Ben jij nou al eens bij de huisarts langsgeweest?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo terug van 6 km hardlopen, lekker gedouched en nu genieten van een heerlijke avond
Morgen schaatsen kopen, ik had Vikings (jaja) maar die zijn na 2 verhuizingen toch kwijt geraakt.
heel goedquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:03 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb een kwart glas safari 7-up op en ik heb nu al warme, tintelende benen.
Komt ervan als je bijna nooit alcohol drinkt I guess
Dan zou ik dat doen. Veel makkelijker vol te houden. (voor mij iig wel!)quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat zou wel weer kunnen, de rijst heeft meestal maar een paar weken nodig.
O ik had niks gehoord, ik was een foto aan het bewerken op de andere computert... Ik ben al zover dat ik bij de voorkeuren heb ingesteld dat als ik dubbelklik, nu niet meer bel, das al een hele vooruitgang!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:17 schreef Greys het volgende:
Co, ik weet niet wat ik deed, maar ik belde je weer per ongeluk terwijl ik op onzichtbaar sta. Ik wilde een Skypevenster dichtklikken. Gaat goed he, ik en Skype?
Dat staat bij mijn instellingen ook aangevinkt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:43 schreef conleche het volgende:
[..]
O ik had niks gehoord, ik was een foto aan het bewerken op de andere computert... Ik ben al zover dat ik bij de voorkeuren heb ingesteld dat als ik dubbelklik, nu niet meer bel, das al een hele vooruitgang!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soep een sinaasappelkistje onder je voeten en all is wellquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:34 schreef P.F het volgende:
Ja mijn photoshop skills zijn niet zo goed
Het ziet er inderdaad uit of je zweeft en dat jullie erin geplakt zijn, maar toch complimenten want ik heb al diverse pogingen gedaan met photoshop en ik krijg het niet voor elkaar om er iets leuks van te maken.Toppie P.Fquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:34 schreef P.F het volgende:
Ja mijn photoshop skills zijn niet zo goed
Bijna alle credits gaan naar de rest hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:37 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Het ziet er inderdaad uit of je zweeft en dat jullie erin geplakt zijn, maar toch complimenten want ik heb al diverse pogingen gedaan met photoshop en ik krijg het niet voor elkaar om er iets leuks van te maken.Toppie P.F
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prrrrr
De schaduw contrasteert ook. Als je naar de schaduw vd bomen kijkt, komt het licht van links. Maar de schaduw op Bolletje's Bolletje laat zien dat het licht van rechts komt!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:40 schreef mspoez het volgende:
PieFje, je moet even schaduw maken , dat scheelt een hoop. Nu is er wel schaduw van de bomen en niet van jullie!
Ook al nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:42 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Ja...inderdaad.
Heb jij nog iets leuks te vertellen?
Mag je ons (of in ieder geval mijquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook al niet
Ik heb een tikkie rothumeur. Dus daar ga ik jullie niet mee lastig vallen.
Zal wel door de kerstverplichtingen komen.
Ik ga nog even wat kadootjes inpakken
Ik had de achtergrond juist gespiegeld zodat het uit de goede richting kwamquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De schaduw contrasteert ook. Als je naar de schaduw vd bomen kijkt, komt het licht van links. Maar de schaduw op Bolletje's Bolletje laat zien dat het licht van rechts komt!
Edittt: ik heb nog eens gekeken en ik ben tot de conclusie gekomen dat hij toch goed is!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik had de achtergrond juist gespiegeld zodat het uit de goede richting kwam
Lol! Dat had ik nog niet eens gezienquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:33 schreef Muis006 het volgende:
Wat een leuke foto PF!
Maar het lijkt een beetje alsof je..zweeft? Dat geeft er wel een mysterieuze draai aan!
faalquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik had de achtergrond juist gespiegeld zodat het uit de goede richting kwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |