Ik niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Deze vind ik heel leuk: [ afbeelding ]
en deze ook: [ afbeelding ]
Oh over Jordy gesproken. Iemand heeft mij via msn alle liedjes van Jordy zijn cd toegestuurt.quote:
was er niet iemand afgelopen zaterdag hier wiens vader opgepakt was bij de rellen in Kerkrade?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:01 schreef -Hans- het volgende:
"supporters" belachelijk dat soort gedrag.
LLink heeft te weinig zendtijdquote:Op woensdag 24 december 2008 00:32 schreef Ambrosius het volgende:
Floortje doet wel goed d'r best iig, leuk.
Zou lachen zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:32 schreef Krambo het volgende:
jordy gaat toch niet serieus mega hit worden volgende week hè
Mogen we toch hopen van niet!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:32 schreef Krambo het volgende:
jordy gaat toch niet serieus mega hit worden volgende week hè
iIk heb nickchangequote:Op woensdag 24 december 2008 00:31 schreef DaMook het volgende:
Even het stukje met Sunchaser gekeken. Ook echt Rick nog wat aanvragen
, rickroll'd
.
Tof dat andere fokkers buiten dit topic ook zoveel geld eraan gegeven hebben (ook al is het alleen uit eigenbelang om she naakt te zien) .
Die is nu geband.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:32 schreef evert het volgende:
[..]
was er niet iemand afgelopen zaterdag hier wiens vader opgepakt was bij de rellen in Kerkrade?
Ahquote:Op woensdag 24 december 2008 00:31 schreef Brennel het volgende:
[..]
Gewoon een goede en erg bezette vriend, don't worry!
Dat is inderdaad wel leuk om te zienquote:Op woensdag 24 december 2008 00:32 schreef Ambrosius het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
LLink heeft te weinig zendtijd
Idd. Iig 3 op reisquote:Op woensdag 24 december 2008 00:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
LLink heeft te weinig zendtijd
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:32 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Oh over Jordy gesproken. Iemand heeft mij via msn alle liedjes van Jordy zijn cd toegestuurt.
Die komt vast nog wel los.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:32 schreef Ambrosius het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |