Hoi Gielquote:Op maandag 22 december 2008 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben cola verslaafd[ afbeelding ][ afbeelding ]
Morgen waarschijnlijk wel beelden @ Headlines. Eens even kijken of ik mezelf terug zie. Wat ik uiteraard niet hoop.quote:Op maandag 22 december 2008 22:44 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Neuj. Heb niet stil gestaan.'t Was geweldig.
quote:Op maandag 22 december 2008 22:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eric Corton dances to the tunes of Human - The Killers
wwas echt de teneur van alle commentaren op fok toen. een wijf met ballen.quote:
Lars / dagoduckquote:
Oe, die had ik ook wel willen hebben... Maar zoveel geld heb ik niet (over)...quote:Op maandag 22 december 2008 22:41 schreef George_Kloonie het volgende:
[..]
Gesigneerde katie melua cd, mooi kadeau voor een vriendin.
quote:Op maandag 22 december 2008 22:46 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Woei ik ben weer thuis.
Veestra was vet tof, ik heb de groeten gedaan namens heel FOK! en jullie krijgen de groeten terug.
En ik zal zo eens wat foto's online gooien.
O, en Hit Me TV was ook kicken!
Waarom hoop je dat niet?quote:Op maandag 22 december 2008 22:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Morgen waarschijnlijk wel beelden @ Headlines. Eens even kijken of ik mezelf terug zie. Wat ik uiteraard niet hoop.
Hej ! ben zeer benieuwd naar de pics!!quote:Op maandag 22 december 2008 22:46 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Woei ik ben weer thuis.
Veestra was vet tof, ik heb de groeten gedaan namens heel FOK! en jullie krijgen de groeten terug.
En ik zal zo eens wat foto's online gooien.
O, en Hit Me TV was ook kicken!
quote:Op maandag 22 december 2008 22:47 schreef evert het volgende:
[..]
wwas echt de teneur van alle commentaren op fok toen. een wijf met ballen.
Ja, ik ben wel benieuwd.quote:Op maandag 22 december 2008 22:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Morgen waarschijnlijk wel beelden @ Headlines. Eens even kijken of ik mezelf terug zie. Wat ik uiteraard niet hoop.
Heb ik net alweer bijgelezen.quote:Op maandag 22 december 2008 22:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej ! ben zeer benieuwd naar de pics!!
Zie ook:
[SR @ 3FM # 1012] Gigakut!!!
[SR @ 3FM 1014] Waar Armin alles remixt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |