quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:39 schreef DaMook het volgende:
Iemand de meiden van de Dommelsche brouwerij gezien toevallig:P ??
Ikke wel:quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:25 schreef Paaskonijn het volgende:
Die is stom peace!
OPquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:22 schreef Brennel het volgende:
Ik kan ook wel een massage gebruiken hoor
Is iemand me voor geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:22 schreef Brennel het volgende:
Ik kan ook wel een massage gebruiken hoor
Volgens menig vrouwelijk schoon zijn mijn massages overheerlijk . . .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
Neen.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die is cool. Vooral als je m hebt.
Deze vind ik heel leuk:quote:
Haha ja het skelet was echt wazigquote:Op woensdag 24 december 2008 00:29 schreef Marc63 het volgende:
Dit jaar trouwens ook weinig vreemde figuren bij de mic. Vorig jaar had je o.a. de Huisevangelist en Het Skelet.
Oh, en Zotheid had je natuurlijk ook nog. Die ging in zn zomerse outfit ff bij het Glazen Huis staan zwaaien.quote:
Iemand had zelfs voedsel gedoneerd.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
kaarten laten tekenen ipv geld erin mieteren
Mja, dat gevoel heb ik ook. Ik denk niet dat ik 't vannacht zo laat maak als zondagnacht.quote:
Gewoon een goede en erg bezette vriend, don't worry!quote:
Ik niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Deze vind ik heel leuk: [ afbeelding ]
en deze ook: [ afbeelding ]
Oh over Jordy gesproken. Iemand heeft mij via msn alle liedjes van Jordy zijn cd toegestuurt.quote:
was er niet iemand afgelopen zaterdag hier wiens vader opgepakt was bij de rellen in Kerkrade?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:01 schreef -Hans- het volgende:
"supporters" belachelijk dat soort gedrag.
LLink heeft te weinig zendtijdquote:Op woensdag 24 december 2008 00:32 schreef Ambrosius het volgende:
Floortje doet wel goed d'r best iig, leuk.
Zou lachen zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:32 schreef Krambo het volgende:
jordy gaat toch niet serieus mega hit worden volgende week hè
Mogen we toch hopen van niet!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:32 schreef Krambo het volgende:
jordy gaat toch niet serieus mega hit worden volgende week hè
iIk heb nickchangequote:Op woensdag 24 december 2008 00:31 schreef DaMook het volgende:
Even het stukje met Sunchaser gekeken. Ook echt Rick nog wat aanvragen
, rickroll'd
.
Tof dat andere fokkers buiten dit topic ook zoveel geld eraan gegeven hebben (ook al is het alleen uit eigenbelang om she naakt te zien) .
Die is nu geband.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:32 schreef evert het volgende:
[..]
was er niet iemand afgelopen zaterdag hier wiens vader opgepakt was bij de rellen in Kerkrade?
Ahquote:Op woensdag 24 december 2008 00:31 schreef Brennel het volgende:
[..]
Gewoon een goede en erg bezette vriend, don't worry!
Dat is inderdaad wel leuk om te zienquote:Op woensdag 24 december 2008 00:32 schreef Ambrosius het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
LLink heeft te weinig zendtijd
Idd. Iig 3 op reisquote:Op woensdag 24 december 2008 00:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
LLink heeft te weinig zendtijd
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:32 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Oh over Jordy gesproken. Iemand heeft mij via msn alle liedjes van Jordy zijn cd toegestuurt.
Die komt vast nog wel los.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:32 schreef Ambrosius het volgende:
Alles voor de centen hequote:Op woensdag 24 december 2008 00:31 schreef DaMook het volgende:
Even het stukje met Sunchaser gekeken. Ook echt Rick nog wat aanvragen
, rickroll'd
.
Tof dat andere fokkers buiten dit topic ook zoveel geld eraan gegeven hebben (ook al is het alleen uit eigenbelang om she naakt te zien) .
nou die dronken zwerfster.... die ooit meegedaan had aan idols/xfactor of zoietsquote:Op woensdag 24 december 2008 00:29 schreef Marc63 het volgende:
Dit jaar trouwens ook weinig vreemde figuren bij de mic. Vorig jaar had je o.a. de Huisevangelist en Het Skelet.
Shockradioquote:Op woensdag 24 december 2008 00:33 schreef borisz het volgende:
[..]Haar direct een programma geven. Ze is in het verleden al niet onaardig radioDJ geweest.
Breng niemand op ideeënquote:Op woensdag 24 december 2008 00:33 schreef Intrepidity het volgende:
Ik voel de hype "jordyrollen" aankomen
Sweetquote:Op woensdag 24 december 2008 00:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb dat beginstukje van Freestyler als loopje als ringtone op mn telefoon
Ik denk dat Jordy mijn dingetje gaat worden in 2009 ipv Gielquote:Op woensdag 24 december 2008 00:33 schreef Intrepidity het volgende:
Ik voel de hype "jordyrollen" aankomen
Idd. Samen met Stenders ookquote:Op woensdag 24 december 2008 00:33 schreef borisz het volgende:
[..]Haar direct een programma geven. Ze is in het verleden al niet onaardig radioDJ geweest.
Ilse =quote:
Sunchaser stond zeker voor je neusquote:Op woensdag 24 december 2008 00:34 schreef jmac het volgende:
Vandaag was trouwens de drukste dag. Toen ik wegging stond het nog zwart van de mensen.
Wanneer was je op de Grote Markt?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:34 schreef jmac het volgende:
Vandaag was trouwens de drukste dag. Toen ik wegging stond het nog zwart van de mensen.
Ik denk dat het morgen drukker isquote:Op woensdag 24 december 2008 00:34 schreef jmac het volgende:
Oh ja... Hoe kon ik die vergeten?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:33 schreef evert het volgende:
[..]
nou die dronken zwerfster.... die ooit meegedaan had aan idols/xfactor of zoiets
Mja, op 3FM heeft LLiNK maar 3 uur zendtijd per week... en om nou Rudy kwijt te raken als Floortje daar gaat zitten is ook weer zoiets...quote:Op woensdag 24 december 2008 00:33 schreef borisz het volgende:
Volgens de cam nog steeds erg drukquote:Op woensdag 24 december 2008 00:34 schreef jmac het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zeg jij nou??????quote:Op woensdag 24 december 2008 00:34 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ilse =![]()
Je moet van goeie huize komen als je daar overheen wilt gaan . . .
12-23quote:Op woensdag 24 december 2008 00:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wanneer was je op de Grote Markt?
Ik ging aan het begin van de avond weg.
meer uren erbij , dus niet of/of , maar en/enquote:Op woensdag 24 december 2008 00:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, op 3FM heeft LLiNK maar 3 uur zendtijd per week... en om nou Rudy kwijt te raken als Floortje daar gaat zitten is ook weer zoiets...
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:35 schreef Intrepidity het volgende:
Wtf, check dit![]()
![]()
Brand in het glazen huisHeel slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Mooi, dan kan die discussie eerder over het 'witte' gehalte van deze SR actie ook de prullebak in!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:34 schreef jmac het volgende:
Kijk wel uit voor mijn buik, daar krijg ik heel snel kietelsquote:Op woensdag 24 december 2008 00:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Koudspel. Nou, dat lossen we met een goede massage wel op.
Omroepen systeem eruit knallenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, op 3FM heeft LLiNK maar 3 uur zendtijd per week... en om nou Rudy kwijt te raken als Floortje daar gaat zitten is ook weer zoiets...
Hij moest werken.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zo, hé!
Geen ontwenningsverschijnselen?
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:37 schreef Seam het volgende:
[..]
Kijk wel uit voor mijn buik, daar krijg ik heel snel kietels
Gekneusdquote:Op woensdag 24 december 2008 00:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat heeft floortje met haar hand gedaan
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mooi, dan kan die discussie eerder over het 'witte' gehalte van deze SR actie ook de prullebak in!
Wil ik ook weten.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat heeft floortje met haar hand gedaan
Neuh, kloon van een gebande. Hij kraamde nogal veel onzin uit en kwam veel aandacht tekort. Geen idee wat ervan waar was.quote:
Hoe ga je heten ?quote:
Als ik nou zeg dat she ballen heeft zou ik een hoop mensen teleurstellenquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die heeft véél punten gescoord zaterdag. En ze stond al zo hoog
>
En nu staan er nog steeds veel mensenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:34 schreef jmac het volgende:
quote:
Maricha is nog langs geweest om dat te vertellen. En Kevin is de playlists aan het maken.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:38 schreef jmac het volgende:
Maricha heeft trouwens vannacht dienst.:)
zielig figuur dus.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Neuh, kloon van een gebande. Hij kraamde nogal veel onzin uit en kwam veel aandacht tekort. Geen idee wat ervan waar was.
Ik hoop dat er bijna niemand is , dan kan ik alles goed zienquote:Op woensdag 24 december 2008 00:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En nu staan er nog steeds veel mensen. Ben benieuwd morgen!
DaMookjuhhhquote:Op woensdag 24 december 2008 00:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoe ga je heten ?
[..]
Als ik nou zeg dat she ballen heeft zou ik een hoop mensen teleurstellen, maar ze heeft echt ballen dat ze dit doet voor SR
![]()
, hulde
.
Ja klopt. Urbanus msschien weerquote:Op woensdag 24 december 2008 00:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maricha is nog langs geweest om dat te vertellen. En Kevin is de playlists aan het maken.
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoe ga je heten ?
[..]
Als ik nou zeg dat she ballen heeft zou ik een hoop mensen teleurstellen, maar ze heeft echt ballen dat ze dit doet voor SR
![]()
, hulde
.
quote:
Hij gaat paul heten, als hij maar geen andere ava doetquote:Op woensdag 24 december 2008 00:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoe ga je heten ?
[..]
![]()
, hulde
.

1 jan zie je hoe ik echt heetquote:Op woensdag 24 december 2008 00:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
PLAGIAATDoe dan Olsentwinnetjuhhhh
.
quote:
Je hebt me trouwens al lang niet meer zo genoemdquote:Op woensdag 24 december 2008 00:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
1 jan zie je hoe ik echt heet
Dan herkent niemand hem meerquote:Op woensdag 24 december 2008 00:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij gaat paul heten, als hij maar geen andere ava doet
Heel goed jaquote:Op woensdag 24 december 2008 00:42 schreef borisz het volgende:
Seychellen, kijk dat zijn nog eens de adviezen.
Dat is de enige plaat van Coldplay die ik nog luisterbaar vind, de rest vind ik bagger, samen met 90% van de rest van het genre.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:42 schreef Seam het volgende:
[..]
![]()
Heel viva la vida is een zielige kopie plaat
Malediven lijkt me veel mooierquote:Op woensdag 24 december 2008 00:42 schreef borisz het volgende:
Seychellen, kijk dat zijn nog eens de adviezen.
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ook heel mooi
Maar volgens mij zijn we het eens dat Parachutes het beste album is.
Ik geloof 't ookquote:Op woensdag 24 december 2008 00:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien moet je toch maar ff FOK! een paar uurtjes met rust laten en naar Arnhem gaan
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Malediven lijkt me veel mooier![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dan moet je wel snel zijn, ze zijn er niet lang meerquote:Op woensdag 24 december 2008 00:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Uhmm? Nee.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:44 schreef Dagoduck het volgende:
Dit nummer wat er nu is, heeft dat niet een intro van NEIL YOUNG ??
welk nummer was dat ook weer?
't is mij om het evenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:44 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ze heeft dan ook een wereldbaan
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Toen maakten ze nog mooie muziek. Helaas was dat snel gebeurt daarna.
dat intro van dit nummer lijkt wel beetje op 1 van die nummers van neil maar weet niet meer welkequote:
of niet danquote:
Heeft ze vliegangst? Dat zuigt.quote:
Absoluut waar, maar toch zou ik niet snel willen ruilenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:44 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ze heeft dan ook een wereldbaan
Ik heb de eerste de beste foto gepaktquote:Op woensdag 24 december 2008 00:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
't is mij om het even![]()
[ afbeelding ]
Ik welquote:Op woensdag 24 december 2008 00:46 schreef Seam het volgende:
[..]
Absoluut waar, maar toch zou ik niet snel willen ruilen
Kan er niet ff gekeken worden naar dat Neil Young gespam ??quote:Op woensdag 24 december 2008 00:44 schreef Ambrosius het volgende:
Uhmm? Nee.
Ja, nou, zij zal weinig met de auto gaanquote:Op woensdag 24 december 2008 00:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heeft ze vliegangst? Dat zuigt.
Maar als je altijd met de auto gaat dan kun je natuurlijk ook mooie tochten maken
ruilen misschien niet, maar een paar weken met haar op reis gaan zie ik wel zittenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:46 schreef Seam het volgende:
[..]
Absoluut waar, maar toch zou ik niet snel willen ruilen
Ilse had het naar d'r zin zaterdag. Was leuk om te zienquote:Op woensdag 24 december 2008 00:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die heeft véél punten gescoord zaterdag. En ze stond al zo hoog
>
Misschien een idee. Dat programma van Ewan McGregor levert ook mooie plaatjes op.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, nou, zij zal weinig met de auto gaan.
Ze knikkert er altijd een pallet alcohol in voordat ze aan boord gaat.
Je zit steeds te spammen met Neil Young, maar je hebt nog niks aangevraagd..Hij is goed, dus doe maar een request.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:44 schreef Dagoduck het volgende:
Dit nummer wat er nu is, heeft dat niet een intro van NEIL YOUNG ??
welk nummer was dat ook weer?
Peace out manquote:Op woensdag 24 december 2008 00:48 schreef peaceman het volgende:
Ik ga mijn vrouw opzoeken.![]()
Weltrusten dames en heren.![]()
Peace [ afbeelding ]
Trustenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:48 schreef peaceman het volgende:
Peace [ afbeelding ]
Slaapzequote:Op woensdag 24 december 2008 00:48 schreef peaceman het volgende:
Peace [ afbeelding ]
Truste toekomstige papaquote:Op woensdag 24 december 2008 00:48 schreef peaceman het volgende:
Peace [ afbeelding ]
Najib heeft geslapen. Maar zijn gesnurk leverde dan wel weer leuke radio opquote:Op woensdag 24 december 2008 00:49 schreef Ambrosius het volgende:
Floortje gaat ook niet slapen denk ik. Wat dat betreft allemaal goede gasten.
Ik ben er al...quote:Op woensdag 24 december 2008 00:47 schreef DaMook het volgende:
Gaan er van hier nog mensen naar Breda morgen ??
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:48 schreef tim. het volgende:
[..]
Je zit steeds te spammen met Neil Young, maar je hebt nog niks aangevraagd..Hij is goed, dus doe maar een request.
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Please don't stop the music."
Nee, maar jou wel.
Ik ben er alquote:Op woensdag 24 december 2008 00:50 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ik ben er al...
Maar mocht je van plan zijn zou ik vroeg komen, aangezien ze al hebben aangegeven bij redelijk grotedrukte de grote markt verder af te zullen sluiten (dit na het tros feest waar heel de binnenstad vol stond met mensen en er veel mensen dus knock gingen) en het zou zonde zijn als je van ver komt voor niks
Terustenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:48 schreef peaceman het volgende:
Peace [ afbeelding ]
Heel erg leuk om te zien zelfsquote:Op woensdag 24 december 2008 00:48 schreef Light het volgende:
[..]
Ilse had het naar d'r zin zaterdag. Was leuk om te zien
Ja, 3 uurtjes ofzo, dat telt nietquote:Op woensdag 24 december 2008 00:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Najib heeft geslapen. Maar zijn gesnurk leverde dan wel weer leuke radio op
Owja, met Charlie Boorman tochquote:Op woensdag 24 december 2008 00:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien een idee. Dat programma van Ewan McGregor levert ook mooie plaatjes op.
Heb nog geen Arctic Monkeys gehoord trouwensquote:Op woensdag 24 december 2008 00:48 schreef tim. het volgende:
[..]
Je zit steeds te spammen met Neil Young, maar je hebt nog niks aangevraagd..Hij is goed, dus doe maar een request.
Duf. Voor zoiets blijf je toch de hele nacht wakker...quote:Op woensdag 24 december 2008 00:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, 3 uurtjes ofzo, dat telt niet. Vorig jaar waren er zat die al voor de grave yard-shift sliepen als ik het me goed herinner.
ja, en dan like a hurricane in de live uitvoering van 16 minuten van live never sleepsquote:Op woensdag 24 december 2008 00:48 schreef tim. het volgende:
[..]
Waarom nodigen ze dan die gasten uit?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, 3 uurtjes ofzo, dat telt niet. Vorig jaar waren er zat die al voor de grave yard-shift sliepen als ik het me goed herinner.
ECHT ver is het niet, maar dat tros feet heb ik toen wel iets van meegekregen jaquote:Op woensdag 24 december 2008 00:50 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ik ben er al...
Maar mocht je van plan zijn zou ik vroeg komen, aangezien ze al hebben aangegeven bij redelijk grotedrukte de grote markt verder af te zullen sluiten (dit na het tros feest waar heel de binnenstad vol stond met mensen en er veel mensen dus knock gingen) en het zou zonde zijn als je van ver komt voor niks
Dat is ook heel jammer jaquote:Op woensdag 24 december 2008 00:51 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Heb nog geen Arctic Monkeys gehoord trouwens. Schande!
jawel gisteren. i bet you look good on the dancefloorquote:Op woensdag 24 december 2008 00:51 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk vanaf 2e kerstdag de Top2000 luisteren, duurt tot oudejaarsdagquote:Op woensdag 24 december 2008 00:50 schreef Intrepidity het volgende:
Misschien is het een goed idee om met z'n allen geld te gaan bieden om ze langer in het huis te houdenAnders valt er een groot gat in m'n kerstvakantie
![]()
Zou ik ook zeggen, alleen Guus Meeuwis trok toen doorquote:Op woensdag 24 december 2008 00:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Duf. Voor zoiets blijf je toch de hele nacht wakker...
Is al wel gedraaid, gisterenmiddag dacht ik.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:51 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Aha, goed bezig! Zelf dit jaar weinig geluisterd, daar zal het aan liggen.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:52 schreef evert het volgende:
[..]
jawel gisteren. i bet you look good on the dancefloor
90% is oude meuk die van ver voor m'n tijd isquote:Op woensdag 24 december 2008 00:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk vanaf 2e kerstdag de Top2000 luisteren, duurt tot oudejaarsdag
Daar heb ik laatst een heel gedownload album van weggegooid, vond het toch niet zo goeiequote:Op woensdag 24 december 2008 00:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat is ook heel jammer ja
Die MOET ik nog eens horen deze SR.
Nee ik ook niet, zeker schandequote:Op woensdag 24 december 2008 00:51 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Guus Meeuwis is dan ook een baas en Brabander.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen, alleen Guus Meeuwis trok toen door.
Hoe?quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 24 december 2008 00:50 schreef Intrepidity het volgende:
Misschien is het een goed idee om met z'n allen geld te gaan bieden om ze langer in het huis te houdenAnders valt er een groot gat in m'n kerstvakantie
Wie waren de gasten toen ook alweer? Guus Meeuwis, Albert Verlinde, iemand waarvan ik zo niet op de naam kan komen...quote:Op woensdag 24 december 2008 00:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heb ik gemist danquote:Op woensdag 24 december 2008 00:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is al wel gedraaid, gisterenmiddag dacht ik.
Bet You Look Good On The Dancefloor
TLSP is ook gedraaid
Nogal ja ...quote:Op woensdag 24 december 2008 00:53 schreef DeeBee het volgende:
Focking hell, wel beetje eeerg vergane glorie dit...
Big Brother Ruud.
Ik heb em wel gehoordquote:Op woensdag 24 december 2008 00:53 schreef tim. het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, zeker schande! Ik had IBYLGOTD vorig jaar aangevraagd en ook nooit gehoord toen:N. Wel TLSP trouwens.
Is wel leuk om 'm weer es te zien . . .quote:Op woensdag 24 december 2008 00:53 schreef Superheld het volgende:
Ruud is ook maar weer eens langs gekomen![]()

Is ook aan mij voorbijgegaan.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:53 schreef DeeBee het volgende:
Focking hell, wel beetje eeerg vergane glorie dit...
Big Brother Ruud.
Drank maakt meer kapot dan je lief isquote:Op woensdag 24 december 2008 00:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er komt nog steeds geen zinnig woord uit.
Inderdaad. Overhypte BN'er, overhypt programma.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:54 schreef Paaskonijn het volgende:
Ruud [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:55 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:55 schreef Briggy het volgende:
Iedereen wil knuffelen![]()
Laten we er een groepsknuffel van maken dan
Teveel gedronken met Bonnie?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:55 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |