Ja ik dacht dat jij het over de XL had. Maar de plaatselijke Appie...die in de buurt van waar jij laatst geflitst bentquote:Op woensdag 24 december 2008 15:14 schreef swarmahoer het volgende:
ja dat is de xlje had het over een plaatselijke appie

Bedoel je niet zwembad oost aan de daalseweg?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die bij zwembad west die appie ? (daar in de buurt ofzo molenweg volgendsmij)

ik ookquote:Op woensdag 24 december 2008 15:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb echt zin in de meest ranzige dingen. qua eten dan.
Naja ranzig, ongezond. Broodjes kroket enzo..

nee maar daar zit er ook een iddquote:Op woensdag 24 december 2008 15:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Bedoel je niet zwembad oost aan de daalseweg?

Hm eerst de 85 en dan lijn 6?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ook
heb zin om de doos borrelhapjes in de frituur te mikken nu
we hebben nog 2 van die dozen, een zak aardappebolletjes, friet en vietnamese loempia's

Slinger die frituur aan dan. Op het eind van het jaar mag hetquote:Op woensdag 24 december 2008 15:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ook
heb zin om de doos borrelhapjes in de frituur te mikken nu
we hebben nog 2 van die dozen, een zak aardappebolletjes, friet en vietnamese loempia's

Welke is 't nou?quote:

Mja idd, even wat eten, spullen pakken voor de kerst thuis, en dan weer naar Eindhovenquote:

Je bent wel van 't moeilijk doen vandaag he?quote:

bitterballenquote:Op woensdag 24 december 2008 15:25 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ga maar op survival naar de winkel
Tot over een uur ofzo

Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je bent wel van 't moeilijk doen vandaag he?
Je kunt ook gaan fietsen.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kan natuurlijk ook gewoon de auto pakken, gewoon omdat het kan.

Nochtansquote:

Nøçhtánß ís gèwöøn éèn nórµààl wóörd høør, dät jíj nöü ñíét wéèt wåt hët bëtèkéntquote:Op woensdag 24 december 2008 15:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nochtans, de meest vreemde leestekens op, onder, naast en door letters heen
![]()
Het is morgen kerst jeweetz

Dat vind ik nochtans een dubieuze uitspraak.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:31 schreef Mikkie het volgende:
Nochtans is gewoon een normaal woord hoor, dat jij nou niet weet wat het betekent.

wordtquote:Op woensdag 24 december 2008 15:32 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie word een echte taalfetisjist met kerst, wist je dat niet piet

quote:Op woensdag 24 december 2008 15:27 schreef swarmahoer het volgende:
pietje waarvoor was die stem nuik heb ook maar gestemd

dusquote:Op woensdag 24 december 2008 15:27 schreef swarmahoer het volgende:

linkjequote:Op woensdag 24 december 2008 15:27 schreef swarmahoer het volgende:

Poll voor de nieuwe VBLmodquote:Op woensdag 24 december 2008 15:36 schreef swarmahoer het volgende:

Dan moet je verdomme eens een beetje doorlopenquote:Op woensdag 24 december 2008 15:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Lopen, ja dan ben ik er met nieuwjaar wel een keer ja!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |