Echt sneu, ga toch slapenquote:Op maandag 22 december 2008 22:36 schreef marcodej het volgende:
Giel staat met zn kerstrammelaar te zwaaien op een set van Armin van Buuren -->
Trusten !quote:Op maandag 22 december 2008 22:36 schreef Treezz het volgende:
lieve positieve mensen uit nederland...
ik ga
Gast, waarom 1 letter typen en daarna snel editten? Gedraag je naar je leeftijd. O, dat doe je. Gelukkig, want dan ga je binnen 24 minuten slapen.quote:Op maandag 22 december 2008 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
y
Een spannend muziekje!quote:Op maandag 22 december 2008 22:36 schreef -Hans- het volgende:
Komt er echt zo aan. Dus tot die tijd....
quote:Op maandag 22 december 2008 22:36 schreef Treezz het volgende:
ik ga
Daarom zei ik ook 'whatever' erbij, weet niet precies hoe je dat noemt. Wanneer een artiest geen toestemming geeft om z'n gehele set (live) uit te zenden op tv of radio? Dat dus.quote:Op maandag 22 december 2008 22:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Copyright lijkt mij bullshit, want hij staat er toch gewoon zelf te draaien? Of heeft hij een wurgcontract met zn platenmaatschappij?
Toch weer de triangle josti.quote:Op maandag 22 december 2008 22:36 schreef marcodej het volgende:
Giel staat met zn kerstrammelaar te zwaaien op een set van Armin van Buuren -->
Heb het gelezen, was meer of Groningers wel in de maat konden klappenquote:Op maandag 22 december 2008 22:37 schreef -Hans- het volgende:
MaW => Hit Me TV was vet !!
[SR @ 3FM # 1012] Gigakut!!!
[SR @ 3FM 1014] Waar Armin alles remixt!
Gute Nachtquote:Op maandag 22 december 2008 22:36 schreef Treezz het volgende:
ik ga
Amen.quote:Op maandag 22 december 2008 22:37 schreef marcodej het volgende:
Stevie Ann of Armin? natuurlijk Stevie!
welk object.quote:Op maandag 22 december 2008 22:37 schreef George_Kloonie het volgende:
160,- geboden in de 3Fm veiling op ebay
quote:Op maandag 22 december 2008 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gast, waarom 1 letter typen en daarna snel editten? Gedraag je naar je leeftijd. O, dat doe je. Gelukkig, want dan ga je binnen 24 minuten slapen.
Verkapt fipo huntenquote:Op maandag 22 december 2008 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
Gast, waarom 1 letter typen en daarna snel editten? Gedraag je naar je leeftijd. O, dat doe je. Gelukkig, want dan ga je binnen 24 minuten slapen.
IT`S PEANUT BUTTER JELLY TIME!!!!quote:Op maandag 22 december 2008 22:36 schreef Steephsel het volgende:
[ afbeelding ]Feestjuh[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 december 2008 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ga je anders een ban laten gevenquote:Op maandag 22 december 2008 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sorry, Eliza! Ik zal het nooit meer doen..quote:Op maandag 22 december 2008 22:37 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
Hans!! het spannende muziekje...ik mis spannende muziekjes en jingles die zomaar ontstaan hier in t glazen huis..Dankzij jou weet ik nu wat ik steeds mis
dan mis ik claudia nog deze weekquote:Op maandag 22 december 2008 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wat ik begreep is dat iedereen gewoon doorbetaald krijgt en verwacht wordt dat je inzet voor de SR op enig manier.
Binnen 24 minuten pas? Is Sesamstraat tegenwoordig pas zo laat op TV?quote:Op maandag 22 december 2008 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja dat zou natuurlijk wel kunnen, maar nu treedt ie op in een radio-uitzending. Bij Pinkpop, Lowlands of een ander festival komen de artiesten in de eerste plaats voor het festival. Dat het op de radio komt is een bijkomstigheid.quote:Op maandag 22 december 2008 22:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook 'whatever' erbij, weet niet precies hoe je dat noemt. Wanneer een artiest geen toestemming geeft om z'n gehele set (live) uit te zenden op tv of radio? Dat dus.
Stevie horen is geen strafquote:Op maandag 22 december 2008 22:38 schreef Dichterbijer het volgende:
Irritant...mensen leuk zien doen terwijl wij Stevie horen
Zij konden toch de edits zien ??quote:Op maandag 22 december 2008 22:38 schreef Litton-Lane het volgende:
Jij was ook snel met op de quote knop drukken....![]()
De 18+ editiequote:Op maandag 22 december 2008 22:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Binnen 24 minuten pas? Is Sesamstraat tegenwoordig pas zo laat op TV?
Uiteraard! Behalve DiedjeeJ want die bakte er weinig van.quote:Op maandag 22 december 2008 22:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb het gelezen, was meer of Groningers wel in de maat konden klappen
Je hoort mij niet zeggen dat het een verkeerd nummer is...maar als Armin draait wil je dat ook horenquote:Op maandag 22 december 2008 22:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Stevie horen is geen straf
Hij moet straks om 2 uur weer en waarschijnlijk zal Armin dan ook nog wel wakker zijn . . .quote:Op maandag 22 december 2008 22:39 schreef marcodej het volgende:
Komt Paul niet zn bed uit voor Armin eigenlijk? Had hem ook wel verwacht!
Het is vakantie hè.quote:Op maandag 22 december 2008 22:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Binnen 24 minuten pas? Is Sesamstraat tegenwoordig pas zo laat op TV?
tss... moet jij nodig zeggequote:
Natuurlijk ook mogelijk (en logisch).quote:Op maandag 22 december 2008 22:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ja dat zou natuurlijk wel kunnen, maar nu treedt ie op in een radio-uitzending. Bij Pinkpop, Lowlands of een ander festival komen de artiesten in de eerste plaats voor het festival. Dat het op de radio komt is een bijkomstigheid.
Ik denk dat het puur om de requests gaat. Als Armin nou allemaal platen zou draaien die zijn aangevraagd (zoals met de hakkuhnacht) dan hadden we meer kunnen horen.
Klopt.quote:Op maandag 22 december 2008 22:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Uiteraard! Behalve DiedjeeJ want die bakte er weinig van.(
)
Ambrosius is groot fan.quote:Op maandag 22 december 2008 22:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Jij was ook snel met op de quote knop drukken....
Missen is een groot woord imho...quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 22:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zij konden toch de edits zien ??
Bier graag.quote:Op maandag 22 december 2008 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga ff wat drinken halen.... [ afbeelding ][ afbeelding ]
nog leuker:quote:Op maandag 22 december 2008 22:41 schreef George_Kloonie het volgende:
[..]
Gesigneerde katie melua cd, mooi kadeau voor een vriendin.
Hoquote:Op maandag 22 december 2008 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
tss... moet jij nodig zegge
jij 3 dagen ouder dan mij benner
Wat houd je tegen ??quote:Op maandag 22 december 2008 22:41 schreef Cee het volgende:
Natuurlijk ook mogelijk (en logisch).![]()
Godverdorie dit gebeurt allemaal op 30 minuutjes afstand van mij. En ik houd niet eens van dance/trance en zo. En toch wil ik er bij zijn.
volgens de geruchten is ie ziek. en dat hoop ik eigenlijk ook wel een beetje want anders is het wel een ongelooflijke knurft dat hij zich niet inzet deze week, terwijl hij vorig jaar in het huis zat.quote:
dan ikquote:Op maandag 22 december 2008 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
tss... moet jij nodig zegge
jij 3 dagen ouder dan mij benner
quote:Op maandag 22 december 2008 22:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Jij was ook snel met op de quote knop drukken....
pot..ketel..quote:Op maandag 22 december 2008 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Echt sneu, ga toch slapen [ afbeelding ][ afbeelding ]
Genoeg aanlengen he, die Roosvicee, anders krijg je teveel suikertjes binnen.quote:Op maandag 22 december 2008 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga ff wat drinken halen.... [ afbeelding ][ afbeelding ]
claudia was in de eerste editie echt heel erg leukquote:Op maandag 22 december 2008 22:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Missen is een groot woord imho...
Oh sorry nix gezegt dan was het iemand andersquote:
Hij heeft vorige week wel al iets gedaanquote:Op maandag 22 december 2008 22:42 schreef evert het volgende:
[..]
volgens de geruchten is ie ziek. en dat hoop ik eigenlijk ook wel een beetje want anders is het wel een ongelooflijke knurft dat hij zich niet inzet deze week, terwijl hij vorig jaar in het huis zat.
quote:Op maandag 22 december 2008 22:44 schreef Ambrosius het volgende:
Giel gaat nu wel helemaal los debiel met kerstrammelaar op Armin.
Moet gelijk denken aan een Fristi.quote:Op maandag 22 december 2008 22:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Genoeg aanlengen he, die Roosvicee, anders krijg je teveel suikertjes binnen.
Irritant ja, ook omdat 'wij' er niets van horen..quote:Op maandag 22 december 2008 22:44 schreef Ambrosius het volgende:
Giel gaat nu wel helemaal los op Armin.
Ik denk dat we maar wat muizenvallen moeten gaan plaatsen in de komende topics . . .quote:Op maandag 22 december 2008 22:42 schreef muisje-eliza het volgende:
nog leuker:
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
je rust nemen is soms belangrijker dan erbij zijn.quote:Op maandag 22 december 2008 22:43 schreef -Hans- het volgende:
Rabbering ligt de pitten? dan mist hij toch het nodige...
er is ook kant en klaar tegenwoordigquote:Op maandag 22 december 2008 22:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Werk. Opkomende mist. Werk. M'n warme bedje. Werk. M'n gezonde verstand.quote:
Echt ziek of ligt hij met 3 dekbedden over zijn hoofd en de bel uit in bed?quote:Op maandag 22 december 2008 22:42 schreef evert het volgende:
[..]
volgens de geruchten is ie ziek. en dat hoop ik eigenlijk ook wel een beetje want anders is het wel een ongelooflijke knurft dat hij zich niet inzet deze week, terwijl hij vorig jaar in het huis zat.
Ik ben cola verslaafdquote:Op maandag 22 december 2008 22:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Vind jij.quote:Op maandag 22 december 2008 22:44 schreef evert het volgende:
[..]
claudia was in de eerste editie echt heel erg leuk
Mwa, dit zijn toch wel mooie momenten hoor. Maar je hebt wel gelijk.quote:Op maandag 22 december 2008 22:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je rust nemen is soms belangrijker dan erbij zijn.
De schijnheil.quote:Op maandag 22 december 2008 22:44 schreef Dichterbijer het volgende:
Giel lijkt wel te gaan flippen....
quote:Op maandag 22 december 2008 22:44 schreef Marc63 het volgende:
Voor als Human weer komt, doet Corton ff een dansje voor: http://vimeo.com/2605124
EDIT: Roel! Nie zo snel!
tis voor t goede doelquote:Op maandag 22 december 2008 22:44 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik denk dat we maar wat muizenvallen moeten gaan plaatsen in de komende topics . . .![]()
![]()
Dat zeer zeker.quote:Op maandag 22 december 2008 22:44 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Neuj. Heb niet stil gestaan.'t Was geweldig.
Woei ik ben weer thuis.quote:
Hoi Gielquote:Op maandag 22 december 2008 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben cola verslaafd[ afbeelding ][ afbeelding ]
Morgen waarschijnlijk wel beelden @ Headlines. Eens even kijken of ik mezelf terug zie. Wat ik uiteraard niet hoop.quote:Op maandag 22 december 2008 22:44 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Neuj. Heb niet stil gestaan.'t Was geweldig.
quote:Op maandag 22 december 2008 22:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eric Corton dances to the tunes of Human - The Killers
wwas echt de teneur van alle commentaren op fok toen. een wijf met ballen.quote:
Lars / dagoduckquote:
Oe, die had ik ook wel willen hebben... Maar zoveel geld heb ik niet (over)...quote:Op maandag 22 december 2008 22:41 schreef George_Kloonie het volgende:
[..]
Gesigneerde katie melua cd, mooi kadeau voor een vriendin.
quote:Op maandag 22 december 2008 22:46 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Woei ik ben weer thuis.
Veestra was vet tof, ik heb de groeten gedaan namens heel FOK! en jullie krijgen de groeten terug.
En ik zal zo eens wat foto's online gooien.
O, en Hit Me TV was ook kicken!
Waarom hoop je dat niet?quote:Op maandag 22 december 2008 22:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Morgen waarschijnlijk wel beelden @ Headlines. Eens even kijken of ik mezelf terug zie. Wat ik uiteraard niet hoop.
Hej ! ben zeer benieuwd naar de pics!!quote:Op maandag 22 december 2008 22:46 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Woei ik ben weer thuis.
Veestra was vet tof, ik heb de groeten gedaan namens heel FOK! en jullie krijgen de groeten terug.
quote:Op maandag 22 december 2008 22:47 schreef evert het volgende:
[..]
wwas echt de teneur van alle commentaren op fok toen. een wijf met ballen.
Ja, ik ben wel benieuwd.quote:Op maandag 22 december 2008 22:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Morgen waarschijnlijk wel beelden @ Headlines. Eens even kijken of ik mezelf terug zie. Wat ik uiteraard niet hoop.
Heb ik net alweer bijgelezen.quote:Op maandag 22 december 2008 22:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej ! ben zeer benieuwd naar de pics!!
Zie ook:
[SR @ 3FM # 1012] Gigakut!!!
[SR @ 3FM 1014] Waar Armin alles remixt!
Vakantie. Ziet niks buiten. Vakantie. Good point. Vakantie. Heb je dat dan ??quote:Op maandag 22 december 2008 22:44 schreef Cee het volgende:
Werk. Opkomende mist. Werk. M'n warme bedje. Werk. M'n gezonde verstand.
Heeft ze wat te willen dan ??quote:Maar misschien ga ik morgenavond nog even kijken, als m'n zusje ook mee wil.
quote:Op maandag 22 december 2008 22:40 schreef F04 het volgende:
Wat een eng mannetje die Jordy trouwens.
Maricha doet iig nu de regiequote:Op maandag 22 december 2008 22:48 schreef Marc63 het volgende:
Kevin Moens was vandaag begonnen met het maken van playlists, of niet?
Dit is toch lachen?quote:Op maandag 22 december 2008 22:48 schreef djkoelkast het volgende:
Wat is DIT nou weer voor muziek? Dat mensen hiervoor betalen zeg...
mensen betalen ook voor het "Anthem"quote:Op maandag 22 december 2008 22:48 schreef djkoelkast het volgende:
Wat is DIT nou weer voor muziek? Dat mensen hiervoor betalen zeg...
Toe Jam FT Dizzee Rascal, dacht ik.quote:Op maandag 22 december 2008 22:49 schreef tim. het volgende:
Is dit Dizzee Rascal?
Lekker boeiend wat de teneur was, ik weiger me te laten leiden door wat anderen vinden. Ik vind haar een overgewaardeerde en verre van grappige hamster en ben daarom ook erg blij da'k haar nog niet gehoord heb deze week.quote:Op maandag 22 december 2008 22:47 schreef evert het volgende:
[..]
wwas echt de teneur van alle commentaren op fok toen. een wijf met ballen.
We need more Fake Bloodquote:Op maandag 22 december 2008 22:49 schreef valing het volgende:
[..]
mensen betalen ook voor het "Anthem"
Bedoel je dat we haar de schuld kunnen geven van het feit dat wij Armin nu niet horen?quote:Op maandag 22 december 2008 22:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maricha doet iig nu de regie.
wil je ook even melden als je een boertje moet laten.quote:Op maandag 22 december 2008 22:44 schreef Dagoduck het volgende:
hé het is weer 22:44 weer antivir update
quote:Op maandag 22 december 2008 22:49 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Vakantie. Ziet niks buiten. Vakantie. Good point. Vakantie. Heb je dat dan ??![]()
[..]
Heeft ze wat te willen dan ??![]()
Iede!!quote:Op maandag 22 december 2008 22:46 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Woei ik ben weer thuis.
Mooi treffend gesprokenquote:Op maandag 22 december 2008 22:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat de teneur was, ik weiger me te laten leiden door wat anderen vinden. Ik vind haar een overgewaardeerde en verre van grappige hamster en ben daarom ook erg blij da'k haar nog niet gehoord heb deze week.
Ow, dus eigenlijk moet iedereen die Armin wil horen klagen bij Maricha?quote:Op maandag 22 december 2008 22:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maricha doet iig nu de regie.
Wou ik net zeggenquote:
quote:Op maandag 22 december 2008 22:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wil je ook even melden als je een boertje moet laten.
quote:Op maandag 22 december 2008 22:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wil je ook even melden als je een boertje moet laten.
Het is niet helemaal duidelijk dat je niet alles moet posten wat in je opkomt of wat je doet of wel? Vanmiddag begreep je het nog.quote:Op maandag 22 december 2008 22:50 schreef Dagoduck het volgende:
Ben ik weer...
Waar is Marisj?quote:Op maandag 22 december 2008 22:50 schreef muisje-eliza het volgende:
Maricha!!! je zou nog wat posten hier![]()
![]()
![]()
+1quote:Op maandag 22 december 2008 22:50 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Sorry voor deze wederom onzinnige toevoeging maar ik moest weer lachen.
Dit is modern Roel.quote:Op maandag 22 december 2008 22:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kutnummer.
Zal ik doen.quote:Op maandag 22 december 2008 22:50 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Iede!!![]()
Ben benieuwd naar je foto's van Hit Me TV.![]()
Stuur die van mij maar ff via de mail.
Ja het is zo, zie vorige pagina.quote:Op maandag 22 december 2008 22:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook al af...
p.s. Dat filmpje van Corton
Beter als de toverballen van die peuterquote:Op maandag 22 december 2008 22:52 schreef -Hans- het volgende:
Sta ik in de club en een drankje links en een bil rechts? goede tekst
We hebben haar mail...quote:Op maandag 22 december 2008 22:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ow, dus eigenlijk moet iedereen die Armin wil horen klagen bij Maricha?
Daaromquote:
Straks gaat ie nog posten als ie gekeken heeft of ie al schaamhaar heeft.quote:Op maandag 22 december 2008 22:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is niet helemaal duidelijk dat je niet alles moet posten wat in je opkomt of wat je doet of wel? Vanmiddag begreep je het nog.
Absoluut.. dikke bagger en totaal neit grappig, imo..quote:Op maandag 22 december 2008 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Beter als de toverballen van die peuter
Ik moest grinniken.quote:Op maandag 22 december 2008 22:52 schreef Cee het volgende:
Giel staat er echt als zo'n dronken oom op de 50-jarige bruiloft van m'n oma en opa te dansen.
quote:Op maandag 22 december 2008 22:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wel in de combinatie met dit nummer.
quote:Op maandag 22 december 2008 22:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
was het maar kut, dan had je er tenminste nog wat aan
quote:
Hmja. Langzaam dan.quote:Op maandag 22 december 2008 22:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
we moeten het langzaam aangaan erkennen
quote:
quote:
Joh, ik ben nog altijd ouder dan jij, dus mag ik dat soort opmerkingen plaatsenquote:
Ach, hij gaat zo toch slapen.quote:Op maandag 22 december 2008 22:56 schreef -Hans- het volgende:
Giel is straks helemaal kapot. Die gast blijft maar springen
Schaaltje 13+ ? Geen idee, maar een hoop geldquote:Op maandag 22 december 2008 22:56 schreef gateway het volgende:
wat moest er per seconde voor armin betaalt worden???
Slaap ti goed vanquote:Op maandag 22 december 2008 22:56 schreef -Hans- het volgende:
Giel is straks helemaal kapot. Die gast blijft maar springen
Tot vandaag nog steeds een steengoeie clip die bij Smack zat . . .quote:
Ja weet ik ik begrijp het ook weer...quote:Op maandag 22 december 2008 22:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is niet helemaal duidelijk dat je niet alles moet posten wat in je opkomt of wat je doet of wel? Vanmiddag begreep je het nog.
quote:Op maandag 22 december 2008 22:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Straks gaat ie nog posten als ie gekeken heeft of ie al schaamhaar heeft.
Dan was 't vooral kut dusquote:Op maandag 22 december 2008 22:56 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Wie was dat ook alweer met de Smek of Smak-remix van dat Omroep Max spelletje?![]()
Volgens mij een van die klootviolen van Timur bedenk ik me nu.
die staat waarschijnlijk te hakken in zn pyjamaquote:Op maandag 22 december 2008 22:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zou Rab ondertussen niet al wakker zijn?
Ik wou dat hij dat gisteren deed tijdens de hakkennacht ipv steeds maar weer die stomme jingles van 'm erdoor heen smijten . . .quote:Op maandag 22 december 2008 22:56 schreef -Hans- het volgende:
Giel is straks helemaal kapot. Die gast blijft maar springen![]()
Nee, dat was Michiel met z'n invalproducer bij Morning EM.quote:Op maandag 22 december 2008 22:56 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Wie was dat ook alweer met de Smek of Smak-remix van dat Omroep Max spelletje?![]()
Met Michiel Met De Kaak (Erik Jan) Wat een Held!quote:Op maandag 22 december 2008 22:56 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Die moet ik nog steeds even helemaal luisteren, maar jammer dat Giel dat deed. Happy Hardcorequote:Op maandag 22 december 2008 22:58 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik wou dat hij dat gisteren deed tijdens de hakkennacht ipv steeds maar weer die stomme jingles van 'm erdoor heen smijten . . .![]()
quote:Op maandag 22 december 2008 22:58 schreef valing het volgende:
[..]
die staat waarschijnlijk te hakken in zn pyjama
Nee omdat hij om 02:00 weer moet en na zijn shift maar 4 uur kan slapen.quote:Op maandag 22 december 2008 22:58 schreef Marc63 het volgende:
Is Paul vroeg naar bed omdat hij er ff doorheen zat, of omdat ie om 12 uur nog ff een hakkûh-toegift gaat doen?
kutfilmpje iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |