die staat waarschijnlijk te hakken in zn pyjamaquote:Op maandag 22 december 2008 22:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zou Rab ondertussen niet al wakker zijn?
Ik wou dat hij dat gisteren deed tijdens de hakkennacht ipv steeds maar weer die stomme jingles van 'm erdoor heen smijten . . .quote:Op maandag 22 december 2008 22:56 schreef -Hans- het volgende:
Giel is straks helemaal kapot. Die gast blijft maar springen![]()
Nee, dat was Michiel met z'n invalproducer bij Morning EM.quote:Op maandag 22 december 2008 22:56 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Wie was dat ook alweer met de Smek of Smak-remix van dat Omroep Max spelletje?![]()
Volgens mij een van die klootviolen van Timur bedenk ik me nu.
Met Michiel Met De Kaak (Erik Jan) Wat een Held!quote:Op maandag 22 december 2008 22:56 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Wie was dat ook alweer met de Smek of Smak-remix van dat Omroep Max spelletje?![]()
Volgens mij een van die klootviolen van Timur bedenk ik me nu.
Die moet ik nog steeds even helemaal luisteren, maar jammer dat Giel dat deed. Happy Hardcorequote:Op maandag 22 december 2008 22:58 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik wou dat hij dat gisteren deed tijdens de hakkennacht ipv steeds maar weer die stomme jingles van 'm erdoor heen smijten . . .![]()
quote:Op maandag 22 december 2008 22:58 schreef valing het volgende:
[..]
die staat waarschijnlijk te hakken in zn pyjama
Nee omdat hij om 02:00 weer moet en na zijn shift maar 4 uur kan slapen.quote:Op maandag 22 december 2008 22:58 schreef Marc63 het volgende:
Is Paul vroeg naar bed omdat hij er ff doorheen zat, of omdat ie om 12 uur nog ff een hakkûh-toegift gaat doen?
kutfilmpje iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |