Sinds ik laatst voor het echt BOOS was, zo intens boos.. En ik zag hem ergens en ik liep naar hem toe en ik zei heel kil iets woah, hij was zo geschrokkenquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoax! Ik geloof er niks van dat jij boos kunt kijken.
Ik ben lief, maar hij is soms zo walgelijk aardig *brr* Ik snap dat niet. Een soort greys maar dan een jongen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:44 schreef conleche het volgende:
Ik zag weer een lurker en Sigme, die op me gestemd hadden!!Ik zeg: laat alle lurkers bovenkomen!!
Greys ben je uitgegeten?
PF: wel lief zijn tegen het vriendje hoor! Ik vind hem zo adorable en jou ook, dus lief zijn!!
Jij bent ook altijd zo aardigquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:48 schreef Greys het volgende:
Ja Co, net klaar. Moest nog even de OP fixen
Nah! PF! Wat zeg je nou toch weer?
We koesteren onze lurkers sowiesoquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:48 schreef Bob. het volgende:
Ik ben weer een halve lurker, als ik stem word ik dan ook gekoesterd?![]()
Moest ik trouwens sowieso nog doen.. waar kon dat?
You're a lucky bastard! En in het begin dacht je dat hij een player was! Volgens mij valt dat reuze mee of niet?quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ben lief, maar hij is soms zo walgelijk aardig *brr* Ik snap dat niet. Een soort greys maar dan een jongen.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:46 schreef conleche het volgende:
O en ik heb eindelijk kaartjes voor moneyfesto hier in Paradiso as. zaterdag en nu blijkt dat we als bankbiljet gaanDas niet heel sexy.
Jij post gewoon mee toch!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:48 schreef Bob. het volgende:
Ik ben weer een halve lurker, als ik stem word ik dan ook gekoesterd?![]()
Moest ik trouwens sowieso nog doen.. waar kon dat?
Nou ja, dat was hij misschien.. Maar het gaat er om hoe het nu isquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:50 schreef conleche het volgende:
[..]
You're a lucky bastard! En in het begin dacht je dat hij een player was! Volgens mij valt dat reuze mee of niet?
De laatste tijd lees ik vooral omdat ik zo shit eet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij post gewoon mee toch!!
Zie mijn signature hieronder! En mijn dank zal groot en eeuwig zijn!
Okéquote:
Ja hooR!quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:05 schreef Greys het volgende:
SHE, gaat het nog een beetje met de halp-what-have-I-done-stress?
DaD, herkenbaar
Ik loop ook altijd te trekken en te zeuren tot hij klaar is en dan moet ik ook nog plassen, als we in de gang staan. En dan roept hij heel demonstratief Het is ook al-tijd wachten op dezelfde!!!!
Maar jij deed lelijk over haar avatarquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:11 schreef Paaskonijn het volgende:
conleche krijgt anders 30 stemmen achter elkaar![]()
Ja maar knijntje jij hebt MIJN stem, en die is extra speciaal!quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:11 schreef Paaskonijn het volgende:
conleche krijgt anders 30 stemmen achter elkaar![]()
Hij is ook niet mooi.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar jij deed lelijk over haar avatar
Foei! *klap op Paaskonijnenkont geeft*
Vertel jij dat even tegen Adelante?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja maar knijntje jij hebt MIJN stem, en die is extra speciaal!
De stem van MightyMouse!
Daar is Adelante het vast niet mee eensquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Vertel jij dat even tegen Adelante?
Dat die 10 dubbel telt?
Ah joh, je zou toch niets verpesten?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:19 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb nog steeds geen pakje ook. !@#%&$%^&$ ik wil het secret santa ding niet verpesten.
Voor mij lekker wel!quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:21 schreef TJDoornbos het volgende:
Er ligt f*cking niks voor mij onder die boom............
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:21 schreef TJDoornbos het volgende:
Er ligt f*cking niks voor mij onder die boom............
Hey meer mensen zeggen hetquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah joh, je zou toch niets verpesten?Hopelijk krijg je het morgen nog, en anders maar na je vakantie hoor!
Secret Santa, we zitten hier niet in oud heurr![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Daar is Adelante het vast niet mee eens
'Vieze'quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:21 schreef kwakveense het volgende:
ik vind PK's avatar gewoon vies... daar ga ik niet op stemmen....
en Co heeft een mooie zelfgemaakte...dat vind ik toffer dan welke door de FEE mensen gepimpte dan ook, of jouw vieze...
Hee je hebt een paar keer gezegd dat je op vakantie ging en je cadeautje graag iets eerder zou willen om foto's te maken zodat ik ze kon uploaden, je hebt je best gedaanquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hey meer mensen zeggen het.
Maar ik heb wel het gevoel dat ik het dan verpest, aangezien ik redelijk veel verpest op dit moment. Onbezorgd genieten van het idee dat ik op wintersport ga kan ook al niet ... kerst gezellig wat eten ook niet (ik eet nauwelijks wat omdat alles me te zwaar is) ... etc. Dat voelt gewoon @#$^@&@!
Het valt een beetje op dat er 20 stemmen achter elkaar naar conleche gaanquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:17 schreef Greys het volgende:
Maar Knijn, ff serieus.
Nu zit je weer met je duim naar beneden in dat topic.... why?
Adelante komt hier spammen een paar keer of we willen stemmen, dan bepalen we toch zelf op WIE we willen stemmen?Waarom doe je zo verongelijkt? Smaken verschillen.
Oh, je bedoelt een chica?quote:
Ik heb koorts en keelontsteking, tis niet gewoon 'slap' voelen, maar echt doodziek. Normaalgesproken eet ik juist heel veel als ik ziek ben, maar ik ga nu bijna over mijn nek. Ben al overgestapt op vloeibaar spul, om íets binnen te krijgen, maar het lukt gewoon niet. En ondertussen ga ik ook niet in mn bed liggen om uit te zieken, maar naar de winkels, naar vriendje, naar sport (ok niet meegedaan) en moet ik nog kranten lopen, tas inpakken, foto's door bewerking halen (opdracht) en morgen waarschijnlijk naar huisarts.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:24 schreef kwakveense het volgende:
@ chico: zit je niet in een spiraal van weinig een omdat je je naar voelt, nog minder eten, je nog naarder voelen? soms moet je dan volgens mij gewoon wat meer gaan eten, ook al heb je er geen trek in, omdat je maag er dan weer een beetje aan went...
Maar dan nog, wat kan Co daar nou aan doen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het valt een beetje op dat er 20 stemmen achter elkaar naar conleche gaan
Lieverd, je verpest het toch niet? Het is voor jouzelf natuurlijk enorm rot, en dat vinden de mensen in je omgeving ook voor je, maar dat je het verpest klinkt alsof je het voor anderen enorm aan het bederven bent! En dat is niet zo joh! Iedereen hoopt alleen dat je snel opknapt omdat dat voor jou beter is, niet omdat dat voor henzelf beter is.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hey meer mensen zeggen het.
Maar ik heb wel het gevoel dat ik het dan verpest, aangezien ik redelijk veel verpest op dit moment. Onbezorgd genieten van het idee dat ik op wintersport ga kan ook al niet ... kerst gezellig wat eten ook niet (ik eet nauwelijks wat omdat alles me te zwaar is) ... etc. Dat voelt gewoon @#$^@&@!
Ik geloof dat het zoiets is maar dan van schuimspul. Moet maar xtra hoge hakken eronder doen om er nog iets van te maken. Ik zal een fotootje posten van het resultaat. Ik moet nu echt gaan koken!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:54 schreef P.F het volgende:
Zo maar dan met een bankbiljet?
[ afbeelding ]
Ik vind die van conleche de mooiste. Echt waar.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het valt een beetje op dat er 20 stemmen achter elkaar naar conleche gaan
Om voor mij onduidelijke redenen kan ik het best een appel eten (in stukjes gesneden) als ik verder niks verdraag (lees: kaaaaaaaaaaaaater formaat sabeltandtijgerquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:27 schreef Chicolate het volgende:
Dus ja. Wat zou ik wel kunnen eten waarschijnlijk? Ik lust geen soep (te zout!).
ik heb heel wat mensen om aan te denken als ik met mijn warme, poezelige voetjes op tafel zitquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:04 schreef Alison het volgende:
Deze lurker heeft ook gestemd, ik gun het je
Zal ik helpen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:25 schreef Greys het volgende:
Ik moet ook nog een hele berg inpakken
Voor 1e Kerstdag dobbelspel bij mijn ouders en 2e Kerstdag bij zijn ouders.
Ik denk dat ik wel 40 pakjes moet inpakken. Hell!
1. Spinaziequote:Op dinsdag 23 december 2008 20:34 schreef P.F het volgende:
SHE! Heb jij nog anti ziek zijn wondertips? Voor chico? En een klein beetje voor mij?
Niet zo gek heur> Honger en rauwe bonen en zo!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:33 schreef SHE het volgende:
Ik heb zojuist ondekt dat ik dus wel zoetigheid lust.
Als ik van mezelf helemaal niks meer mag. Dan lust ik ineens snoepjes, koekjes en negerzoenen. Heel vreemd.
mijn pa is 30 jaar lang postbode in Den Haag geweestquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:49 schreef Laureline het volgende:
Hier ook nog geen pakje!![]()
Maar de postbodes bij ons bezorgen geloof ik eens in de 2 weken iets, en in het begin van de week sowieso niet. Ik heb sinds ik hier woon op maandag nooit meer post gehad. Laatst had een oen ook nog de sleutel van die rode brievenbus in het ding laten zitten, konden alle pakjes en kaarten dus zo gejat worden!![]()
Als ze een IQ test gaan doen onder postbodes scoort Den Haag zéker het laagste.
Intelligentie slaat meestal een generatie overquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mijn pa is 30 jaar lang postbode in Den Haag geweest
Dat heb ik met opgebakken droge rijst met enkel een beetje zout. Heb ik nergens trek in: krijg ik dat toch weg!quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Om voor mij onduidelijke redenen kan ik het best een appel eten (in stukjes gesneden) als ik verder niks verdraag (lees: kaaaaaaaaaaaaater formaat sabeltandtijger).
Kan niet, ik moet veel rijst hebben voor een glimmend huidjequote:Op dinsdag 23 december 2008 20:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Niet zo gek heur> Honger en rauwe bonen en zo!!
Ga anders streng low carben!! Dan vliegt het er net zo hard af en heb je ook geen honger!!
Hoe lang duurt het voordat je een glimmend huidje kweekt met rijst? Anders val je de 1e maand 5 kilo af met lowcarb en ga je de laatste paar weken aan de rijst??quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Kan niet, ik moet veel rijst hebben voor een glimmend huidje
Dat zou wel weer kunnen, de rijst heeft meestal maar een paar weken nodig.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het voordat je een glimmend huidje kweekt met rijst? Anders val je de 1e maand 5 kilo af met lowcarb en ga je de laatste paar weken aan de rijst??
Ben jij nou al eens bij de huisarts langsgeweest?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo terug van 6 km hardlopen, lekker gedouched en nu genieten van een heerlijke avond
Morgen schaatsen kopen, ik had Vikings (jaja) maar die zijn na 2 verhuizingen toch kwijt geraakt.
heel goedquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:03 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb een kwart glas safari 7-up op en ik heb nu al warme, tintelende benen.
Komt ervan als je bijna nooit alcohol drinkt I guess
Dan zou ik dat doen. Veel makkelijker vol te houden. (voor mij iig wel!)quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat zou wel weer kunnen, de rijst heeft meestal maar een paar weken nodig.
O ik had niks gehoord, ik was een foto aan het bewerken op de andere computert... Ik ben al zover dat ik bij de voorkeuren heb ingesteld dat als ik dubbelklik, nu niet meer bel, das al een hele vooruitgang!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:17 schreef Greys het volgende:
Co, ik weet niet wat ik deed, maar ik belde je weer per ongeluk terwijl ik op onzichtbaar sta. Ik wilde een Skypevenster dichtklikken. Gaat goed he, ik en Skype?
Dat staat bij mijn instellingen ook aangevinkt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:43 schreef conleche het volgende:
[..]
O ik had niks gehoord, ik was een foto aan het bewerken op de andere computert... Ik ben al zover dat ik bij de voorkeuren heb ingesteld dat als ik dubbelklik, nu niet meer bel, das al een hele vooruitgang!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soep een sinaasappelkistje onder je voeten en all is wellquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:34 schreef P.F het volgende:
Ja mijn photoshop skills zijn niet zo goed
Het ziet er inderdaad uit of je zweeft en dat jullie erin geplakt zijn, maar toch complimenten want ik heb al diverse pogingen gedaan met photoshop en ik krijg het niet voor elkaar om er iets leuks van te maken.Toppie P.Fquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:34 schreef P.F het volgende:
Ja mijn photoshop skills zijn niet zo goed
Bijna alle credits gaan naar de rest hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:37 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Het ziet er inderdaad uit of je zweeft en dat jullie erin geplakt zijn, maar toch complimenten want ik heb al diverse pogingen gedaan met photoshop en ik krijg het niet voor elkaar om er iets leuks van te maken.Toppie P.F
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prrrrr
De schaduw contrasteert ook. Als je naar de schaduw vd bomen kijkt, komt het licht van links. Maar de schaduw op Bolletje's Bolletje laat zien dat het licht van rechts komt!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:40 schreef mspoez het volgende:
PieFje, je moet even schaduw maken , dat scheelt een hoop. Nu is er wel schaduw van de bomen en niet van jullie!
Ook al nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:42 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Ja...inderdaad.
Heb jij nog iets leuks te vertellen?
Mag je ons (of in ieder geval mijquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook al niet
Ik heb een tikkie rothumeur. Dus daar ga ik jullie niet mee lastig vallen.
Zal wel door de kerstverplichtingen komen.
Ik ga nog even wat kadootjes inpakken
Ik had de achtergrond juist gespiegeld zodat het uit de goede richting kwamquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De schaduw contrasteert ook. Als je naar de schaduw vd bomen kijkt, komt het licht van links. Maar de schaduw op Bolletje's Bolletje laat zien dat het licht van rechts komt!
Edittt: ik heb nog eens gekeken en ik ben tot de conclusie gekomen dat hij toch goed is!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik had de achtergrond juist gespiegeld zodat het uit de goede richting kwam
Lol! Dat had ik nog niet eens gezienquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:33 schreef Muis006 het volgende:
Wat een leuke foto PF!
Maar het lijkt een beetje alsof je..zweeft? Dat geeft er wel een mysterieuze draai aan!
faalquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik had de achtergrond juist gespiegeld zodat het uit de goede richting kwam
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:57 schreef MissBliss het volgende:
Halleu!
Ik mis echt tig topics hier, kan het écht niet meer bijhouden
Maar ik wilde gewoon even zwaaien
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:57 schreef MissBliss het volgende:
Halleu!
Ik mis echt tig topics hier, kan het écht niet meer bijhouden
Maar ik wilde gewoon even zwaaien
Hm, dat zuigt (quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, want René ligt nog steeds met bijna 39 graden koorts op bed
Nee, stimmt nicht! Dat dacht ik eerst ook, maar de schaduwen die je op de grond ziet zijn van de bomen die rechts van het pad staan. Als je naar de bomen aan de linkerkant van het pad kijkt, zie je dat de rechterkant van de boom de belichte kant is. Dus het klopt wel gewoonquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:02 schreef Chicolate het volgende:
@PF: kijk naar de schaduw van de bomen. Die komt van links. Schaduw op jouw gezicht komt van rechs. Spiegel de boel nog een keer.
Wat goed van je, thanks namens de Slankies!quote:
Lief van jequote:Op dinsdag 23 december 2008 22:49 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Mag je ons (of in ieder geval mij) best mee lastig vallen hoor.
Ben je al bijna klaar met inpakken?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hm, dat zuigt ()
Sorry, ik ben in een flauwe bui.
nou ja, het zuigt wel jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hm, dat zuigt ()
Sorry, ik ben in een flauwe bui.
Ja godverdomme had ik het toch goedquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, stimmt nicht! Dat dacht ik eerst ook, maar de schaduwen die je op de grond ziet zijn van de bomen die rechts van het pad staan. Als je naar de bomen aan de linkerkant van het pad kijkt, zie je dat de rechterkant van de boom de belichte kant is. Dus het klopt wel gewoon
Ja, daarom had ik ook ge-edit en gepost dat je mijn edit moest lezenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja godverdomme had ik het toch goed
NOU
Greyssiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mijn pa is 30 jaar lang postbode in Den Haag geweest
Ja haha!quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:08 schreef motorbloempje het volgende:
nu alleen de schaduw nog wat kleiner![]()
Zo gaat 'ie niet hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja haha!
Is it a plane?
Is it Godzilla?
Noooo it's PF!
De gespiegelde versie!quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:09 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
dit is het origineel, welke kant is dan goed
foto 1
foto 2
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:05 schreef Greys het volgende:
Lief van je
En ja, hoezee, eindelijk klaar! Er staat nu een doos en een grote tas klaar voor beide families
Johquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo gaat 'ie niet hoor.
Godzilla komt in 't hele verhaal niet voor.
Vanaf half 12 pas toch?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:13 schreef Viking84 het volgende:
Het is 23 uur geweest, dus we kunnen weer verder met onze vieze praatjes.
Hoi.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:13 schreef Viking84 het volgende:
Ach ik zit me gewoon aan te stellen. Ik moet niet zo zeuren.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Greyssie. Ben je alweer een beetje ontstresst? Het is niet normaal dat zoveel mensen juist in een tijd dat je moet genieten en relaxen zo gestresst zijn
.
Let op, nu komen de mannen ineens weerquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:13 schreef Viking84 het volgende:
Bij de Chinees met Kerstquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga 25 dec uit eten en 26 dec eet ik Chinees bij mijn ouders.
Heul geen kerststress hier![]()
.
note to self: greys inschakelen bij promotiewerkzaamhedenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Let op, nu komen de mannen ineens weer
Hai Adelante!
Nee.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:15 schreef Laureline het volgende:
[..]
Bij de Chinees met Kerst*wegzwijmelt in jeugdsentiment*
Ja dat ging best goed he?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
note to self: greys inschakelen bij promotiewerkzaamheden
quote:
Weet je wie vast ook lekker is op een toastje?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:18 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Hmmmm.... ik heb nog melbatoast en er zit nog paté in het kerstpakket.
Zal ik?.
Ik heb al een heel pak TUC paprika op vanavondquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:18 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Hmmmm.... ik heb nog melbatoast en er zit nog paté in het kerstpakket.
Zal ik?.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:21 schreef P.F het volgende:
PfoeeeeeLeuke foto, maar waarom komt de zon van twee kanten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
I'd spread him on a cracker!quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Weet je wie vast ook lekker is op een toastje?
McArmy![]()
hihihihiih
NEEEEEEEEEE!quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Leuke foto, maar waarom komt de zon van twee kanten?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb je poep in je ogen? Hij komt niet van 2 kanten! De rechterkant van de boom is de lichte kant dus het licht komt van rechtssssss.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Yeah, before you'd spread your crackerquote:
Nah.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Yeah, before you'd spread your cracker
Cracker = dryquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Yeah, before you'd spread your cracker
Ja, zo goed keek ik niet naar de bomen natuurlijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heb je poep in je ogen? Hij komt niet van 2 kanten! De rechterkant van de boom is de lichte kant dus het licht komt van rechtssssss.
Ja hoi, we zitten hier in Slank.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb al een heel pak TUC paprika op vanavond
En dat was jouw versie van 'vieze praatjes'?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja hoi, we zitten hier in Slank.
Ik heb toast met paté.
Ja niemand houdt me tegen dusse.
Nee hoor, ik ben niet echt in een vieze praatjesstemming.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat was jouw versie van 'vieze praatjes'?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:24 schreef Muis006 het volgende:
Alleen moet de schaduw van PF wat meer naar de linkeronderkant van de foto neigen want dat klopt nu niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:29 schreef P.F het volgende:
[..]Dat is al een heel stuk beter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
![]()
Breng je ook even een ode aan mij?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:31 schreef Muis006 het volgende:
Ik wil even een ode aan Vivi brengen!
Vivi, Vivi, met je mooie puppelhaar
Vivi, Vivi, altijd haar woordje klaar
Vivi, Vivi, een MILF van top tot teen
Vivi, Vivi, daarvan is er maar één!
Ja, ik heb dus een pak tuc crackers opquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:33 schreef Muis006 het volgende:
Vikje, Vikje, heeft een speciale wekker is haske lekker
Vikje, Vikje, soms baalt ze als een stekker
Vikje, Vikje, toch is ze ook heel lief
Vikje, Vikje, mijn echte hartedief!
En mijn koude voeten dan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 @ 23:27 schreef Greys het volgende:
Zou Co al drie paar van die fluffy sloffen gewonnen hebben inmiddels of moeten we nog wat mensen stalken?
Hoewel, dan krijgen we misschien haters op ons dak
Half Nederland denkt idd dat zij diegene naast SunChaser isquote:
ok, dit kan ik even niet aanzienquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Half Nederland denkt idd dat zij diegene naast SunChaser is
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:49 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Wie is dat dan?.
(ik kan 't filmpje niet volgen)
Zie ik een vrijwilliger?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:50 schreef P.F het volgende:
Heee SHE
als het niet lukt in twee maanden kun je altijd nog een bodydouble inhuren
Dat is NIET, ik herhaal niet, MBquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
MissyMirjam
Is het MissBliss? Pardonnez-moi!
Dat dacht ik wel!quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat is NIET, ik herhaal niet, MB![]()
(je eerste ingeving was beter)
Nee ik dacht ook echt dat het MM was, maar door de post van PF werd ik op het verkeerde been gezet!quote:
Misschien kunnen we allemaal een stukje donerenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:52 schreef P.F het volgende:
Not even closeeee misschien als Kim er borsten op paint
en dunnere benen
U have to know when to stopsquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:58 schreef Muis006 het volgende:
PF, vraagje!
Heeft je mister maar één voet?
I knowquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok, dit kan ik even niet aanzien
Ibuprofen is heel slecht voor je maag en dat is bij gezonde mensen die niet bejaard zijn en niet dagelijks of in 1x heel erg veel ibuprofen slikken niet zo aan de orde, maar in combinatie met alcoholNiet doen dus!!!
Slaap is altijd goed als je ziek bent.
Drank werkt ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prrrrr
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:14 schreef mspoez het volgende:Siliconen? Zo zien mijn puur natuur boobs er écht niet uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 00:17 schreef Greys het volgende:
Muizepuppel, ik heb de Skype uitgegooid
Ik heb t niet zo op Skype, dus liever hier verder oke?
MSN.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:21 schreef Greys het volgende:Stelletje dozen!
Zit die Vik ook op Skype dan, of was dat weer via MSN?
Ik heb alleen een gesprek met Vik.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:23 schreef Greys het volgende:
Werd je net niet gek van alle knipperende dingen onderin je balk dan?
Mensen met wie ik niet wil praten blijven niet lang in m'n MSN staanquote:Op woensdag 24 december 2008 00:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb alleen een gesprek met Vik.
Ik heb iedereen in mijn lijst geblokkeerd en de mensen waarmee ik wil praten heb ik ongeblokkeerd
Onze liefde is eeuwig, mini-Puppel!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:24 schreef Muis006 het volgende:
Greys ze twijfelt aan onze liefde! Onze joint obsession!
Betekent het dan niets voor je?
Jaquote:Op woensdag 24 december 2008 00:24 schreef Greys het volgende:
Werkt dat bij Skype net zo, met blokkeren?
Ik ga morgen ff het dak op, het is nu te glad!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Onze liefde is eeuwig, mini-Puppel!
Schreeuw het van de daken!
Haal dat bord voor je kop eens weg. Ze wil je nietquote:Op woensdag 24 december 2008 00:24 schreef Muis006 het volgende:
Greys ze twijfelt aan onze liefde! Onze shared obsession!
Betekent het dan niets voor je?
Leesquote:Op woensdag 24 december 2008 00:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haal dat bord voor je kop eens weg. Ze wil je niet.
Hmpf. Nou vooruitquote:Op woensdag 24 december 2008 00:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ga morgen ff het dak op, het is nu te glad!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |