quote:Op woensdag 24 december 2008 00:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Please don't stop the music."
Nee, maar jou wel.
Ik ben er alquote:Op woensdag 24 december 2008 00:50 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ik ben er al...
Maar mocht je van plan zijn zou ik vroeg komen, aangezien ze al hebben aangegeven bij redelijk grotedrukte de grote markt verder af te zullen sluiten (dit na het tros feest waar heel de binnenstad vol stond met mensen en er veel mensen dus knock gingen) en het zou zonde zijn als je van ver komt voor niks
Terustenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:48 schreef peaceman het volgende:
Ik ga mijn vrouw opzoeken.![]()
Weltrusten dames en heren.![]()
Peace [ afbeelding ]
Heel erg leuk om te zien zelfsquote:Op woensdag 24 december 2008 00:48 schreef Light het volgende:
[..]
Ilse had het naar d'r zin zaterdag. Was leuk om te zien
Ja, 3 uurtjes ofzo, dat telt nietquote:Op woensdag 24 december 2008 00:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Najib heeft geslapen. Maar zijn gesnurk leverde dan wel weer leuke radio op
Owja, met Charlie Boorman tochquote:Op woensdag 24 december 2008 00:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien een idee. Dat programma van Ewan McGregor levert ook mooie plaatjes op.
Heb nog geen Arctic Monkeys gehoord trouwensquote:Op woensdag 24 december 2008 00:48 schreef tim. het volgende:
[..]
Je zit steeds te spammen met Neil Young, maar je hebt nog niks aangevraagd..Hij is goed, dus doe maar een request.
Duf. Voor zoiets blijf je toch de hele nacht wakker...quote:Op woensdag 24 december 2008 00:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, 3 uurtjes ofzo, dat telt niet. Vorig jaar waren er zat die al voor de grave yard-shift sliepen als ik het me goed herinner.
ja, en dan like a hurricane in de live uitvoering van 16 minuten van live never sleepsquote:Op woensdag 24 december 2008 00:48 schreef tim. het volgende:
[..]
Je zit steeds te spammen met Neil Young, maar je hebt nog niks aangevraagd..Hij is goed, dus doe maar een request.
Waarom nodigen ze dan die gasten uit?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, 3 uurtjes ofzo, dat telt niet. Vorig jaar waren er zat die al voor de grave yard-shift sliepen als ik het me goed herinner.
ECHT ver is het niet, maar dat tros feet heb ik toen wel iets van meegekregen jaquote:Op woensdag 24 december 2008 00:50 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ik ben er al...
Maar mocht je van plan zijn zou ik vroeg komen, aangezien ze al hebben aangegeven bij redelijk grotedrukte de grote markt verder af te zullen sluiten (dit na het tros feest waar heel de binnenstad vol stond met mensen en er veel mensen dus knock gingen) en het zou zonde zijn als je van ver komt voor niks
Dat is ook heel jammer jaquote:Op woensdag 24 december 2008 00:51 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Heb nog geen Arctic Monkeys gehoord trouwens. Schande!
jawel gisteren. i bet you look good on the dancefloorquote:Op woensdag 24 december 2008 00:51 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Heb nog geen Arctic Monkeys gehoord trouwens. Schande!
Je kan natuurlijk vanaf 2e kerstdag de Top2000 luisteren, duurt tot oudejaarsdagquote:Op woensdag 24 december 2008 00:50 schreef Intrepidity het volgende:
Misschien is het een goed idee om met z'n allen geld te gaan bieden om ze langer in het huis te houdenAnders valt er een groot gat in m'n kerstvakantie
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |