Nah.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Yeah, before you'd spread your cracker
Cracker = dryquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Yeah, before you'd spread your cracker
Ja, zo goed keek ik niet naar de bomen natuurlijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heb je poep in je ogen? Hij komt niet van 2 kanten! De rechterkant van de boom is de lichte kant dus het licht komt van rechtssssss.
Ja hoi, we zitten hier in Slank.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb al een heel pak TUC paprika op vanavond
En dat was jouw versie van 'vieze praatjes'?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja hoi, we zitten hier in Slank.
Ik heb toast met paté.
Ja niemand houdt me tegen dusse.
Nee hoor, ik ben niet echt in een vieze praatjesstemming.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat was jouw versie van 'vieze praatjes'?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:24 schreef Muis006 het volgende:
Alleen moet de schaduw van PF wat meer naar de linkeronderkant van de foto neigen want dat klopt nu niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:29 schreef P.F het volgende:
[..]Dat is al een heel stuk beter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
![]()
Breng je ook even een ode aan mij?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:31 schreef Muis006 het volgende:
Ik wil even een ode aan Vivi brengen!
Vivi, Vivi, met je mooie puppelhaar
Vivi, Vivi, altijd haar woordje klaar
Vivi, Vivi, een MILF van top tot teen
Vivi, Vivi, daarvan is er maar één!
Ja, ik heb dus een pak tuc crackers opquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:33 schreef Muis006 het volgende:
Vikje, Vikje, heeft een speciale wekker is haske lekker
Vikje, Vikje, soms baalt ze als een stekker
Vikje, Vikje, toch is ze ook heel lief
Vikje, Vikje, mijn echte hartedief!
En mijn koude voeten dan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 @ 23:27 schreef Greys het volgende:
Zou Co al drie paar van die fluffy sloffen gewonnen hebben inmiddels of moeten we nog wat mensen stalken?
Hoewel, dan krijgen we misschien haters op ons dak
Half Nederland denkt idd dat zij diegene naast SunChaser isquote:
ok, dit kan ik even niet aanzienquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Half Nederland denkt idd dat zij diegene naast SunChaser is
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:49 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Wie is dat dan?.
(ik kan 't filmpje niet volgen)
Zie ik een vrijwilliger?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:50 schreef P.F het volgende:
Heee SHE
als het niet lukt in twee maanden kun je altijd nog een bodydouble inhuren
Dat is NIET, ik herhaal niet, MBquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
MissyMirjam
Is het MissBliss? Pardonnez-moi!
Dat dacht ik wel!quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat is NIET, ik herhaal niet, MB![]()
(je eerste ingeving was beter)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |