Daaromquote:
Straks gaat ie nog posten als ie gekeken heeft of ie al schaamhaar heeft.quote:Op maandag 22 december 2008 22:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is niet helemaal duidelijk dat je niet alles moet posten wat in je opkomt of wat je doet of wel? Vanmiddag begreep je het nog.
Absoluut.. dikke bagger en totaal neit grappig, imo..quote:Op maandag 22 december 2008 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Beter als de toverballen van die peuter
Ik moest grinniken.quote:Op maandag 22 december 2008 22:52 schreef Cee het volgende:
Giel staat er echt als zo'n dronken oom op de 50-jarige bruiloft van m'n oma en opa te dansen.
quote:Op maandag 22 december 2008 22:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wel in de combinatie met dit nummer.
quote:Op maandag 22 december 2008 22:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
was het maar kut, dan had je er tenminste nog wat aan
quote:
Hmja. Langzaam dan.quote:Op maandag 22 december 2008 22:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
we moeten het langzaam aangaan erkennen
quote:
quote:
Joh, ik ben nog altijd ouder dan jij, dus mag ik dat soort opmerkingen plaatsenquote:
Ach, hij gaat zo toch slapen.quote:Op maandag 22 december 2008 22:56 schreef -Hans- het volgende:
Giel is straks helemaal kapot. Die gast blijft maar springen
Schaaltje 13+ ? Geen idee, maar een hoop geldquote:Op maandag 22 december 2008 22:56 schreef gateway het volgende:
wat moest er per seconde voor armin betaalt worden???
Slaap ti goed vanquote:Op maandag 22 december 2008 22:56 schreef -Hans- het volgende:
Giel is straks helemaal kapot. Die gast blijft maar springen
Tot vandaag nog steeds een steengoeie clip die bij Smack zat . . .quote:
Ja weet ik ik begrijp het ook weer...quote:Op maandag 22 december 2008 22:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is niet helemaal duidelijk dat je niet alles moet posten wat in je opkomt of wat je doet of wel? Vanmiddag begreep je het nog.
quote:Op maandag 22 december 2008 22:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Straks gaat ie nog posten als ie gekeken heeft of ie al schaamhaar heeft.
Dan was 't vooral kut dusquote:Op maandag 22 december 2008 22:56 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Wie was dat ook alweer met de Smek of Smak-remix van dat Omroep Max spelletje?![]()
Volgens mij een van die klootviolen van Timur bedenk ik me nu.
die staat waarschijnlijk te hakken in zn pyjamaquote:Op maandag 22 december 2008 22:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zou Rab ondertussen niet al wakker zijn?
Ik wou dat hij dat gisteren deed tijdens de hakkennacht ipv steeds maar weer die stomme jingles van 'm erdoor heen smijten . . .quote:Op maandag 22 december 2008 22:56 schreef -Hans- het volgende:
Giel is straks helemaal kapot. Die gast blijft maar springen![]()
Nee, dat was Michiel met z'n invalproducer bij Morning EM.quote:Op maandag 22 december 2008 22:56 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Wie was dat ook alweer met de Smek of Smak-remix van dat Omroep Max spelletje?![]()
Met Michiel Met De Kaak (Erik Jan) Wat een Held!quote:Op maandag 22 december 2008 22:56 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Die moet ik nog steeds even helemaal luisteren, maar jammer dat Giel dat deed. Happy Hardcorequote:Op maandag 22 december 2008 22:58 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik wou dat hij dat gisteren deed tijdens de hakkennacht ipv steeds maar weer die stomme jingles van 'm erdoor heen smijten . . .![]()
quote:Op maandag 22 december 2008 22:58 schreef valing het volgende:
[..]
die staat waarschijnlijk te hakken in zn pyjama
Nee omdat hij om 02:00 weer moet en na zijn shift maar 4 uur kan slapen.quote:Op maandag 22 december 2008 22:58 schreef Marc63 het volgende:
Is Paul vroeg naar bed omdat hij er ff doorheen zat, of omdat ie om 12 uur nog ff een hakkûh-toegift gaat doen?
kutfilmpje iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |