beste helpdesk, ik moet mijn stageverslag maken, kan je helpen met het samenvatten van 13 deelopdrachten ?quote:Op woensdag 24 december 2008 17:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Helpdesk toch, als we dat nummer draaien hoeveel kans is er dan dat we jou aan de lijn krijgen?
Meneer, het internet is stuk, wilt u 'm ff aanzettenquote:Op woensdag 24 december 2008 17:02 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, en zonder klantnummer kom je bij ons uit
Dan moet je dus gaan googlen naar software waarmee je die whitelist kan uitbreidenquote:Op woensdag 24 december 2008 17:03 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ouwehoeren wel, maar ze werken met een whitelist, dus bijna geen pagina's te bezoeken
Of mensen die het internet willen downloadenquote:Op woensdag 24 december 2008 17:04 schreef IrishBastard het volgende:
Mensen die niet weten wat een internetbrowser is, en dan 'het internet opstarten'!
quote:Helpdesk: ‘Hoe kan ik je helpen?’
Klant: ‘Ik ben mijn eerste e-mail aan het schrijven.’
Helpdesk: ‘Oké, en wat is het probleem?’
Klant: ‘Nou, ik krijg wel de letter A, maar hoe zet ik er nou een rondje omheen?’
quote:Op woensdag 24 december 2008 18:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow wat ik net toch hoor
Een zoon van een kennis van ons is geflitst op de weurtseweg terwijl die 120 reed, 70 te hard dus.
Wat heeft die knuppel daarna gedaanIs ie terug gereden om te vragen aan welke kanten ze flitsten. Dus die agent zo ja beide kanten, en hebben ze dus ook nog eens opgezocht hoe hard hij dan precies reed
Hoe DOM kan je zijn
Nou, ze kunnen als je geflitst wordt je rijbewijs niet afpakken omdat ze niet weten wie er reed.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom zou dat verschil uitmaken of je 't al dan niet gaat vragen.
Heb ik blonde lange haren, jetsers en een voorliefde voor motors?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |