Nee ik dacht ook echt dat het MM was, maar door de post van PF werd ik op het verkeerde been gezet!quote:
Misschien kunnen we allemaal een stukje donerenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:52 schreef P.F het volgende:
Not even closeeee misschien als Kim er borsten op paint
en dunnere benen
U have to know when to stopsquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:58 schreef Muis006 het volgende:
PF, vraagje!
Heeft je mister maar één voet?
I knowquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok, dit kan ik even niet aanzien
Ibuprofen is heel slecht voor je maag en dat is bij gezonde mensen die niet bejaard zijn en niet dagelijks of in 1x heel erg veel ibuprofen slikken niet zo aan de orde, maar in combinatie met alcoholNiet doen dus!!!
Slaap is altijd goed als je ziek bent.
Drank werkt ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prrrrr
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:14 schreef mspoez het volgende:Siliconen? Zo zien mijn puur natuur boobs er écht niet uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 00:17 schreef Greys het volgende:
Muizepuppel, ik heb de Skype uitgegooid
Ik heb t niet zo op Skype, dus liever hier verder oke?
MSN.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:21 schreef Greys het volgende:Stelletje dozen!
Zit die Vik ook op Skype dan, of was dat weer via MSN?
Ik heb alleen een gesprek met Vik.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:23 schreef Greys het volgende:
Werd je net niet gek van alle knipperende dingen onderin je balk dan?
Mensen met wie ik niet wil praten blijven niet lang in m'n MSN staanquote:Op woensdag 24 december 2008 00:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb alleen een gesprek met Vik.
Ik heb iedereen in mijn lijst geblokkeerd en de mensen waarmee ik wil praten heb ik ongeblokkeerd
Onze liefde is eeuwig, mini-Puppel!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:24 schreef Muis006 het volgende:
Greys ze twijfelt aan onze liefde! Onze joint obsession!
Betekent het dan niets voor je?
Jaquote:Op woensdag 24 december 2008 00:24 schreef Greys het volgende:
Werkt dat bij Skype net zo, met blokkeren?
Ik ga morgen ff het dak op, het is nu te glad!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Onze liefde is eeuwig, mini-Puppel!
Schreeuw het van de daken!
Haal dat bord voor je kop eens weg. Ze wil je nietquote:Op woensdag 24 december 2008 00:24 schreef Muis006 het volgende:
Greys ze twijfelt aan onze liefde! Onze shared obsession!
Betekent het dan niets voor je?
Leesquote:Op woensdag 24 december 2008 00:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haal dat bord voor je kop eens weg. Ze wil je niet.
Hmpf. Nou vooruitquote:Op woensdag 24 december 2008 00:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ga morgen ff het dak op, het is nu te glad!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |