Hij gaat paul heten, als hij maar geen andere ava doetquote:Op woensdag 24 december 2008 00:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoe ga je heten ?
[..]
Als ik nou zeg dat she ballen heeft zou ik een hoop mensen teleurstellen, maar ze heeft echt ballen dat ze dit doet voor SR
![]()
, hulde
.

1 jan zie je hoe ik echt heetquote:Op woensdag 24 december 2008 00:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
PLAGIAATDoe dan Olsentwinnetjuhhhh
.
quote:
Je hebt me trouwens al lang niet meer zo genoemdquote:Op woensdag 24 december 2008 00:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
1 jan zie je hoe ik echt heet
Dan herkent niemand hem meerquote:Op woensdag 24 december 2008 00:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij gaat paul heten, als hij maar geen andere ava doet
Heel goed jaquote:Op woensdag 24 december 2008 00:42 schreef borisz het volgende:
Seychellen, kijk dat zijn nog eens de adviezen.
Dat is de enige plaat van Coldplay die ik nog luisterbaar vind, de rest vind ik bagger, samen met 90% van de rest van het genre.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:42 schreef Seam het volgende:
[..]
![]()
Heel viva la vida is een zielige kopie plaat
Malediven lijkt me veel mooierquote:Op woensdag 24 december 2008 00:42 schreef borisz het volgende:
Seychellen, kijk dat zijn nog eens de adviezen.
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ook heel mooi
Maar volgens mij zijn we het eens dat Parachutes het beste album is.
Ik geloof 't ookquote:Op woensdag 24 december 2008 00:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien moet je toch maar ff FOK! een paar uurtjes met rust laten en naar Arnhem gaan
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Malediven lijkt me veel mooier![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |