Ambrosius is groot fan.quote:Op maandag 22 december 2008 22:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Jij was ook snel met op de quote knop drukken....
Missen is een groot woord imho...quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 22:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zij konden toch de edits zien ??
Bier graag.quote:Op maandag 22 december 2008 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga ff wat drinken halen.... [ afbeelding ][ afbeelding ]
nog leuker:quote:Op maandag 22 december 2008 22:41 schreef George_Kloonie het volgende:
[..]
Gesigneerde katie melua cd, mooi kadeau voor een vriendin.
Hoquote:Op maandag 22 december 2008 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
tss... moet jij nodig zegge
jij 3 dagen ouder dan mij benner
Wat houd je tegen ??quote:Op maandag 22 december 2008 22:41 schreef Cee het volgende:
Natuurlijk ook mogelijk (en logisch).![]()
Godverdorie dit gebeurt allemaal op 30 minuutjes afstand van mij. En ik houd niet eens van dance/trance en zo. En toch wil ik er bij zijn.
volgens de geruchten is ie ziek. en dat hoop ik eigenlijk ook wel een beetje want anders is het wel een ongelooflijke knurft dat hij zich niet inzet deze week, terwijl hij vorig jaar in het huis zat.quote:
dan ikquote:Op maandag 22 december 2008 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
tss... moet jij nodig zegge
jij 3 dagen ouder dan mij benner
quote:Op maandag 22 december 2008 22:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Jij was ook snel met op de quote knop drukken....
pot..ketel..quote:Op maandag 22 december 2008 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Echt sneu, ga toch slapen [ afbeelding ][ afbeelding ]
Genoeg aanlengen he, die Roosvicee, anders krijg je teveel suikertjes binnen.quote:Op maandag 22 december 2008 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga ff wat drinken halen.... [ afbeelding ][ afbeelding ]
claudia was in de eerste editie echt heel erg leukquote:Op maandag 22 december 2008 22:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Missen is een groot woord imho...
Oh sorry nix gezegt dan was het iemand andersquote:
Hij heeft vorige week wel al iets gedaanquote:Op maandag 22 december 2008 22:42 schreef evert het volgende:
[..]
volgens de geruchten is ie ziek. en dat hoop ik eigenlijk ook wel een beetje want anders is het wel een ongelooflijke knurft dat hij zich niet inzet deze week, terwijl hij vorig jaar in het huis zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |