je bent niet de enigequote:Op woensdag 24 december 2008 14:24 schreef -Mellow- het volgende:
Ja man, ik heb hier nu al drie keer een taalkundige flater geslaan
Zij trekt 't zich aan, dat is 't verschilquote:
is ook gewoon kerstquote:Op woensdag 24 december 2008 14:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gadver swarmi.
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:21 schreef HostiMeister het volgende:
Zojuist kerstinkopen gedaan met huisgenoot, 7 flessen wijn, krat bier, drie diepvriespizza's een slof sigaretten, een pak koffie en een shitload aan bapao
pijpsmilie en bapao's...quote:Op woensdag 24 december 2008 14:51 schreef -Mellow- het volgende:Vandaag is wel een goede dag om bapao te gaan maken ja
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:54 schreef Mikkie het volgende:
Bapao maken? Weet je hoeveel werk. Die koop je en tief je 50 secs in de microwave
.
Polls verneuken is de makkelijkste weg om mensen op de kast te krijgenquote:Op woensdag 24 december 2008 14:56 schreef swarmahoer het volgende:
en pietje voor wie/waarom moeten we stemmen
que?quote:
Geen idee hoeveel werk, maar ik wilde het al heel lang een keer gaan maken. Dat moet echt de bom zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:54 schreef Mikkie het volgende:
Bapao maken? Weet je hoeveel werk. Die koop je en tief je 50 secs in de microwave
.
geef dan iig een linkje naar t topicquote:Op woensdag 24 december 2008 14:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Polls verneuken is de makkelijkste weg om mensen op de kast te krijgen.
De plaatselijke Appie viel mee. De XL daar zou ik echt niet meer naartoe durven op dit moment.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:56 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie hoe was t in de appie? en pietje voor wie/waarom moeten we stemmen
De lulquote:Op woensdag 24 december 2008 15:12 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, kut, ja, het is natuurlijk de dag voor kerstEn ik moet nog boodschappen hebben
die bij zwembad west die appie ? (daar in de buurt ofzo molenweg volgendsmij)quote:Op woensdag 24 december 2008 15:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De plaatselijke Appie viel mee. De XL daar zou ik echt niet meer naartoe durven op dit moment.
St. Jacobslaan.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die bij zwembad west die appie ? (daar in de buurt ofzo molenweg volgendsmij)
en de panfluitbandsquote:Op woensdag 24 december 2008 15:13 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, nouja, als ik eenmaal binnen ben zal ik het wel overleven
En me dan nog langs die accordeon-roma worstelen, die nu natuurlijk extra z'n best doet
Ja ik dacht dat jij het over de XL had. Maar de plaatselijke Appie...die in de buurt van waar jij laatst geflitst bentquote:Op woensdag 24 december 2008 15:14 schreef swarmahoer het volgende:
ja dat is de xlje had het over een plaatselijke appie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |