quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:57 schreef MissBliss het volgende:
Halleu!
Ik mis echt tig topics hier, kan het écht niet meer bijhouden
Maar ik wilde gewoon even zwaaien
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:57 schreef MissBliss het volgende:
Halleu!
Ik mis echt tig topics hier, kan het écht niet meer bijhouden
Maar ik wilde gewoon even zwaaien
Hm, dat zuigt (quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, want René ligt nog steeds met bijna 39 graden koorts op bed
Nee, stimmt nicht! Dat dacht ik eerst ook, maar de schaduwen die je op de grond ziet zijn van de bomen die rechts van het pad staan. Als je naar de bomen aan de linkerkant van het pad kijkt, zie je dat de rechterkant van de boom de belichte kant is. Dus het klopt wel gewoonquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:02 schreef Chicolate het volgende:
@PF: kijk naar de schaduw van de bomen. Die komt van links. Schaduw op jouw gezicht komt van rechs. Spiegel de boel nog een keer.
Wat goed van je, thanks namens de Slankies!quote:
Lief van jequote:Op dinsdag 23 december 2008 22:49 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Mag je ons (of in ieder geval mij) best mee lastig vallen hoor.
Ben je al bijna klaar met inpakken?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hm, dat zuigt ()
Sorry, ik ben in een flauwe bui.
nou ja, het zuigt wel jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hm, dat zuigt ()
Sorry, ik ben in een flauwe bui.
Ja godverdomme had ik het toch goedquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, stimmt nicht! Dat dacht ik eerst ook, maar de schaduwen die je op de grond ziet zijn van de bomen die rechts van het pad staan. Als je naar de bomen aan de linkerkant van het pad kijkt, zie je dat de rechterkant van de boom de belichte kant is. Dus het klopt wel gewoon
Ja, daarom had ik ook ge-edit en gepost dat je mijn edit moest lezenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja godverdomme had ik het toch goed
NOU
Greyssiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mijn pa is 30 jaar lang postbode in Den Haag geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |