abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64334004

. Welkom !

Welkom in Het Grote Nijmegen Slowchat Topic! Voor en door echte Nijmegenaren ! Studeer of werk je in Nijmegen? Of loop je de jaarlijkse vierdaagse? Hier kan je alles kwijt over Nijmegen !
Nijmegen is een stad en gemeente in de Nederlandse provincie Gelderland. De gemeente heeft circa 161.000 inwoners en is daarmee de grootste in de provincie en de tiende van Nederland.

De stad Nijmegen ligt grotendeels op de linkeroever van de Waal, aan de voet van een stuwwal. Een deel van de gemeente ligt aan de overzijde van de rivier. Het betreft hier de zogenaamde Waalsprong, een recent geannexeerd gebied, waarin zich het dorp Lent en een deel van Oosterhout bevinden.

De gemeente Nijmegen maakt deel uit van de Stadsregio Arnhem Nijmegen (KAN).
Meer informatie over Nijmegen vind je hier .

. Users uit deze reeks !

. Top 10 TT's !

1. Nijmegen #159 - een goede reeks begint bij jezelf :')
2. Nijmegen #228 - waar Slarioux z'n mamma mist
3. Nijmegen #151 - waar LastRequest geen tieten-TT wil
4. Nijmegen #123 - Waar Pietje weer jammerlijk faalt
5. Nijmegen #165 - waar CP gaat brommers kiek'n
6. Nijmegen #180 - waar Mikkies bowlingballen eraf vriezen
7. Nijmegen #87 - Twee jetsers maken nog geen Yashi
8. Nijmegen #207 - Waar swarma zonder fouten tikt
9. Nijmegen #162 - waar Houniet Cali loopt te fucken
10. Nijmegen #40 - we kunnen er niet mee omgaan :'(

. Vorige delen !

• Alle topics tot op heden! Voor de regenachtige zondag...

. Andere Nijmegen Topics !

• [04-09] De 9e (!) Nijmeegse meet - Bowlen
  • [12 t/m 18-7] Nijmeegse vierdaagsefeesten #1
  • [24-08] [Gratis] City Dance Nijmegen Goffertpark
  • Introductieweek Nijmegen
  • [10-10] De 10e Nijmeegse meet: jubileum!

. De Stats !

• Bekijk nu ook uitgebreide statistieken van deze prachtige reeks, thanx to Piles!!

. De OP !

• Hier vind je de OP terug . Wil je ook in de OP? Dan weet je hem te vinden .

• Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
    pi_64334026

[ Bericht 65% gewijzigd door Yashaaaaa op 24-12-2008 20:21:00 ]
      woensdag 24 december 2008 @ 19:02:34 #3
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_64334083
    Faal fipo
    pi_64334132
    Als je Statham op bezoek krijgt heb je iig een geweldige kerst .
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    pi_64334165
    En nu ga ik Rogue Trader kijken.
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    pi_64334300
    Dan weet ik wel waar ik te vinden ben ja
    pi_64335032
    tvp
    maar yas die kerel is niet opgepakt dus ? wat een pruts agenten, en wat een kneus
    pi_64335046
    boerenkool was lekker
    pi_64335061
    dalijk niet vergeten met mn eigen account n tvp te plaatsen
    pi_64335170
    K ga shoarma halen
    pi_64335619
    .
    Ja doei.
    pi_64335788
    Godverju zeg Yash, jij wordt met Statham bijna net zo erg als CP toen met die blonde hoer van 'm.
    quote:
    Op woensdag 24 december 2008 18:53 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Nou, ze kunnen als je geflitst wordt je rijbewijs niet afpakken omdat ze niet weten wie er reed.
    Da's niet per se waar. Sowieso is 120 @ 70 min de correctie geen 50 te snel dus geen invordering, maar dat even terzijde. Als je niet alleen bent, kun je het prima gaan vragen. Want wie zegt dat jij reed? Afhankelijk van het tijdstip ben je wellicht helemaal niet herkenbaar op de foto. En je hoeft niet mee te werken aan je eigen veroordeling, je bent verdachte dus je mag liegen dat het gedrukt staat als je voor zo'n agent staat. Als je in je eentje bent en het tijdsbestek is kort genoeg en je formulering is ook zodanig dat je het al toegeeft, dan is het iets anders.

Hypothetisch gezien kunnen ze je niks maken, want je kunt op de hoek van de straat je auto afgegeven hebben aan een junkie, die hebben laten rijden, gezien dat 'ie geflitst is, en daarna verhaal gaan halen. Zo'n BOA heeft je niet in de gaten kunnen houden dus kan het niet controleren tenzij de foto onomstotelijk bewijs levert (er is een 100% visuele match).
    Zerg schreef:
    1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
    pi_64335931
    quote:
    Op woensdag 24 december 2008 19:45 schreef Mikkie het volgende:
    Godverju zeg Yash, jij wordt met Statham bijna net zo erg als CP toen met die blonde hoer van 'm.
    [..]

Da's niet per se waar. Sowieso is 120 @ 70 min de correctie geen 50 te snel dus geen invordering, maar dat even terzijde.
    Weurtseweg he, hij reed 120 waar je 50 mag, dus 70 te hard!
    quote:
    Als je niet alleen bent, kun je het prima gaan vragen. Want wie zegt dat jij reed? Afhankelijk van het tijdstip ben je wellicht helemaal niet herkenbaar op de foto. En je hoeft niet mee te werken aan je eigen veroordeling, je bent verdachte dus je mag liegen dat het gedrukt staat als je voor zo'n agent staat. Als je in je eentje bent en het tijdsbestek is kort genoeg en je formulering is ook zodanig dat je het al toegeeft, dan is het iets anders.
    Dat weet ik dat je niet mee hoeft te werken aan je eigen veroordeling Laatst nog strafrecht tentamen gehad.
    Maar hoe ik het gehoord heb is dus je laatste zin van toepassing, hij is vrijwel meteen omgekeerd, was alleen en ze hebben samen nagekeken hoe hard hij precies reed.
    quote:
    Hypothetisch gezien kunnen ze je niks maken, want je kunt op de hoek van de straat je auto afgegeven hebben aan een junkie, die hebben laten rijden, gezien dat 'ie geflitst is, en daarna verhaal gaan halen. Zo'n BOA heeft je niet in de gaten kunnen houden dus kan het niet controleren tenzij de foto onomstotelijk bewijs levert (er is een 100% visuele match).
    Dat is ook zo, zei ik ook al, maar je weet zelf ook hoe fucked up sommige van die gasten zijn.
    Dus echt slim is het niet.

Sowieso daar 120 rijden is errug dom maar goed.
    pi_64336262
    waar was het precies ? want vanaf de sluis kom je eerst n rotonde tegen, dan stoplichten en dan nog een bocht... of was het daarna pas ? want in zon kort stukje is het niet echt mogelijk/zinvol vol gas te gaan

was het vanavond gebeurd of n andere keer ?
    pi_64336294
    quote:
    Op woensdag 24 december 2008 19:56 schreef Swine het volgende:
    waar was het precies ? want vanaf de sluis kom je eerst n rotonde tegen, dan stoplichten en dan nog een bocht... of was het daarna pas ? want in zon kort stukje is het niet echt mogelijk/zinvol vol gas te gaan
    de weurtseweg kan je prima gas geven hoor, alleen staan ze er zo vaak te controleren dat je dom bent als je het doet btw pas aangepast, een stuk eerder al 50 gebied en later 80
    pi_64336393
    quote:
    Op woensdag 24 december 2008 19:49 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Weurtseweg he, hij reed 120 waar je 50 mag, dus 70 te hard!
    Oh sorry, had niet gelezen, dacht 120@70.
    quote:
    [..]

Dat weet ik dat je niet mee hoeft te werken aan je eigen veroordeling Laatst nog strafrecht tentamen gehad.
    Maar hoe ik het gehoord heb is dus je laatste zin van toepassing, hij is vrijwel meteen omgekeerd, was alleen en ze hebben samen nagekeken hoe hard hij precies reed.
    Dat is inderdaad niet echt snugger. Take your loss en bidden dat je er goed vanaf komt. En ga alvast kijken hoe je er onderuit kan komen, of je iemand hebt die de boete op zich wil nemen, of je genoeg geld op de bankrekening hebt staan. En ga de flitsauto's van Nijmegen uit je hoofd leren, want ze zijn echt van een afstandje herkenbaar.
    quote:
    [..]
    Sowieso daar 120 rijden is errug dom maar goed.
    Er zijn genoeg wegen waar 120@50 geen enkel probleem is, maar op de Weurtseweg verdien je wel de stupiditeitsprijs ja.
    Zerg schreef:
    pi_64336537
    quote:
    Op woensdag 24 december 2008 19:57 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

de weurtseweg kan je prima gas geven hoor, alleen staan ze er zo vaak te controleren dat je dom bent als je het doet btw pas aangepast, een stuk eerder al 50 gebied en later 80
    Mwoah, het moet ook veilig kunnen hè. Pak een Graafseweg richting Dukenburg, een Energieweg, dat zijn wegen waar je prima harder dan 50 kan rijden. Maar de Weurtseweg met pak 'm beet tien kruisingen of splitsingen eraan binnen anderhalve km, dat is nou niet echt verstandig.
    Zerg schreef:
    pi_64336705
    Ik heb nog steeds geen honger, kennelijk toch iets te laat en stevig geluncht. En da's lastig, want dadelijk heb ik geen zin meer om te koken .
    Zerg schreef:
    pi_64336823
    quote:
    Op woensdag 24 december 2008 20:03 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Mwoah, het moet ook veilig kunnen hè. Pak een Graafseweg richting Dukenburg, een Energieweg, dat zijn wegen waar je prima harder dan 50 kan rijden. Maar de Weurtseweg met pak 'm beet tien kruisingen of splitsingen eraan binnen anderhalve km, dat is nou niet echt verstandig.
    * ik houd verstandig mijn postmond *

Nou scheelt het ook of je het op de motor doet, of in de auto moet ik zeggen. Ik kan mijn gas even open draaien en zit zo aan de 140, en weer netjes terug naar 80 / 50 in de tijd dat een auto volgas pas op de 100/110? zit
    pi_64336843
    quote:
    Op woensdag 24 december 2008 19:56 schreef Swine het volgende:

was het vanavond gebeurd of n andere keer ?
    Weurtseweg is bij de klok daarzo.
    pi_64336958
    Rotonde Energieweg paar keer rond draaien, als het stuurwerk weer leuk geweest is afslag richting Weurt er af, 3 keer opschakelen, gas los op 150, en bij het 1e parkeervak/bushalte rijd ik weer 60

pi_64337041
    Het kutte voor die gast is dat twee dagen erna zijn auto in elkaar is gereden.

Als je vanuit Nijmegen de snelweg naar beuningen enzo neemt. Dan is dat nu toch aangepast dat degene die van Nijmegen afkomen op de linkerhelft moeten blijven. En het andere verkeer heeft dan twee banen om in te voegen.. Zijn vriendin reed dus op de linkerrijbaan, 50 ofzo, moest remmen want file, rijdt een ander (dr collega notabene ) er boven op want die zat niet op te letten

Dus das echt dubbel kut.

Naja die gast is toch zo'n posertje dus dat ie met 70 te hard is geflitst vind ik nog wel mooi ook
    pi_64337080
    quote:
    Op woensdag 24 december 2008 20:09 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

* ik houd verstandig mijn postmond *

Nou scheelt het ook of je het op de motor doet, of in de auto moet ik zeggen. Ik kan mijn gas even open draaien en zit zo aan de 140, en weer netjes terug naar 80 / 50 in de tijd dat een auto volgas pas op de 100/110? zit
    Met een motor ben je er inderdaad vlotter, maar met een motor ben je boven de 100 km/h minder wendbaar dan met een auto. En of je er nou lang of kort over doet, als jij 120 rijdt en er komt een onoplettende bejaarde uit een zijstraat of een verdwaald kind op een fiets, ben je hoe dan ook te laat. Kun je snel afremmen of niet, maar het verschil tussen 50 en 120 rem je er niet uit.
    Zerg schreef:
    pi_64337239
    Mooi man, dat Glazen Huis einde. Coen helemaal uit z'n pan en nog een feestje bouwen terwijl Paul en Giel er helemaal doorheen zitten .
    Zerg schreef:
    pi_64337377
    Oh jezus, Jordy van Loon bij het glazen huis
    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Vivamus posuere.
    Fusce vulputate dolor id augue. Maecenas sapien metus, consectetuer quis,
    commodo eget, vehicula sed, elit.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')