quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:21 schreef P.F het volgende:
PfoeeeeeLeuke foto, maar waarom komt de zon van twee kanten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
I'd spread him on a cracker!quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Weet je wie vast ook lekker is op een toastje?
McArmy![]()
hihihihiih
NEEEEEEEEEE!quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Leuke foto, maar waarom komt de zon van twee kanten?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb je poep in je ogen? Hij komt niet van 2 kanten! De rechterkant van de boom is de lichte kant dus het licht komt van rechtssssss.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Yeah, before you'd spread your crackerquote:
Nah.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Yeah, before you'd spread your cracker
Cracker = dryquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Yeah, before you'd spread your cracker
Ja, zo goed keek ik niet naar de bomen natuurlijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heb je poep in je ogen? Hij komt niet van 2 kanten! De rechterkant van de boom is de lichte kant dus het licht komt van rechtssssss.
Ja hoi, we zitten hier in Slank.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb al een heel pak TUC paprika op vanavond
En dat was jouw versie van 'vieze praatjes'?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja hoi, we zitten hier in Slank.
Ik heb toast met paté.
Ja niemand houdt me tegen dusse.
Nee hoor, ik ben niet echt in een vieze praatjesstemming.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat was jouw versie van 'vieze praatjes'?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:24 schreef Muis006 het volgende:
Alleen moet de schaduw van PF wat meer naar de linkeronderkant van de foto neigen want dat klopt nu niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |