Ik niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Deze vind ik heel leuk: [ afbeelding ]
en deze ook: [ afbeelding ]
Oh over Jordy gesproken. Iemand heeft mij via msn alle liedjes van Jordy zijn cd toegestuurt.quote:
was er niet iemand afgelopen zaterdag hier wiens vader opgepakt was bij de rellen in Kerkrade?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:01 schreef -Hans- het volgende:
"supporters" belachelijk dat soort gedrag.
LLink heeft te weinig zendtijdquote:Op woensdag 24 december 2008 00:32 schreef Ambrosius het volgende:
Floortje doet wel goed d'r best iig, leuk.
Zou lachen zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:32 schreef Krambo het volgende:
jordy gaat toch niet serieus mega hit worden volgende week hè
Mogen we toch hopen van niet!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:32 schreef Krambo het volgende:
jordy gaat toch niet serieus mega hit worden volgende week hè
iIk heb nickchangequote:Op woensdag 24 december 2008 00:31 schreef DaMook het volgende:
Even het stukje met Sunchaser gekeken. Ook echt Rick nog wat aanvragen
, rickroll'd
.
Tof dat andere fokkers buiten dit topic ook zoveel geld eraan gegeven hebben (ook al is het alleen uit eigenbelang om she naakt te zien) .
Die is nu geband.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:32 schreef evert het volgende:
[..]
was er niet iemand afgelopen zaterdag hier wiens vader opgepakt was bij de rellen in Kerkrade?
Ahquote:Op woensdag 24 december 2008 00:31 schreef Brennel het volgende:
[..]
Gewoon een goede en erg bezette vriend, don't worry!
Dat is inderdaad wel leuk om te zienquote:Op woensdag 24 december 2008 00:32 schreef Ambrosius het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
LLink heeft te weinig zendtijd
Idd. Iig 3 op reisquote:Op woensdag 24 december 2008 00:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
LLink heeft te weinig zendtijd
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:32 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Oh over Jordy gesproken. Iemand heeft mij via msn alle liedjes van Jordy zijn cd toegestuurt.
Die komt vast nog wel los.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:32 schreef Ambrosius het volgende:
Alles voor de centen hequote:Op woensdag 24 december 2008 00:31 schreef DaMook het volgende:
Even het stukje met Sunchaser gekeken. Ook echt Rick nog wat aanvragen
, rickroll'd
.
Tof dat andere fokkers buiten dit topic ook zoveel geld eraan gegeven hebben (ook al is het alleen uit eigenbelang om she naakt te zien) .
nou die dronken zwerfster.... die ooit meegedaan had aan idols/xfactor of zoietsquote:Op woensdag 24 december 2008 00:29 schreef Marc63 het volgende:
Dit jaar trouwens ook weinig vreemde figuren bij de mic. Vorig jaar had je o.a. de Huisevangelist en Het Skelet.
Shockradioquote:Op woensdag 24 december 2008 00:33 schreef borisz het volgende:
[..]Haar direct een programma geven. Ze is in het verleden al niet onaardig radioDJ geweest.
Breng niemand op ideeënquote:Op woensdag 24 december 2008 00:33 schreef Intrepidity het volgende:
Ik voel de hype "jordyrollen" aankomen
Sweetquote:Op woensdag 24 december 2008 00:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb dat beginstukje van Freestyler als loopje als ringtone op mn telefoon
Ik denk dat Jordy mijn dingetje gaat worden in 2009 ipv Gielquote:Op woensdag 24 december 2008 00:33 schreef Intrepidity het volgende:
Ik voel de hype "jordyrollen" aankomen
Idd. Samen met Stenders ookquote:Op woensdag 24 december 2008 00:33 schreef borisz het volgende:
[..]Haar direct een programma geven. Ze is in het verleden al niet onaardig radioDJ geweest.
Ilse =quote:
Sunchaser stond zeker voor je neusquote:Op woensdag 24 december 2008 00:34 schreef jmac het volgende:
Vandaag was trouwens de drukste dag. Toen ik wegging stond het nog zwart van de mensen.
Wanneer was je op de Grote Markt?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:34 schreef jmac het volgende:
Vandaag was trouwens de drukste dag. Toen ik wegging stond het nog zwart van de mensen.
Ik denk dat het morgen drukker isquote:Op woensdag 24 december 2008 00:34 schreef jmac het volgende:
Oh ja... Hoe kon ik die vergeten?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:33 schreef evert het volgende:
[..]
nou die dronken zwerfster.... die ooit meegedaan had aan idols/xfactor of zoiets
Mja, op 3FM heeft LLiNK maar 3 uur zendtijd per week... en om nou Rudy kwijt te raken als Floortje daar gaat zitten is ook weer zoiets...quote:Op woensdag 24 december 2008 00:33 schreef borisz het volgende:
Volgens de cam nog steeds erg drukquote:Op woensdag 24 december 2008 00:34 schreef jmac het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zeg jij nou??????quote:Op woensdag 24 december 2008 00:34 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ilse =![]()
Je moet van goeie huize komen als je daar overheen wilt gaan . . .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |