatst geflitst bentquote:Op woensdag 24 december 2008 15:14 schreef swarmahoer het volgende:
ja dat is de xlje had het over een plaatselijke appie
Bedoel je niet zwembad oost aan de daalseweg?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die bij zwembad west die appie ? (daar in de buurt ofzo molenweg volgendsmij)
ik ookquote:Op woensdag 24 december 2008 15:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb echt zin in de meest ranzige dingen. qua eten dan.
Naja ranzig, ongezond. Broodjes kroket enzo..
nee maar daar zit er ook een iddquote:Op woensdag 24 december 2008 15:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Bedoel je niet zwembad oost aan de daalseweg?
Hm eerst de 85 en dan lijn 6?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ook
heb zin om de doos borrelhapjes in de frituur te mikken nu
we hebben nog 2 van die dozen, een zak aardappebolletjes, friet en vietnamese loempia's
Slinger die frituur aan dan. Op het eind van het jaar mag hetquote:Op woensdag 24 december 2008 15:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ook
heb zin om de doos borrelhapjes in de frituur te mikken nu
we hebben nog 2 van die dozen, een zak aardappebolletjes, friet en vietnamese loempia's
Welke is 't nou?quote:
Mja idd, even wat eten, spullen pakken voor de kerst thuis, en dan weer naar Eindhovenquote:
Je bent wel van 't moeilijk doen vandaag he?quote:
bitterballenquote:Op woensdag 24 december 2008 15:25 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ga maar op survival naar de winkel
Tot over een uur ofzo
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je bent wel van 't moeilijk doen vandaag he?
Je kunt ook gaan fietsen.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kan natuurlijk ook gewoon de auto pakken, gewoon omdat het kan.
Nochtansquote:
Nøçhtánß ís gèwöøn éèn nórµààl wóörd høør, dät jíj nöü ñíét wéèt wåt hët bëtèkéntquote:Op woensdag 24 december 2008 15:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nochtans, de meest vreemde leestekens op, onder, naast en door letters heen
![]()
Het is morgen kerst jeweetz
Dat vind ik nochtans een dubieuze uitspraak.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:31 schreef Mikkie het volgende:
Nochtans is gewoon een normaal woord hoor, dat jij nou niet weet wat het betekent.
wordtquote:Op woensdag 24 december 2008 15:32 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie word een echte taalfetisjist met kerst, wist je dat niet piet
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:27 schreef swarmahoer het volgende:
pietje waarvoor was die stem nuik heb ook maar gestemd
dusquote:Op woensdag 24 december 2008 15:27 schreef swarmahoer het volgende:
linkjequote:Op woensdag 24 december 2008 15:27 schreef swarmahoer het volgende:
Poll voor de nieuwe VBLmodquote:Op woensdag 24 december 2008 15:36 schreef swarmahoer het volgende:
Dan moet je verdomme eens een beetje doorlopenquote:Op woensdag 24 december 2008 15:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Lopen, ja dan ben ik er met nieuwjaar wel een keer ja!
Dat dusquote:Op woensdag 24 december 2008 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
dan is ze d'r wel ergens na oud en nieuw
aboquote:Op woensdag 24 december 2008 15:43 schreef swarmahoer het volgende:
waarom heeft niemand een abbo hier ?
Vind je? Ik vind t wel meevallen...quote:Op woensdag 24 december 2008 15:45 schreef Mikkie het volgende:
Dat Glazen Huis is eigenlijk best groot.
Betalen voor fok is zooooooquote:Op woensdag 24 december 2008 15:43 schreef swarmahoer het volgende:
waarom heeft niemand een abbo hier ?
Al helemaal voor je notesquote:
wat is de rest van de buit?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:53 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, dat viel meeKennelijk hadden ze een snelkassa, of ik had mazzel
Meteen maar even een flesje wijn gescoord voor opa & oma
welquote:Op woensdag 24 december 2008 15:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja zo werkt dat niet natuurlijk he.
Vast niet zo lekekr als de wijnen die ik heb gescoord...quote:Op woensdag 24 december 2008 15:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat is de rest van de buit?
ik had het over frituurmeukquote:Op woensdag 24 december 2008 15:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vast niet zo lekekr als de wijnen die ik heb gescoord...
Fles twee inmiddels trouwens een Merlot uit Bergerac
K heb geen frituurmeukquote:Op woensdag 24 december 2008 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik had het over frituurmeuk
ben je drquote:Op woensdag 24 december 2008 15:45 schreef Mikkie het volgende:
Dat Glazen Huis is eigenlijk best groot.
dat ziet een klapjosti nogquote:Op woensdag 24 december 2008 16:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die slijter zag gewoon aan je dat je een drankorgel bent.
quote:
nou nou, IB heeft ook 's wat te vierenquote:Op woensdag 24 december 2008 16:02 schreef IrishBastard het volgende:
Ik pwn Moblo iedere maand voor een euro![]()
je wilt door de rest ook gepwned worden?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:05 schreef IrishBastard het volgende:
Zeg, vieze lurkers, post es mee
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
En dan ook in de kansloze moblo-trap vallen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan toch meer weer yashi met 4 jetsers volgende keer.quote:
het waren er 3quote:Op woensdag 24 december 2008 16:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
dan toch meer weer yashi met 4 jetsers volgende keer.
+1 voor die, dat maakt 4.quote:
het, dat impliceert onzijdigheid.quote:
Je had moeten zeggen, "het kan nog taal ook", muts.quote:
En dat op die leeftijd!quote:Op woensdag 24 december 2008 16:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
vannacht doet mijn opa zijn ding ofzo
Nee ik zit gewoon thuis. Geen internet op mn mobile jeweets.quote:
hij heeft nog geneens n frietpanquote:
lekkerquote:Op woensdag 24 december 2008 16:45 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, mijn varkenshaas met peperroomsaus, gebakken aardappeltjes en sperzieboontjes zijn klaar![]()
Je altijd zeurt? En dan alsnog je eigen pizza in de oven mikt?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
En, ik ben niet uitgenodigd omdat?
ga je het nu echt zo makkelijk makenquote:Op woensdag 24 december 2008 16:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
En, ik ben niet uitgenodigd omdat?
scherpquote:Op woensdag 24 december 2008 16:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je altijd zeurt? En dan alsnog je eigen pizza in de oven mikt?
ik had al een ninja edit gedaanquote:
en allemaal mensen die je geld af proberen te troggelenquote:Op woensdag 24 december 2008 16:50 schreef Mikkie het volgende:
Hee zijn er nou ook nog allemaal optredens op een of ander podium vanavond daar bij serious request? Dan is 't misschien nog wel geinig om te gaan
kerstgedachtequote:Op woensdag 24 december 2008 16:52 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Daar zakkenroller zijn, en dan al je opbrengsten doneren
Daar moet je dan weer niet in trappenquote:Op woensdag 24 december 2008 16:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en allemaal mensen die je geld af proberen te troggelen
Kerstavond? Denk het wel idd. Iedereen gaat er vanuit dat jullie dicht zijnquote:Op woensdag 24 december 2008 16:59 schreef IrishBastard het volgende:
Wuh, ik moet werken, maar ik heb zo het vermoeden dat dat 4 uur uit m'n neus eten wordt
Makkelijker kun je je geld niet verdienen, toch?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:59 schreef IrishBastard het volgende:
Wuh, ik moet werken, maar ik heb zo het vermoeden dat dat 4 uur uit m'n neus eten wordt
moet je maar smsenquote:Op woensdag 24 december 2008 16:59 schreef IrishBastard het volgende:
Helpdesk toch, als we dat nummer draaien hoeveel kans is er dan dat we jou aan de lijn krijgen?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:59 schreef IrishBastard het volgende:
beste helpdesk, ik moet mijn stageverslag maken, kan je helpen met het samenvatten van 13 deelopdrachten ?quote:Op woensdag 24 december 2008 17:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Helpdesk toch, als we dat nummer draaien hoeveel kans is er dan dat we jou aan de lijn krijgen?
Meneer, het internet is stuk, wilt u 'm ff aanzettenquote:Op woensdag 24 december 2008 17:02 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, en zonder klantnummer kom je bij ons uit
Dan moet je dus gaan googlen naar software waarmee je die whitelist kan uitbreidenquote:Op woensdag 24 december 2008 17:03 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ouwehoeren wel, maar ze werken met een whitelist, dus bijna geen pagina's te bezoeken
Of mensen die het internet willen downloadenquote:Op woensdag 24 december 2008 17:04 schreef IrishBastard het volgende:
Mensen die niet weten wat een internetbrowser is, en dan 'het internet opstarten'!
quote:Helpdesk: ‘Hoe kan ik je helpen?’
Klant: ‘Ik ben mijn eerste e-mail aan het schrijven.’
Helpdesk: ‘Oké, en wat is het probleem?’
Klant: ‘Nou, ik krijg wel de letter A, maar hoe zet ik er nou een rondje omheen?’
quote:Op woensdag 24 december 2008 18:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow wat ik net toch hoor
Een zoon van een kennis van ons is geflitst op de weurtseweg terwijl die 120 reed, 70 te hard dus.
Wat heeft die knuppel daarna gedaanIs ie terug gereden om te vragen aan welke kanten ze flitsten. Dus die agent zo ja beide kanten, en hebben ze dus ook nog eens opgezocht hoe hard hij dan precies reed
Hoe DOM kan je zijn
Nou, ze kunnen als je geflitst wordt je rijbewijs niet afpakken omdat ze niet weten wie er reed.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom zou dat verschil uitmaken of je 't al dan niet gaat vragen.
Heb ik blonde lange haren, jetsers en een voorliefde voor motors?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |