quote:Op woensdag 24 december 2008 00:37 schreef Seam het volgende:
[..]
Kijk wel uit voor mijn buik, daar krijg ik heel snel kietels
Gekneusdquote:Op woensdag 24 december 2008 00:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat heeft floortje met haar hand gedaan
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mooi, dan kan die discussie eerder over het 'witte' gehalte van deze SR actie ook de prullebak in!
Wil ik ook weten.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat heeft floortje met haar hand gedaan
Neuh, kloon van een gebande. Hij kraamde nogal veel onzin uit en kwam veel aandacht tekort. Geen idee wat ervan waar was.quote:
Hoe ga je heten ?quote:
Als ik nou zeg dat she ballen heeft zou ik een hoop mensen teleurstellenquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die heeft véél punten gescoord zaterdag. En ze stond al zo hoog
>
En nu staan er nog steeds veel mensenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:34 schreef jmac het volgende:
Vandaag was trouwens de drukste dag. Toen ik wegging stond het nog zwart van de mensen.
quote:
Maricha is nog langs geweest om dat te vertellen. En Kevin is de playlists aan het maken.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:38 schreef jmac het volgende:
Maricha heeft trouwens vannacht dienst.:)
zielig figuur dus.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Neuh, kloon van een gebande. Hij kraamde nogal veel onzin uit en kwam veel aandacht tekort. Geen idee wat ervan waar was.
Ik hoop dat er bijna niemand is , dan kan ik alles goed zienquote:Op woensdag 24 december 2008 00:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En nu staan er nog steeds veel mensen. Ben benieuwd morgen!
DaMookjuhhhquote:Op woensdag 24 december 2008 00:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoe ga je heten ?
[..]
Als ik nou zeg dat she ballen heeft zou ik een hoop mensen teleurstellen, maar ze heeft echt ballen dat ze dit doet voor SR
![]()
, hulde
.
Ja klopt. Urbanus msschien weerquote:Op woensdag 24 december 2008 00:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maricha is nog langs geweest om dat te vertellen. En Kevin is de playlists aan het maken.
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoe ga je heten ?
[..]
Als ik nou zeg dat she ballen heeft zou ik een hoop mensen teleurstellen, maar ze heeft echt ballen dat ze dit doet voor SR
![]()
, hulde
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |