Polls verneuken is de makkelijkste weg om mensen op de kast te krijgenquote:Op woensdag 24 december 2008 14:56 schreef swarmahoer het volgende:
en pietje voor wie/waarom moeten we stemmen
que?quote:
Geen idee hoeveel werk, maar ik wilde het al heel lang een keer gaan maken. Dat moet echt de bom zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:54 schreef Mikkie het volgende:
Bapao maken? Weet je hoeveel werk. Die koop je en tief je 50 secs in de microwave
.
geef dan iig een linkje naar t topicquote:Op woensdag 24 december 2008 14:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Polls verneuken is de makkelijkste weg om mensen op de kast te krijgen.
De plaatselijke Appie viel mee. De XL daar zou ik echt niet meer naartoe durven op dit moment.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:56 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie hoe was t in de appie? en pietje voor wie/waarom moeten we stemmen
De lulquote:Op woensdag 24 december 2008 15:12 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, kut, ja, het is natuurlijk de dag voor kerstEn ik moet nog boodschappen hebben
die bij zwembad west die appie ? (daar in de buurt ofzo molenweg volgendsmij)quote:Op woensdag 24 december 2008 15:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De plaatselijke Appie viel mee. De XL daar zou ik echt niet meer naartoe durven op dit moment.
St. Jacobslaan.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die bij zwembad west die appie ? (daar in de buurt ofzo molenweg volgendsmij)
en de panfluitbandsquote:Op woensdag 24 december 2008 15:13 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, nouja, als ik eenmaal binnen ben zal ik het wel overleven
En me dan nog langs die accordeon-roma worstelen, die nu natuurlijk extra z'n best doet
Ja ik dacht dat jij het over de XL had. Maar de plaatselijke Appie...die in de buurt van waar jij laatst geflitst bentquote:Op woensdag 24 december 2008 15:14 schreef swarmahoer het volgende:
ja dat is de xlje had het over een plaatselijke appie
Bedoel je niet zwembad oost aan de daalseweg?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die bij zwembad west die appie ? (daar in de buurt ofzo molenweg volgendsmij)
ik ookquote:Op woensdag 24 december 2008 15:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb echt zin in de meest ranzige dingen. qua eten dan.
Naja ranzig, ongezond. Broodjes kroket enzo..
nee maar daar zit er ook een iddquote:Op woensdag 24 december 2008 15:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Bedoel je niet zwembad oost aan de daalseweg?
Hm eerst de 85 en dan lijn 6?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ook
heb zin om de doos borrelhapjes in de frituur te mikken nu
we hebben nog 2 van die dozen, een zak aardappebolletjes, friet en vietnamese loempia's
Slinger die frituur aan dan. Op het eind van het jaar mag hetquote:Op woensdag 24 december 2008 15:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ook
heb zin om de doos borrelhapjes in de frituur te mikken nu
we hebben nog 2 van die dozen, een zak aardappebolletjes, friet en vietnamese loempia's
Welke is 't nou?quote:
Mja idd, even wat eten, spullen pakken voor de kerst thuis, en dan weer naar Eindhovenquote:
Je bent wel van 't moeilijk doen vandaag he?quote:
bitterballenquote:Op woensdag 24 december 2008 15:25 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ga maar op survival naar de winkel
Tot over een uur ofzo
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je bent wel van 't moeilijk doen vandaag he?
Je kunt ook gaan fietsen.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kan natuurlijk ook gewoon de auto pakken, gewoon omdat het kan.
Nochtansquote:
Nøçhtánß ís gèwöøn éèn nórµààl wóörd høør, dät jíj nöü ñíét wéèt wåt hët bëtèkéntquote:Op woensdag 24 december 2008 15:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nochtans, de meest vreemde leestekens op, onder, naast en door letters heen
![]()
Het is morgen kerst jeweetz
Dat vind ik nochtans een dubieuze uitspraak.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:31 schreef Mikkie het volgende:
Nochtans is gewoon een normaal woord hoor, dat jij nou niet weet wat het betekent.
wordtquote:Op woensdag 24 december 2008 15:32 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie word een echte taalfetisjist met kerst, wist je dat niet piet
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:27 schreef swarmahoer het volgende:
pietje waarvoor was die stem nuik heb ook maar gestemd
dusquote:Op woensdag 24 december 2008 15:27 schreef swarmahoer het volgende:
linkjequote:Op woensdag 24 december 2008 15:27 schreef swarmahoer het volgende:
Poll voor de nieuwe VBLmodquote:Op woensdag 24 december 2008 15:36 schreef swarmahoer het volgende:
Dan moet je verdomme eens een beetje doorlopenquote:Op woensdag 24 december 2008 15:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Lopen, ja dan ben ik er met nieuwjaar wel een keer ja!
Dat dusquote:Op woensdag 24 december 2008 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
dan is ze d'r wel ergens na oud en nieuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |