Okéquote:
Ja hooR!quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:05 schreef Greys het volgende:
SHE, gaat het nog een beetje met de halp-what-have-I-done-stress?
DaD, herkenbaar
Ik loop ook altijd te trekken en te zeuren tot hij klaar is en dan moet ik ook nog plassen, als we in de gang staan. En dan roept hij heel demonstratief Het is ook al-tijd wachten op dezelfde!!!!
Maar jij deed lelijk over haar avatarquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:11 schreef Paaskonijn het volgende:
conleche krijgt anders 30 stemmen achter elkaar![]()
Ja maar knijntje jij hebt MIJN stem, en die is extra speciaal!quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:11 schreef Paaskonijn het volgende:
conleche krijgt anders 30 stemmen achter elkaar![]()
Hij is ook niet mooi.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar jij deed lelijk over haar avatar
Foei! *klap op Paaskonijnenkont geeft*
Vertel jij dat even tegen Adelante?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja maar knijntje jij hebt MIJN stem, en die is extra speciaal!
De stem van MightyMouse!
Daar is Adelante het vast niet mee eensquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Vertel jij dat even tegen Adelante?
Dat die 10 dubbel telt?
Ah joh, je zou toch niets verpesten?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:19 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb nog steeds geen pakje ook. !@#%&$%^&$ ik wil het secret santa ding niet verpesten.
Voor mij lekker wel!quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:21 schreef TJDoornbos het volgende:
Er ligt f*cking niks voor mij onder die boom............
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:21 schreef TJDoornbos het volgende:
Er ligt f*cking niks voor mij onder die boom............
Hey meer mensen zeggen hetquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah joh, je zou toch niets verpesten?Hopelijk krijg je het morgen nog, en anders maar na je vakantie hoor!
Secret Santa, we zitten hier niet in oud heurr![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Daar is Adelante het vast niet mee eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |