Echt sneu, ga toch slapenquote:Op maandag 22 december 2008 22:36 schreef marcodej het volgende:
Giel staat met zn kerstrammelaar te zwaaien op een set van Armin van Buuren -->
Trusten !quote:Op maandag 22 december 2008 22:36 schreef Treezz het volgende:
lieve positieve mensen uit nederland...
ik ga
Gast, waarom 1 letter typen en daarna snel editten? Gedraag je naar je leeftijd. O, dat doe je. Gelukkig, want dan ga je binnen 24 minuten slapen.quote:Op maandag 22 december 2008 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
y
Een spannend muziekje!quote:Op maandag 22 december 2008 22:36 schreef -Hans- het volgende:
Komt er echt zo aan. Dus tot die tijd....
quote:Op maandag 22 december 2008 22:36 schreef Treezz het volgende:
ik ga
Daarom zei ik ook 'whatever' erbij, weet niet precies hoe je dat noemt. Wanneer een artiest geen toestemming geeft om z'n gehele set (live) uit te zenden op tv of radio? Dat dus.quote:Op maandag 22 december 2008 22:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Copyright lijkt mij bullshit, want hij staat er toch gewoon zelf te draaien? Of heeft hij een wurgcontract met zn platenmaatschappij?
Toch weer de triangle josti.quote:Op maandag 22 december 2008 22:36 schreef marcodej het volgende:
Giel staat met zn kerstrammelaar te zwaaien op een set van Armin van Buuren -->
Heb het gelezen, was meer of Groningers wel in de maat konden klappenquote:Op maandag 22 december 2008 22:37 schreef -Hans- het volgende:
MaW => Hit Me TV was vet !!
[SR @ 3FM # 1012] Gigakut!!!
[SR @ 3FM 1014] Waar Armin alles remixt!
Gute Nachtquote:Op maandag 22 december 2008 22:36 schreef Treezz het volgende:
ik ga
Amen.quote:Op maandag 22 december 2008 22:37 schreef marcodej het volgende:
Stevie Ann of Armin? natuurlijk Stevie!
welk object.quote:Op maandag 22 december 2008 22:37 schreef George_Kloonie het volgende:
160,- geboden in de 3Fm veiling op ebay
quote:Op maandag 22 december 2008 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gast, waarom 1 letter typen en daarna snel editten? Gedraag je naar je leeftijd. O, dat doe je. Gelukkig, want dan ga je binnen 24 minuten slapen.
Verkapt fipo huntenquote:Op maandag 22 december 2008 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
Gast, waarom 1 letter typen en daarna snel editten? Gedraag je naar je leeftijd. O, dat doe je. Gelukkig, want dan ga je binnen 24 minuten slapen.
IT`S PEANUT BUTTER JELLY TIME!!!!quote:Op maandag 22 december 2008 22:36 schreef Steephsel het volgende:
[ afbeelding ]Feestjuh[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 december 2008 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ga je anders een ban laten gevenquote:Op maandag 22 december 2008 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sorry, Eliza! Ik zal het nooit meer doen..quote:Op maandag 22 december 2008 22:37 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
Hans!! het spannende muziekje...ik mis spannende muziekjes en jingles die zomaar ontstaan hier in t glazen huis..Dankzij jou weet ik nu wat ik steeds mis
dan mis ik claudia nog deze weekquote:Op maandag 22 december 2008 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wat ik begreep is dat iedereen gewoon doorbetaald krijgt en verwacht wordt dat je inzet voor de SR op enig manier.
Binnen 24 minuten pas? Is Sesamstraat tegenwoordig pas zo laat op TV?quote:Op maandag 22 december 2008 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja dat zou natuurlijk wel kunnen, maar nu treedt ie op in een radio-uitzending. Bij Pinkpop, Lowlands of een ander festival komen de artiesten in de eerste plaats voor het festival. Dat het op de radio komt is een bijkomstigheid.quote:Op maandag 22 december 2008 22:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook 'whatever' erbij, weet niet precies hoe je dat noemt. Wanneer een artiest geen toestemming geeft om z'n gehele set (live) uit te zenden op tv of radio? Dat dus.
Stevie horen is geen strafquote:Op maandag 22 december 2008 22:38 schreef Dichterbijer het volgende:
Irritant...mensen leuk zien doen terwijl wij Stevie horen
Zij konden toch de edits zien ??quote:Op maandag 22 december 2008 22:38 schreef Litton-Lane het volgende:
Jij was ook snel met op de quote knop drukken....![]()
De 18+ editiequote:Op maandag 22 december 2008 22:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Binnen 24 minuten pas? Is Sesamstraat tegenwoordig pas zo laat op TV?
Uiteraard! Behalve DiedjeeJ want die bakte er weinig van.quote:Op maandag 22 december 2008 22:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb het gelezen, was meer of Groningers wel in de maat konden klappen
Je hoort mij niet zeggen dat het een verkeerd nummer is...maar als Armin draait wil je dat ook horenquote:Op maandag 22 december 2008 22:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Stevie horen is geen straf
Hij moet straks om 2 uur weer en waarschijnlijk zal Armin dan ook nog wel wakker zijn . . .quote:Op maandag 22 december 2008 22:39 schreef marcodej het volgende:
Komt Paul niet zn bed uit voor Armin eigenlijk? Had hem ook wel verwacht!
Het is vakantie hè.quote:Op maandag 22 december 2008 22:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Binnen 24 minuten pas? Is Sesamstraat tegenwoordig pas zo laat op TV?
tss... moet jij nodig zeggequote:
Natuurlijk ook mogelijk (en logisch).quote:Op maandag 22 december 2008 22:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ja dat zou natuurlijk wel kunnen, maar nu treedt ie op in een radio-uitzending. Bij Pinkpop, Lowlands of een ander festival komen de artiesten in de eerste plaats voor het festival. Dat het op de radio komt is een bijkomstigheid.
Ik denk dat het puur om de requests gaat. Als Armin nou allemaal platen zou draaien die zijn aangevraagd (zoals met de hakkuhnacht) dan hadden we meer kunnen horen.
Klopt.quote:Op maandag 22 december 2008 22:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Uiteraard! Behalve DiedjeeJ want die bakte er weinig van.(
)
Ambrosius is groot fan.quote:Op maandag 22 december 2008 22:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Jij was ook snel met op de quote knop drukken....
Missen is een groot woord imho...quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 22:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zij konden toch de edits zien ??
Bier graag.quote:Op maandag 22 december 2008 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga ff wat drinken halen.... [ afbeelding ][ afbeelding ]
nog leuker:quote:Op maandag 22 december 2008 22:41 schreef George_Kloonie het volgende:
[..]
Gesigneerde katie melua cd, mooi kadeau voor een vriendin.
Hoquote:Op maandag 22 december 2008 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
tss... moet jij nodig zegge
jij 3 dagen ouder dan mij benner
Wat houd je tegen ??quote:Op maandag 22 december 2008 22:41 schreef Cee het volgende:
Natuurlijk ook mogelijk (en logisch).![]()
Godverdorie dit gebeurt allemaal op 30 minuutjes afstand van mij. En ik houd niet eens van dance/trance en zo. En toch wil ik er bij zijn.
volgens de geruchten is ie ziek. en dat hoop ik eigenlijk ook wel een beetje want anders is het wel een ongelooflijke knurft dat hij zich niet inzet deze week, terwijl hij vorig jaar in het huis zat.quote:
dan ikquote:Op maandag 22 december 2008 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
tss... moet jij nodig zegge
jij 3 dagen ouder dan mij benner
quote:Op maandag 22 december 2008 22:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Jij was ook snel met op de quote knop drukken....
pot..ketel..quote:Op maandag 22 december 2008 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Echt sneu, ga toch slapen [ afbeelding ][ afbeelding ]
Genoeg aanlengen he, die Roosvicee, anders krijg je teveel suikertjes binnen.quote:Op maandag 22 december 2008 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga ff wat drinken halen.... [ afbeelding ][ afbeelding ]
claudia was in de eerste editie echt heel erg leukquote:Op maandag 22 december 2008 22:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Missen is een groot woord imho...
Oh sorry nix gezegt dan was het iemand andersquote:
Hij heeft vorige week wel al iets gedaanquote:Op maandag 22 december 2008 22:42 schreef evert het volgende:
[..]
volgens de geruchten is ie ziek. en dat hoop ik eigenlijk ook wel een beetje want anders is het wel een ongelooflijke knurft dat hij zich niet inzet deze week, terwijl hij vorig jaar in het huis zat.
quote:Op maandag 22 december 2008 22:44 schreef Ambrosius het volgende:
Giel gaat nu wel helemaal los debiel met kerstrammelaar op Armin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |