Dan moet je wel snel zijn, ze zijn er niet lang meerquote:Op woensdag 24 december 2008 00:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Malediven lijkt me veel mooier![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Uhmm? Nee.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:44 schreef Dagoduck het volgende:
Dit nummer wat er nu is, heeft dat niet een intro van NEIL YOUNG ??
welk nummer was dat ook weer?
't is mij om het evenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Malediven lijkt me veel mooier![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:44 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ze heeft dan ook een wereldbaan
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Toen maakten ze nog mooie muziek. Helaas was dat snel gebeurt daarna.
dat intro van dit nummer lijkt wel beetje op 1 van die nummers van neil maar weet niet meer welkequote:
of niet danquote:
Heeft ze vliegangst? Dat zuigt.quote:
Absoluut waar, maar toch zou ik niet snel willen ruilenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:44 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ze heeft dan ook een wereldbaan
Ik heb de eerste de beste foto gepaktquote:Op woensdag 24 december 2008 00:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
't is mij om het even![]()
[ afbeelding ]
Ik welquote:Op woensdag 24 december 2008 00:46 schreef Seam het volgende:
[..]
Absoluut waar, maar toch zou ik niet snel willen ruilen
Kan er niet ff gekeken worden naar dat Neil Young gespam ??quote:Op woensdag 24 december 2008 00:44 schreef Ambrosius het volgende:
Uhmm? Nee.
Ja, nou, zij zal weinig met de auto gaanquote:Op woensdag 24 december 2008 00:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heeft ze vliegangst? Dat zuigt.
Maar als je altijd met de auto gaat dan kun je natuurlijk ook mooie tochten maken
ruilen misschien niet, maar een paar weken met haar op reis gaan zie ik wel zittenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:46 schreef Seam het volgende:
[..]
Absoluut waar, maar toch zou ik niet snel willen ruilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |