het waren er 3quote:Op woensdag 24 december 2008 16:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
dan toch meer weer yashi met 4 jetsers volgende keer.
+1 voor die, dat maakt 4.quote:
het, dat impliceert onzijdigheid.quote:
Je had moeten zeggen, "het kan nog taal ook", muts.quote:
En dat op die leeftijd!quote:Op woensdag 24 december 2008 16:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
vannacht doet mijn opa zijn ding ofzo
Nee ik zit gewoon thuis. Geen internet op mn mobile jeweets.quote:
hij heeft nog geneens n frietpanquote:
lekkerquote:Op woensdag 24 december 2008 16:45 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, mijn varkenshaas met peperroomsaus, gebakken aardappeltjes en sperzieboontjes zijn klaar![]()
Je altijd zeurt? En dan alsnog je eigen pizza in de oven mikt?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
En, ik ben niet uitgenodigd omdat?
ga je het nu echt zo makkelijk makenquote:Op woensdag 24 december 2008 16:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
En, ik ben niet uitgenodigd omdat?
scherpquote:Op woensdag 24 december 2008 16:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je altijd zeurt? En dan alsnog je eigen pizza in de oven mikt?
ik had al een ninja edit gedaanquote:
en allemaal mensen die je geld af proberen te troggelenquote:Op woensdag 24 december 2008 16:50 schreef Mikkie het volgende:
Hee zijn er nou ook nog allemaal optredens op een of ander podium vanavond daar bij serious request? Dan is 't misschien nog wel geinig om te gaan
kerstgedachtequote:Op woensdag 24 december 2008 16:52 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Daar zakkenroller zijn, en dan al je opbrengsten doneren
Daar moet je dan weer niet in trappenquote:Op woensdag 24 december 2008 16:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en allemaal mensen die je geld af proberen te troggelen
Kerstavond? Denk het wel idd. Iedereen gaat er vanuit dat jullie dicht zijnquote:Op woensdag 24 december 2008 16:59 schreef IrishBastard het volgende:
Wuh, ik moet werken, maar ik heb zo het vermoeden dat dat 4 uur uit m'n neus eten wordt
Makkelijker kun je je geld niet verdienen, toch?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:59 schreef IrishBastard het volgende:
Wuh, ik moet werken, maar ik heb zo het vermoeden dat dat 4 uur uit m'n neus eten wordt
moet je maar smsenquote:Op woensdag 24 december 2008 16:59 schreef IrishBastard het volgende:
Helpdesk toch, als we dat nummer draaien hoeveel kans is er dan dat we jou aan de lijn krijgen?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:59 schreef IrishBastard het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |