De OP is hier te vinden.
 De OP is hier te vinden. 

Sinds ik laatst voor het echt BOOS was, zo intens boos.. En ik zag hem ergens en ik liep naar hem toe en ik zei heel kil iets woah, hij was zo geschrokkenquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoax! Ik geloof er niks van dat jij boos kunt kijken.
 Nu vindt hij dat ik als ik zo
 Nu vindt hij dat ik als ik zo  kijk niet echt meer boos kijk
 kijk niet echt meer boos kijk  

Ik zeg: laat alle lurkers bovenkomen!!
  Ik zeg: laat alle lurkers bovenkomen!!  

Das niet heel sexy.
   Das niet heel sexy.  

Ik ben lief, maar hij is soms zo walgelijk aardig *brr* Ik snap dat niet. Een soort greys maar dan een jongen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:44 schreef conleche het volgende:
Ik zag weer een lurker en Sigme, die op me gestemd hadden!!Ik zeg: laat alle lurkers bovenkomen!!
Greys ben je uitgegeten?
PF: wel lief zijn tegen het vriendje hoor! Ik vind hem zo adorable en jou ook, dus lief zijn!!

Jij bent ook altijd zo aardigquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:48 schreef Greys het volgende:
Ja Co, net klaar. Moest nog even de OP fixen
Nah! PF! Wat zeg je nou toch weer?
 Ik ben van nature onaardig, ik kijk op tegen jullie soort mensen.
 Ik ben van nature onaardig, ik kijk op tegen jullie soort mensen.

We koesteren onze lurkers sowiesoquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:48 schreef Bob. het volgende:
Ik ben weer een halve lurker, als ik stem word ik dan ook gekoesterd?
Moest ik trouwens sowieso nog doen.. waar kon dat?

You're a lucky bastard! En in het begin dacht je dat hij een player was! Volgens mij valt dat reuze mee of niet?quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ben lief, maar hij is soms zo walgelijk aardig *brr* Ik snap dat niet. Een soort greys maar dan een jongen.

quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:46 schreef conleche het volgende:
O en ik heb eindelijk kaartjes voor moneyfesto hier in Paradiso as. zaterdag en nu blijkt dat we als bankbiljet gaanDas niet heel sexy.

Jij post gewoon mee toch!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:48 schreef Bob. het volgende:
Ik ben weer een halve lurker, als ik stem word ik dan ook gekoesterd?
Moest ik trouwens sowieso nog doen.. waar kon dat?

Nou ja, dat was hij misschien.. Maar het gaat er om hoe het nu isquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:50 schreef conleche het volgende:
[..]
You're a lucky bastard! En in het begin dacht je dat hij een player was! Volgens mij valt dat reuze mee of niet?
 En hij is heel aardig tegen eigenlijk iedereen, zelfs tegen hele leuke meisjes die hij met bosjes aantrekt.. Maar dan komen ze zo blij op mij afstormen van: aaaaaah dus jij bent HET vriendinnetje van ...! Wat leuk je eindelijk eens te zien hij heeft zo veel over je verteld
 En hij is heel aardig tegen eigenlijk iedereen, zelfs tegen hele leuke meisjes die hij met bosjes aantrekt.. Maar dan komen ze zo blij op mij afstormen van: aaaaaah dus jij bent HET vriendinnetje van ...! Wat leuk je eindelijk eens te zien hij heeft zo veel over je verteld  !! En dan zijn het meestal echt super leuke/lieve aardige meisjes.
!! En dan zijn het meestal echt super leuke/lieve aardige meisjes.  

De laatste tijd lees ik vooral omdat ik zo shit eet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij post gewoon mee toch!!
Zie mijn signature hieronder! En mijn dank zal groot en eeuwig zijn!

. Denk ik, ik kan me niet herinneren ooit échte risotto te hebben gegeten, dus ik heb geen vergelijking, maar we vonden het allebei heel lekker. Wel machtig zeg!
. Denk ik, ik kan me niet herinneren ooit échte risotto te hebben gegeten, dus ik heb geen vergelijking, maar we vonden het allebei heel lekker. Wel machtig zeg!  .
.

, cacao, wat pure chokoladereep, slagroom, yoghurt, 1 kop espesso )
, cacao, wat pure chokoladereep, slagroom, yoghurt, 1 kop espesso ) 

Asjepleaaaase?
 Asjepleaaaase?   

Okéquote:

Ja hooR!quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:05 schreef Greys het volgende:
SHE, gaat het nog een beetje met de halp-what-have-I-done-stress?
DaD, herkenbaar
Ik loop ook altijd te trekken en te zeuren tot hij klaar is en dan moet ik ook nog plassen, als we in de gang staan. En dan roept hij heel demonstratief Het is ook al-tijd wachten op dezelfde!!!!

Maar jij deed lelijk over haar avatarquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:11 schreef Paaskonijn het volgende:
conleche krijgt anders 30 stemmen achter elkaar

Ja maar knijntje jij hebt MIJN stem, en die is extra speciaal!quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:11 schreef Paaskonijn het volgende:
conleche krijgt anders 30 stemmen achter elkaar

Hij is ook niet mooi.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar jij deed lelijk over haar avatar
Foei! *klap op Paaskonijnenkont geeft*

Vertel jij dat even tegen Adelante?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja maar knijntje jij hebt MIJN stem, en die is extra speciaal!
De stem van MightyMouse!

Daar is Adelante het vast niet mee eensquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Vertel jij dat even tegen Adelante?
Dat die 10 dubbel telt?

Waarom doe je zo verongelijkt? Smaken verschillen.
 Waarom doe je zo verongelijkt? Smaken verschillen.

. !@#%&$%^&$ ik wil het secret santa ding niet verpesten.
. !@#%&$%^&$ ik wil het secret santa ding niet verpesten.

Ah joh, je zou toch niets verpesten?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:19 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb nog steeds geen pakje ook. !@#%&$%^&$ ik wil het secret santa ding niet verpesten.
 Hopelijk krijg je het morgen nog, en anders maar na je vakantie hoor!
 Hopelijk krijg je het morgen nog, en anders maar na je vakantie hoor! 

Voor mij lekker wel!quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:21 schreef TJDoornbos het volgende:
Er ligt f*cking niks voor mij onder die boom............

quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:21 schreef TJDoornbos het volgende:
Er ligt f*cking niks voor mij onder die boom............

Hey meer mensen zeggen hetquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah joh, je zou toch niets verpesten?Hopelijk krijg je het morgen nog, en anders maar na je vakantie hoor!
Secret Santa, we zitten hier niet in oud heurr
 .
. . Onbezorgd genieten van het idee dat ik op wintersport ga kan ook al niet ... kerst gezellig wat eten ook niet (ik eet nauwelijks wat omdat alles me te zwaar is) ... etc. Dat voelt gewoon @#$^@&@!
. Onbezorgd genieten van het idee dat ik op wintersport ga kan ook al niet ... kerst gezellig wat eten ook niet (ik eet nauwelijks wat omdat alles me te zwaar is) ... etc. Dat voelt gewoon @#$^@&@!

quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Daar is Adelante het vast niet mee eens

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |