Heb het gelezen, was meer of Groningers wel in de maat konden klappenquote:Op maandag 22 december 2008 22:37 schreef -Hans- het volgende:
MaW => Hit Me TV was vet !!
[SR @ 3FM # 1012] Gigakut!!!
[SR @ 3FM 1014] Waar Armin alles remixt!
Gute Nachtquote:Op maandag 22 december 2008 22:36 schreef Treezz het volgende:
lieve positieve mensen uit nederland...
ik ga
Amen.quote:Op maandag 22 december 2008 22:37 schreef marcodej het volgende:
Stevie Ann of Armin? natuurlijk Stevie!
welk object.quote:Op maandag 22 december 2008 22:37 schreef George_Kloonie het volgende:
160,- geboden in de 3Fm veiling op ebay
quote:Op maandag 22 december 2008 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gast, waarom 1 letter typen en daarna snel editten? Gedraag je naar je leeftijd. O, dat doe je. Gelukkig, want dan ga je binnen 24 minuten slapen.
Verkapt fipo huntenquote:Op maandag 22 december 2008 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
Gast, waarom 1 letter typen en daarna snel editten? Gedraag je naar je leeftijd. O, dat doe je. Gelukkig, want dan ga je binnen 24 minuten slapen.
IT`S PEANUT BUTTER JELLY TIME!!!!quote:Op maandag 22 december 2008 22:36 schreef Steephsel het volgende:
[ afbeelding ]Feestjuh[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 december 2008 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ga je anders een ban laten gevenquote:Op maandag 22 december 2008 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sorry, Eliza! Ik zal het nooit meer doen..quote:Op maandag 22 december 2008 22:37 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
Hans!! het spannende muziekje...ik mis spannende muziekjes en jingles die zomaar ontstaan hier in t glazen huis..Dankzij jou weet ik nu wat ik steeds mis
dan mis ik claudia nog deze weekquote:Op maandag 22 december 2008 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wat ik begreep is dat iedereen gewoon doorbetaald krijgt en verwacht wordt dat je inzet voor de SR op enig manier.
Binnen 24 minuten pas? Is Sesamstraat tegenwoordig pas zo laat op TV?quote:Op maandag 22 december 2008 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja dat zou natuurlijk wel kunnen, maar nu treedt ie op in een radio-uitzending. Bij Pinkpop, Lowlands of een ander festival komen de artiesten in de eerste plaats voor het festival. Dat het op de radio komt is een bijkomstigheid.quote:Op maandag 22 december 2008 22:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook 'whatever' erbij, weet niet precies hoe je dat noemt. Wanneer een artiest geen toestemming geeft om z'n gehele set (live) uit te zenden op tv of radio? Dat dus.
Stevie horen is geen strafquote:Op maandag 22 december 2008 22:38 schreef Dichterbijer het volgende:
Irritant...mensen leuk zien doen terwijl wij Stevie horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |