Zou ik ook zeggen, alleen Guus Meeuwis trok toen doorquote:Op woensdag 24 december 2008 00:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Duf. Voor zoiets blijf je toch de hele nacht wakker...
Is al wel gedraaid, gisterenmiddag dacht ik.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:51 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Heb nog geen Arctic Monkeys gehoord trouwens. Schande!
Aha, goed bezig! Zelf dit jaar weinig geluisterd, daar zal het aan liggen.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:52 schreef evert het volgende:
[..]
jawel gisteren. i bet you look good on the dancefloor
90% is oude meuk die van ver voor m'n tijd isquote:Op woensdag 24 december 2008 00:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk vanaf 2e kerstdag de Top2000 luisteren, duurt tot oudejaarsdag
Daar heb ik laatst een heel gedownload album van weggegooid, vond het toch niet zo goeiequote:Op woensdag 24 december 2008 00:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat is ook heel jammer ja
Die MOET ik nog eens horen deze SR.
Nee ik ook niet, zeker schandequote:Op woensdag 24 december 2008 00:51 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Heb nog geen Arctic Monkeys gehoord trouwens. Schande!
Guus Meeuwis is dan ook een baas en Brabander.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen, alleen Guus Meeuwis trok toen door.
Hoe?quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 24 december 2008 00:50 schreef Intrepidity het volgende:
Misschien is het een goed idee om met z'n allen geld te gaan bieden om ze langer in het huis te houdenAnders valt er een groot gat in m'n kerstvakantie
Wie waren de gasten toen ook alweer? Guus Meeuwis, Albert Verlinde, iemand waarvan ik zo niet op de naam kan komen...quote:Op woensdag 24 december 2008 00:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, 3 uurtjes ofzo, dat telt niet. Vorig jaar waren er zat die al voor de grave yard-shift sliepen als ik het me goed herinner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |