Vakantie. Ziet niks buiten. Vakantie. Good point. Vakantie. Heb je dat dan ??quote:Op maandag 22 december 2008 22:44 schreef Cee het volgende:
Werk. Opkomende mist. Werk. M'n warme bedje. Werk. M'n gezonde verstand.
Heeft ze wat te willen dan ??quote:Maar misschien ga ik morgenavond nog even kijken, als m'n zusje ook mee wil.
quote:Op maandag 22 december 2008 22:40 schreef F04 het volgende:
Wat een eng mannetje die Jordy trouwens.
Maricha doet iig nu de regiequote:Op maandag 22 december 2008 22:48 schreef Marc63 het volgende:
Kevin Moens was vandaag begonnen met het maken van playlists, of niet?
Dit is toch lachen?quote:Op maandag 22 december 2008 22:48 schreef djkoelkast het volgende:
Wat is DIT nou weer voor muziek? Dat mensen hiervoor betalen zeg...
mensen betalen ook voor het "Anthem"quote:Op maandag 22 december 2008 22:48 schreef djkoelkast het volgende:
Wat is DIT nou weer voor muziek? Dat mensen hiervoor betalen zeg...
Toe Jam FT Dizzee Rascal, dacht ik.quote:Op maandag 22 december 2008 22:49 schreef tim. het volgende:
Is dit Dizzee Rascal?
Lekker boeiend wat de teneur was, ik weiger me te laten leiden door wat anderen vinden. Ik vind haar een overgewaardeerde en verre van grappige hamster en ben daarom ook erg blij da'k haar nog niet gehoord heb deze week.quote:Op maandag 22 december 2008 22:47 schreef evert het volgende:
[..]
wwas echt de teneur van alle commentaren op fok toen. een wijf met ballen.
We need more Fake Bloodquote:Op maandag 22 december 2008 22:49 schreef valing het volgende:
[..]
mensen betalen ook voor het "Anthem"
Bedoel je dat we haar de schuld kunnen geven van het feit dat wij Armin nu niet horen?quote:Op maandag 22 december 2008 22:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maricha doet iig nu de regie.
wil je ook even melden als je een boertje moet laten.quote:Op maandag 22 december 2008 22:44 schreef Dagoduck het volgende:
hé het is weer 22:44 weer antivir update
quote:Op maandag 22 december 2008 22:49 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Vakantie. Ziet niks buiten. Vakantie. Good point. Vakantie. Heb je dat dan ??![]()
[..]
Heeft ze wat te willen dan ??![]()
Iede!!quote:Op maandag 22 december 2008 22:46 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Woei ik ben weer thuis.
Veestra was vet tof, ik heb de groeten gedaan namens heel FOK! en jullie krijgen de groeten terug.
En ik zal zo eens wat foto's online gooien.
O, en Hit Me TV was ook kicken!
Mooi treffend gesprokenquote:Op maandag 22 december 2008 22:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat de teneur was, ik weiger me te laten leiden door wat anderen vinden. Ik vind haar een overgewaardeerde en verre van grappige hamster en ben daarom ook erg blij da'k haar nog niet gehoord heb deze week.
Ow, dus eigenlijk moet iedereen die Armin wil horen klagen bij Maricha?quote:Op maandag 22 december 2008 22:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maricha doet iig nu de regie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |