Ben jij nou al eens bij de huisarts langsgeweest?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo terug van 6 km hardlopen, lekker gedouched en nu genieten van een heerlijke avond
Morgen schaatsen kopen, ik had Vikings (jaja) maar die zijn na 2 verhuizingen toch kwijt geraakt.
heel goedquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:03 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb een kwart glas safari 7-up op en ik heb nu al warme, tintelende benen.
Komt ervan als je bijna nooit alcohol drinkt I guess
Dan zou ik dat doen. Veel makkelijker vol te houden. (voor mij iig wel!)quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat zou wel weer kunnen, de rijst heeft meestal maar een paar weken nodig.
O ik had niks gehoord, ik was een foto aan het bewerken op de andere computert... Ik ben al zover dat ik bij de voorkeuren heb ingesteld dat als ik dubbelklik, nu niet meer bel, das al een hele vooruitgang!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:17 schreef Greys het volgende:
Co, ik weet niet wat ik deed, maar ik belde je weer per ongeluk terwijl ik op onzichtbaar sta. Ik wilde een Skypevenster dichtklikken. Gaat goed he, ik en Skype?
Dat staat bij mijn instellingen ook aangevinkt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:43 schreef conleche het volgende:
[..]
O ik had niks gehoord, ik was een foto aan het bewerken op de andere computert... Ik ben al zover dat ik bij de voorkeuren heb ingesteld dat als ik dubbelklik, nu niet meer bel, das al een hele vooruitgang!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soep een sinaasappelkistje onder je voeten en all is wellquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:34 schreef P.F het volgende:
Ja mijn photoshop skills zijn niet zo goed
Het ziet er inderdaad uit of je zweeft en dat jullie erin geplakt zijn, maar toch complimenten want ik heb al diverse pogingen gedaan met photoshop en ik krijg het niet voor elkaar om er iets leuks van te maken.Toppie P.Fquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:34 schreef P.F het volgende:
Ja mijn photoshop skills zijn niet zo goed
Bijna alle credits gaan naar de rest hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:37 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Het ziet er inderdaad uit of je zweeft en dat jullie erin geplakt zijn, maar toch complimenten want ik heb al diverse pogingen gedaan met photoshop en ik krijg het niet voor elkaar om er iets leuks van te maken.Toppie P.F
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prrrrr
De schaduw contrasteert ook. Als je naar de schaduw vd bomen kijkt, komt het licht van links. Maar de schaduw op Bolletje's Bolletje laat zien dat het licht van rechts komt!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:40 schreef mspoez het volgende:
PieFje, je moet even schaduw maken , dat scheelt een hoop. Nu is er wel schaduw van de bomen en niet van jullie!
Ook al nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:42 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Ja...inderdaad.
Heb jij nog iets leuks te vertellen?
Mag je ons (of in ieder geval mijquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook al niet
Ik heb een tikkie rothumeur. Dus daar ga ik jullie niet mee lastig vallen.
Zal wel door de kerstverplichtingen komen.
Ik ga nog even wat kadootjes inpakken
Ik had de achtergrond juist gespiegeld zodat het uit de goede richting kwamquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De schaduw contrasteert ook. Als je naar de schaduw vd bomen kijkt, komt het licht van links. Maar de schaduw op Bolletje's Bolletje laat zien dat het licht van rechts komt!
Edittt: ik heb nog eens gekeken en ik ben tot de conclusie gekomen dat hij toch goed is!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik had de achtergrond juist gespiegeld zodat het uit de goede richting kwam
Lol! Dat had ik nog niet eens gezienquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:33 schreef Muis006 het volgende:
Wat een leuke foto PF!
Maar het lijkt een beetje alsof je..zweeft? Dat geeft er wel een mysterieuze draai aan!
faalquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik had de achtergrond juist gespiegeld zodat het uit de goede richting kwam
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:57 schreef MissBliss het volgende:
Halleu!
Ik mis echt tig topics hier, kan het écht niet meer bijhouden
Maar ik wilde gewoon even zwaaien
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:57 schreef MissBliss het volgende:
Halleu!
Ik mis echt tig topics hier, kan het écht niet meer bijhouden
Maar ik wilde gewoon even zwaaien
Hm, dat zuigt (quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, want René ligt nog steeds met bijna 39 graden koorts op bed
Nee, stimmt nicht! Dat dacht ik eerst ook, maar de schaduwen die je op de grond ziet zijn van de bomen die rechts van het pad staan. Als je naar de bomen aan de linkerkant van het pad kijkt, zie je dat de rechterkant van de boom de belichte kant is. Dus het klopt wel gewoonquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:02 schreef Chicolate het volgende:
@PF: kijk naar de schaduw van de bomen. Die komt van links. Schaduw op jouw gezicht komt van rechs. Spiegel de boel nog een keer.
Wat goed van je, thanks namens de Slankies!quote:
Lief van jequote:Op dinsdag 23 december 2008 22:49 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Mag je ons (of in ieder geval mij) best mee lastig vallen hoor.
Ben je al bijna klaar met inpakken?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hm, dat zuigt ()
Sorry, ik ben in een flauwe bui.
nou ja, het zuigt wel jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hm, dat zuigt ()
Sorry, ik ben in een flauwe bui.
Ja godverdomme had ik het toch goedquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, stimmt nicht! Dat dacht ik eerst ook, maar de schaduwen die je op de grond ziet zijn van de bomen die rechts van het pad staan. Als je naar de bomen aan de linkerkant van het pad kijkt, zie je dat de rechterkant van de boom de belichte kant is. Dus het klopt wel gewoon
Ja, daarom had ik ook ge-edit en gepost dat je mijn edit moest lezenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja godverdomme had ik het toch goed
NOU
Greyssiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mijn pa is 30 jaar lang postbode in Den Haag geweest
Ja haha!quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:08 schreef motorbloempje het volgende:
nu alleen de schaduw nog wat kleiner![]()
Zo gaat 'ie niet hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja haha!
Is it a plane?
Is it Godzilla?
Noooo it's PF!
De gespiegelde versie!quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:09 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
dit is het origineel, welke kant is dan goed
foto 1
foto 2
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:05 schreef Greys het volgende:
Lief van je
En ja, hoezee, eindelijk klaar! Er staat nu een doos en een grote tas klaar voor beide families
Johquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo gaat 'ie niet hoor.
Godzilla komt in 't hele verhaal niet voor.
Vanaf half 12 pas toch?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:13 schreef Viking84 het volgende:
Het is 23 uur geweest, dus we kunnen weer verder met onze vieze praatjes.
Hoi.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:13 schreef Viking84 het volgende:
Ach ik zit me gewoon aan te stellen. Ik moet niet zo zeuren.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Greyssie. Ben je alweer een beetje ontstresst? Het is niet normaal dat zoveel mensen juist in een tijd dat je moet genieten en relaxen zo gestresst zijn
.
Let op, nu komen de mannen ineens weerquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:13 schreef Viking84 het volgende:
Bij de Chinees met Kerstquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga 25 dec uit eten en 26 dec eet ik Chinees bij mijn ouders.
Heul geen kerststress hier![]()
.
note to self: greys inschakelen bij promotiewerkzaamhedenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Let op, nu komen de mannen ineens weer
Hai Adelante!
Nee.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:15 schreef Laureline het volgende:
[..]
Bij de Chinees met Kerst*wegzwijmelt in jeugdsentiment*
Ja dat ging best goed he?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
note to self: greys inschakelen bij promotiewerkzaamheden
quote:
Weet je wie vast ook lekker is op een toastje?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:18 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Hmmmm.... ik heb nog melbatoast en er zit nog paté in het kerstpakket.
Zal ik?.
Ik heb al een heel pak TUC paprika op vanavondquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:18 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Hmmmm.... ik heb nog melbatoast en er zit nog paté in het kerstpakket.
Zal ik?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |