12-23quote:Op woensdag 24 december 2008 00:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wanneer was je op de Grote Markt?
Ik ging aan het begin van de avond weg.
meer uren erbij , dus niet of/of , maar en/enquote:Op woensdag 24 december 2008 00:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, op 3FM heeft LLiNK maar 3 uur zendtijd per week... en om nou Rudy kwijt te raken als Floortje daar gaat zitten is ook weer zoiets...
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:35 schreef Intrepidity het volgende:
Wtf, check dit![]()
![]()
Brand in het glazen huisHeel slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Mooi, dan kan die discussie eerder over het 'witte' gehalte van deze SR actie ook de prullebak in!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:34 schreef jmac het volgende:
Vandaag was trouwens de drukste dag. Toen ik wegging stond het nog zwart van de mensen.
Kijk wel uit voor mijn buik, daar krijg ik heel snel kietelsquote:Op woensdag 24 december 2008 00:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Koudspel. Nou, dat lossen we met een goede massage wel op.
Omroepen systeem eruit knallenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, op 3FM heeft LLiNK maar 3 uur zendtijd per week... en om nou Rudy kwijt te raken als Floortje daar gaat zitten is ook weer zoiets...
Hij moest werken.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zo, hé!
Geen ontwenningsverschijnselen?
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:37 schreef Seam het volgende:
[..]
Kijk wel uit voor mijn buik, daar krijg ik heel snel kietels
Gekneusdquote:Op woensdag 24 december 2008 00:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat heeft floortje met haar hand gedaan
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mooi, dan kan die discussie eerder over het 'witte' gehalte van deze SR actie ook de prullebak in!
Wil ik ook weten.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat heeft floortje met haar hand gedaan
Neuh, kloon van een gebande. Hij kraamde nogal veel onzin uit en kwam veel aandacht tekort. Geen idee wat ervan waar was.quote:
Hoe ga je heten ?quote:
Als ik nou zeg dat she ballen heeft zou ik een hoop mensen teleurstellenquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die heeft véél punten gescoord zaterdag. En ze stond al zo hoog
>
En nu staan er nog steeds veel mensenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:34 schreef jmac het volgende:
Vandaag was trouwens de drukste dag. Toen ik wegging stond het nog zwart van de mensen.
quote:
Maricha is nog langs geweest om dat te vertellen. En Kevin is de playlists aan het maken.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:38 schreef jmac het volgende:
Maricha heeft trouwens vannacht dienst.:)
zielig figuur dus.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Neuh, kloon van een gebande. Hij kraamde nogal veel onzin uit en kwam veel aandacht tekort. Geen idee wat ervan waar was.
Ik hoop dat er bijna niemand is , dan kan ik alles goed zienquote:Op woensdag 24 december 2008 00:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En nu staan er nog steeds veel mensen. Ben benieuwd morgen!
DaMookjuhhhquote:Op woensdag 24 december 2008 00:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoe ga je heten ?
[..]
Als ik nou zeg dat she ballen heeft zou ik een hoop mensen teleurstellen, maar ze heeft echt ballen dat ze dit doet voor SR
![]()
, hulde
.
Ja klopt. Urbanus msschien weerquote:Op woensdag 24 december 2008 00:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maricha is nog langs geweest om dat te vertellen. En Kevin is de playlists aan het maken.
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoe ga je heten ?
[..]
Als ik nou zeg dat she ballen heeft zou ik een hoop mensen teleurstellen, maar ze heeft echt ballen dat ze dit doet voor SR
![]()
, hulde
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |