Werd is tijd na 4 koopzondagen waar de zooi niet was aan te slepenquote:Op zondag 21 december 2008 22:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En eindelijk een verstandig geluid, 't moet weer komen van de oude garde....
Daar heb ik niets van meegekregen eigenlijk. Gelukkig voel ik mij niet geroepen om aan de gekte mee te doenquote:Op zondag 21 december 2008 23:01 schreef Sporti het volgende:
[..]
Werd is tijd na 4 koopzondagen waar de zooi niet was aan te slepen
Ga altijd op zondag naar de Turk omdat op zaterdag er gewoon niet te parkeren is door de drukte.quote:Op zondag 21 december 2008 23:01 schreef Sporti het volgende:
[..]
Werd is tijd na 4 koopzondagen waar de zooi niet was aan te slepen
Ik ook altijd op zondag boodschappen omdat ik dan vaak alleen ben op de vroege morgen, maar vandaag leek het wel een open inrichtingquote:Op zondag 21 december 2008 23:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Ga altijd op zondag naar de Turk omdat op zaterdag er gewoon niet te parkeren is door de drukte.
Vandaag was het nog erger!!
Ik wist niet dat het koopzondag was voor het xenofobe deel van onze bevolking.
Hoelaat is de trekking Coos?quote:Op zondag 21 december 2008 23:10 schreef Coos het volgende:
Simpel!!!!!Let je op!!!!
![]()
Morgen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En de mensen lopen echt met een blik van.....kopen...kopen....kopen.quote:Op zondag 21 december 2008 23:09 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik ook altijd op zondag boodschappen omdat ik dan vaak alleen ben op de vroege morgen, maar vandaag leek het wel een open inrichting
Morgenochtend. Moet nog even zoeken hoe laat.quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 23:12 schreef Coos het volgende:
[..]
En de mensen lopen echt met een blik van.....kopen...kopen....kopen.![]()
Het valt ook op dat de kit ter bescherming van de economie ook helemaal geen bonnen uitdeeld voor fout parkeren en zo. Totale anarchie!!!
Ja, hier ook!quote:Op zondag 21 december 2008 23:13 schreef Gert het volgende:
Koopzondag. Alleen die naam al.
Hier zijn de winkels in het centrum overigens altíjd op zondag open. Wel handig hoor. Je hoeft niet, je kan wel.
Mañana el Gordo y ganará el numero terminando a............... 34quote:Op zondag 21 december 2008 23:10 schreef Coos het volgende:
Simpel!!!!!Let je op!!!!
![]()
Morgen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Toc tocquote:Op zondag 21 december 2008 23:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Want straks verhonger ik nog ofzo!
Grenswinkel ook altijd open, kan je zelfs kiezen of je deutsche, belgische of hollandse broodjes wil, jaja luxe hieroquote:Op zondag 21 december 2008 23:13 schreef Gert het volgende:
Koopzondag. Alleen die naam al.
Hier zijn de winkels in het centrum overigens altíjd op zondag open. Wel handig hoor. Je hoeft niet, je kan wel.
Zelfs met de kerstdagen open?quote:Op zondag 21 december 2008 23:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die zijn gewoon open? Goed om te weten!
Alle niet nederlanders zijn gewoon open. Ook op 1e kerstdag.quote:Op zondag 21 december 2008 23:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die zijn gewoon open? Goed om te weten!
Tis "onze feestdag" , niet de hunne.quote:
Koopkerstdag.quote:Op zondag 21 december 2008 23:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Alle niet nederlanders zijn gewoon open. Ook op 1e kerstdag.
Ja stad hequote:
Toen Duitsers nog Engels spraken.quote:Op zondag 21 december 2008 23:24 schreef Coos het volgende:
Gert zit zeker met weemoed naar RTL7 te kijken?
En dan blijkt het Mathari te zijn inclusief drain....quote:Op zondag 21 december 2008 23:30 schreef Sporti het volgende:
intussen al 4200 euro voor SHE haar reportage
En stomazak.quote:Op zondag 21 december 2008 23:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En dan blijkt het Mathari te zijn inclusief drain....
quote:Op zondag 21 december 2008 23:38 schreef hondjes het volgende:
morgenochtend , om een uur of tien...begint de uitslag van de spaanse lotto.
kreeg er net een van dochter, en eindigt op 8
en nu ga ik slapen, trusten
Danny zal het wel te druk hebben om alvast te swaffelen op de aanstaande foto's van SHE.quote:Op zondag 21 december 2008 23:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
En stomazak.
En nog geen DS prullen hier.
Koop er nog eentje die eindigt op 34quote:Op zondag 21 december 2008 23:38 schreef hondjes het volgende:
morgenochtend , om een uur of tien...begint de uitslag van de spaanse lotto.
kreeg er net een van dochter, en eindigt op 8
en nu ga ik slapen, trusten
Weet jij ook hoeveel loten er zijn verkocht LS?quote:Op zondag 21 december 2008 23:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Voor mensen met UPC, kanaal 814 voor de live trekking van "EL GORDO"
Iets van 150.000.000quote:Op zondag 21 december 2008 23:44 schreef Sporti het volgende:
[..]
Weet jij ook hoeveel loten er zijn verkocht LS?
Jeetje enorm, vandaar dus die prijzenpotquote:Op zondag 21 december 2008 23:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Iets van 150.000.000
Maar mensen hebben ook decimo's en parciales. Dus een deel van een lot.
Parciales zijn een deel van een heel lot he?quote:Op zondag 21 december 2008 23:47 schreef Sporti het volgende:
[..]
Jeetje enorm, vandaar dus die prijzenpot
Het zou kunnen dat je steeds een ander IP krijgt, maar je zou ingelogd moeten blijven als je verbinden met dit IP uitzet en ingelogd blijven aan. dacht ik.quote:Op zondag 21 december 2008 23:40 schreef hondjes het volgende:
trouwens, ik zit met zo een vodafone stick ..
maar moet steeds inloggen op Fok, blijkbaar een ander IP adres ...
het is een spaanse , komt het daardoor...wie weet dit...Heidi
quote:Op zondag 21 december 2008 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
Hoi Manu, was het leuk bij je ouders?![]()
Mja, ik ga slapen, morgen weer werken.
Slaap lekker Fok!
quote:Op zondag 21 december 2008 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
Hoi Manu, was het leuk bij je ouders?![]()
Mja, ik ga slapen, morgen weer werken.
Slaap lekker Fok!
die liggen vast naast de sinterklaasboekenquote:Op zondag 21 december 2008 23:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
En stomazak.
En nog geen DS prullen hier.
O jij hebt ook nog niets?quote:Op zondag 21 december 2008 23:54 schreef blomst het volgende:
[..]
die liggen vast naast de sinterklaasboeken
Dat wisten we al, we zijn op de hoogte gehouden....quote:Op zondag 21 december 2008 23:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]was leuk, m'n beste vriend voor het eerst in 2 jaar weer gezien
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Lies![]()
Op je gezondheid dan maarquote:Op maandag 22 december 2008 03:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier wel, pikko![]()
Hoe ist?
Dat wijf al terug?
Gelijk heb je.quote:Op maandag 22 december 2008 03:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Op je gezondheid dan maarproost
Wijfenlaten we het leuk houden
ohjaquote:
quote:
Mis ik wat leuks?quote:Op maandag 22 december 2008 03:48 schreef HiDiHo het volgende:
Die gasten bij Serieus request zijn ook lekker lam zeg
quote:
Heb ik allemaal nietquote:Op maandag 22 december 2008 03:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dronken mensen die gaan zingen op de radio/tv
![]()
Ned 3
Ook op internet, 3fm.nlquote:
Avond Bartquote:
Yep.quote:Op maandag 22 december 2008 04:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Avond Bart![]()
Hoelaat is het daar? 21:12 ?
Heuh, weinig nieuws. Ze zijn vrijdag begonnen en ze hebben nu geloof ik 6 ton opgehaald.quote:Op maandag 22 december 2008 04:19 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Yep.
Vanmiddag naar American Footbal zitten kijken (de Chiefs hebben alweer verloren...), die gasten gaan wel gewoon door als het zwaar vriest. Hulde - ze schijnen alleen te stoppen als het onweert.
Hoe loopt Het Glazen Huis? Heb geen zin om op 3fm.nl te kijken, heb een hele langzame verbinding hier. Hoeveel hebben ze al opgehaald (en wanneer zijn ze eigenlijk begonnen)?
Verder nog iets spannends gebeurd? Peterrrr nog achter Joran aangezeten
Ik las iets over SHE.quote:Op maandag 22 december 2008 04:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heuh, weinig nieuws. Ze zijn vrijdag begonnen en ze hebben nu geloof ik 6 ton opgehaald.
Fok! heeft ook een paar leuke acties voor serieus request
quote:Op maandag 22 december 2008 06:01 schreef nachtzuster het volgende:
Beterschap Fan![]()
*gelijk kaartje gaat schrijven![]()
Gelukkigquote:Op maandag 22 december 2008 06:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
en een kadootje
![]()
doeiiiiiiiii
![]()
en valt wel mee hoor.... geen drains en zulks
Is irrelevant, het gaat om NUHUUU.quote:Op zondag 21 december 2008 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
Godver, te laat.
En wat hebben we allemaal meegemaakt in het vorige topic.
-knip-
Laat me raden! Oh nee, wacht.quote:Op maandag 22 december 2008 09:15 schreef Copycat het volgende:
En O My Fucking God, wat heeft iemand zich weer laten gaan op de site van Huub.
Wow! Het lijkt me zo tof! Mooie landschappen en mooie mensen mogen in mijn pm. Als ik groot ben ga ik daar ook heen.quote:Op maandag 22 december 2008 09:27 schreef beequeen het volgende:
Mogge noekje. Vic heeft het helemaal geweldig gehad. Prachtige dingen gezien, doodsangsten uitgestaan op steile bergkammen, slechte wegen, mooie mensen, uiteraard aan de dunne geweest, slecht sanitair maar het was het allemaal waard. Nu is hij kapot maar moet gewoon weer aan de bak, de ziel. En ik maar wassen.
Yep, ben echt blij dat hij weer thuis is. 3 weken is best lang. Nog een paar dagen Cc en jij kunt ook gaan genieten van je vrije dagen.quote:Op maandag 22 december 2008 09:45 schreef Copycat het volgende:
Fijn dat Vic weer thuis is en dat hij het, ondanks de dunne en dergeloze, goed naar zijn zin heeft gehad. Maar vooral dat ie nu weer lekker bij jou is. Als ie klaar is met werken, dan.
Nope, juist weer erger gewordenquote:
Jakkes, hoe kan dat nou? Een bad zal niet helpen, een bezoekje aan de HA misschien wel. Wanneer vertrek je eik?quote:Op maandag 22 december 2008 09:52 schreef Manu82 het volgende:
Nope, juist weer erger geworden![]()
En vriendin zat ook al te kotsen vanmorgen![]()
Vanavond maar even lekker in bad
Over kwartier gaan we weg, dus HA heeft niet echt zin meerquote:Op maandag 22 december 2008 09:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jakkes, hoe kan dat nou? Een bad zal niet helpen, een bezoekje aan de HA misschien wel. Wanneer vertrek je eik?
Oeps, nou beterschap dan maar, ook voor je vriendin. Goeie reis en probeer toch maar te genieten van het bad vanavond.quote:Op maandag 22 december 2008 09:58 schreef Manu82 het volgende:
Over kwartier gaan we weg, dus HA heeft niet echt zin meer
Vind bad juist altijd wel even lekker als ik ziek ben, maar baal er nu een beetje van dat het zo verrot is
Thnx hondjes. Niet teveel poetsen hoor, geniet maar van het mooie weer.quote:Op maandag 22 december 2008 09:55 schreef hondjes het volgende:
fijn BQ , man weer thuis..
Manu..stralend weer...
heb de badkamer ondergespoten, lekker , dweilen en nog eens dweilen, verder goed appartement.
wat verder, ga zo ontbijten
en wegwezen...
Zo klote, reizen als je ziek bent.quote:Op maandag 22 december 2008 09:58 schreef Manu82 het volgende:
Over kwartier gaan we weg, dus HA heeft niet echt zin meer
Vind bad juist altijd wel even lekker als ik ziek ben, maar baal er nu een beetje van dat het zo verrot is
quote:Op maandag 22 december 2008 10:15 schreef noekje het volgende:
Ik word er altijd tussenuit gepikt met koffers openmaken. Eén keer vanuit de Malediven, toen zat ik nog in mijn slutty fase, liep ik alleen door de douane omdat meneer een oud collega tegenkwam die bij de douane stond.
Ja hoor, waarom ik alleen uit de Malediven kwam en wat ik daar had gedaan. Of ik nog iets aan te geven had.
Ja, een klein tropisch banaantje en ik dacht dat ze me op zeker zouden opsluiten want het was vast een bedreigde bananensoort. Toen kreeg ik nog een standje dat ik mijn spul netjes op moest vouwen want dit kon natuurlijk niet. Echt, ik stortte bijna in en wilde al mijn jeugdzondes opbiechten. Toen schoten ze in de lach omdat ik zo lief schuldig keek. Mijn ouders haalden me op en ik stortte me in hun armen alsof ik 6 jaar in een Thaise gevangenis had gezeten.
Beter toeven is het met je hoofd in de wolken. Beterschap gewenstquote:Op maandag 22 december 2008 11:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik ga een beetje in de lurkstand... er zit een wolk in mijn hoofd......
Das dus nooit meer.quote:Op maandag 22 december 2008 15:18 schreef CarOnline het volgende:
Weeekend en pas 38 Januari weer beginnen![]()
Gewoon t/m woensdag en dan gewoon weer zaterdag en koopzondag vol aan de bakquote:
quote:
Noes!quote:Op maandag 22 december 2008 15:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Gewoon t/m woensdag en dan gewoon weer zaterdag en koopzondag vol aan de bak![]()
En maandag en dinsdag... und so weiter...
En nog steeds rook je?quote:Op maandag 22 december 2008 15:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu op Ned. 1 over stoppen met roken en ook de stoprookpoli.
Waar ik ook geweest ben en ik had dus geen placebo.
Jaa oh echt, ik wil dat oohookquote:Op maandag 22 december 2008 15:39 schreef noekje het volgende:
[..]
doei
[..]
Noes!Ik nog 1 dag en 1 uur en 20 minuten en dan bijna 2 weken vrij.
Sorry.
Hier moet je gewoon sparen qua vrije dagen omdat er in de kerstvakantie gewoon geen zaken worden gedaan. Dan zit je hier alleen, zoals ik nu, kerstfeest te vieren. Af en toe verschuif ik een A4-tje, zucht en ga dan koffie zetten.quote:Op maandag 22 december 2008 15:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaa oh echt, ik wil dat oohook![]()
Dat is wel een nadeel van mn nieuwe werk: ze zijn gewoon echt altijd open.
Ik wil in Januari een weekje rust
Ja, dat is ook minder. Ik zou geloof ik de hele dag naar Serious Request zitten kijken. Dat mis ik wel een beetje, heb het de andere jaren best intensief gevolgd maar ik hoor geen radio meer en ik kan het op TV niet ontvangen via KPN geloof ik. Eerder had ik dat de hele dag lekker aan op de achtergrond.quote:Op maandag 22 december 2008 15:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Hier moet je gewoon sparen qua vrije dagen omdat er in de kerstvakantie gewoon geen zaken worden gedaan. Dan zit je hier alleen, zoals ik nu, kerstfeest te vieren. Af en toe verschuif ik een A4-tje, zucht en ga dan koffie zetten.
En alles van de wii is zeker uitverkocht. Ik wilde zaterdag wat spulletjes hebben, alles weg en over een maand leverbaar. Nu alles maar online gedaan en dan hoop ik dat alles deze week binnenkomt.quote:Op maandag 22 december 2008 16:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, dat is ook minder. Ik zou geloof ik de hele dag naar Serious Request zitten kijken. Dat mis ik wel een beetje, heb het de andere jaren best intensief gevolgd maar ik hoor geen radio meer en ik kan het op TV niet ontvangen via KPN geloof ik. Eerder had ik dat de hele dag lekker aan op de achtergrond.
Maar goed, hier op mijn werk steken ze er met de benen uit en val je over kinderwagens, Wii's en klanten met verlanglijstjes.
Op zich wel leuk hoor maar best vermoeiend. En beide kerstdagen heb ik het huis vol dus van lekker luieren komt ook niet veel. En dan zaterdagmorgen gewoon om NEGEN UUR alweer in de winkel staan.
Best een kouwe douche
Ja, Mario Kart is vrijwel steeds uitverkocht en de Wii Fit helemaaaal.quote:Op maandag 22 december 2008 16:09 schreef noekje het volgende:
[..]
En alles van de wii is zeker uitverkocht. Ik wilde zaterdag wat spulletjes hebben, alles weg en over een maand leverbaar. Nu alles maar online gedaan en dan hoop ik dat alles deze week binnenkomt.
Wij gaan één dag weg en één dag thuis. Ik weet nog niets eens wat ik wil maken. Alle boodschappen nog doen.Maar jij hebt het nog veel erger dus kudos voor jou!
Met zalm graag.quote:Op maandag 22 december 2008 17:14 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een meter zalm gekregen. Die past nooit in mijn koelkast.
Toastje, anyone?
Ze bouwen liever iets te weinig fabrieken dan iets teveel.quote:Op maandag 22 december 2008 17:14 schreef Gert het volgende:
Waarom is dat eigenlijk, dat het wii-spul altijd maar uitverkocht of zeer moeilijk te krijgen is.
Doen ze dat expres, om het aanbod schaars en de prijs dus hoog te houden?
Zou dat méér opleveren dan gewoon de productie opschroeven? Want zó ingewikkeld kan dat toch niet zijn, spelletjes kopiëren..
Lekker! Ik heb ook nog kerst Chardonnay in de aanbieding trouwens.quote:Op maandag 22 december 2008 17:17 schreef Gert het volgende:
Met zalm graag.![]()
Wil jij dan een bel chablis?
nee, doe maar zalmquote:Op maandag 22 december 2008 17:14 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een meter zalm gekregen. Die past nooit in mijn koelkast.
Toastje, anyone?
vol met dioxine (waarschijnlijk 1200 x de toegestane waarde)quote:Op maandag 22 december 2008 17:20 schreef Copycat het volgende:
En ik vind zalm hemels, daar niet van. Maar een meter? En dan ook een dikke, vette zalm hè?
quote:Op maandag 22 december 2008 17:23 schreef willem-jozef het volgende:
vol met dioxine (waarschijnlijk 1200 x de toegestane waarde)lekker
. peukie ernaast en alles komt goed
De (grotendeels machinale) productie wat opschroeven voor populaire games, lijkt me niet zo n probleem. Maar het lijkt interessanter om het aanbod schaars te houden. Als die games massaal bij de blokker liggen, willen mensen er véél minder voor betalen dan als het moeilijker te krijgen is. Blijkbaar loont dat.quote:Op maandag 22 december 2008 17:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze bouwen liever iets te weinig fabrieken dan iets teveel.
het was lief bedoeld, maar dan in de vorm van een flauwe grap (van die peuk) omdat het mannelijker over zou komen-O- . ik zou graag zien dat je stopt met roken omdat ik zo langzamerhand van je ben gaan houden, ccquote:
Nee, dat nu ook weer niet. En het is waarschijnlijk ook geen meter, maar eerder 70 cm. Is mijn visserslatijn.quote:Op maandag 22 december 2008 17:28 schreef Gert het volgende:
Is die zalm ook echt als "meter" overhandigd, Cc:? Da's best wel silly ja.
Daar weten die 23 poezen bij jou wel raad mee.quote:Op maandag 22 december 2008 17:30 schreef noekje het volgende:
Ik had ook een kerstgeschenk. Mocht ik zelf uitkiezen. Ik heb de wijn gekozen. Zat geen kaas bij en geen zalm.
Wat moet je nu met een meter zalm?
Nah, ik heb er nog 4 en die lusten geen zalm. Wel komkommer.quote:Op maandag 22 december 2008 17:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar weten die 23 poezen bij jou wel raad mee.
Ik moest ook kiezen, en heb het kerstpakket genomen. Geen idee wat er in zit dus, moet nog thuis bezorgd worden. Misschien wel een meter zalm.
Een foto van mijn kerstpakket?quote:Op maandag 22 december 2008 17:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Nah, ik heb er nog 4 en die lusten geen zalm. Wel komkommer.
Oh leuk, ga je het nog wel vertellen en krijg ik ook nog een foto ivm de kerst want dan ga ik het nú al spannend vinden.
Waarom vries je de helft niet in?quote:Op maandag 22 december 2008 18:09 schreef Copycat het volgende:
Met flink wat gewrik heb ik dat kreng in de koelkast gekregen. 70 cm schoon aan de haak op zeker.
Dat wordt ontbijten, lunchen en dineren met zalm. Ik hoop maar dat het een welbespraakte tafelgenoot is.
Omdat mijn vriesvak ook helemaal vol ligt. En ik vergeet altijd dingen die daarin liggen. Behalve vodka.quote:
Gooi die chili con carne uit april 2007 gewoon weg! Alleen wodka en zalm in je vriesvak. Da's overzichtelijk, esthetisch in orde en cool!quote:Op maandag 22 december 2008 18:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat mijn vriesvak ook helemaal vol ligt. En ik vergeet altijd dingen die daarin liggen. Behalve vodka.
Ja, dan vooral de inhoud van het pakket. Ik vind dat altijd spannend ook al weet ik dat het toastjes, paté en een fles wijn is.quote:Op maandag 22 december 2008 17:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Een foto van mijn kerstpakket?
Uhm... ruilen voor iets grijs van leer?
quote:Op maandag 22 december 2008 18:09 schreef Copycat het volgende:
Met flink wat gewrik heb ik dat kreng in de koelkast gekregen. 70 cm schoon aan de haak op zeker.
Dat wordt ontbijten, lunchen en dineren met zalm. Ik hoop maar dat het een welbespraakte tafelgenoot is.
D'r liggen twee flessen vodka, twee van die ijsblokjesdingen en nog wat verdwaalde snacks in.quote:Op maandag 22 december 2008 18:21 schreef Gert het volgende:
Gooi die chili con carne uit april 2007 gewoon weg! Alleen wodka en zalm in je vriesvak. Da's overzichtelijk, esthetisch in orde en cool!
Oh, je hebt alleen een diepvriesvak. Zeg dat dan.quote:Op maandag 22 december 2008 18:28 schreef Copycat het volgende:
D'r liggen twee flessen vodka, twee van die ijsblokjesdingen en nog wat verdwaalde snacks in.
Ik zal eens over de vriesoptie nadenken. Tief ik die aangeijste (?) snacks gewoon weg. Daredevil die'k ben!
Oh gelukkig, dat vind ik zo vies!quote:Op maandag 22 december 2008 18:33 schreef Copycat het volgende:
Nee joh. Gelukkig niet, anders had ik 'm in de vijver gegooid.
Het is gewoon een flink stuk gerookte Schotse zalm.
Hebben ze daar misschien iets aan bij Serious Request?
Dat gerookte had ik even gemist. Nee, echt!quote:Op maandag 22 december 2008 18:33 schreef beequeen het volgende:
De kop nog aan een gerookte zalm, noekje toch.![]()
Ja.quote:Op maandag 22 december 2008 18:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, dan vooral de inhoud van het pakket. Ik vind dat altijd spannend ook al weet ik dat het toastjes, paté en een fles wijn is.
Iets grijs van leer?? Bestaan er Olifantenhandtasjes?
Oh, ik vond het wel gezellig klinken. Samen kerstliedjes zingen en dat jij dan met zijn bekkie, die hij niet heeft, hele gesprekken gaat voeren."Gezellig he?" En dat een hele dag. "Wil jij koffie?" Zalm:"Ja, met één klontje."quote:Op maandag 22 december 2008 18:35 schreef Copycat het volgende:
Vanavond pasta met feta en spinazie. En zalm.
Nee, die bewaar ik nog even. Eerste kerstdag heb ik lekker niks en dan ga ik de hele dag met die zalm spelen.
Bah, dat klinkt heel goor.
Zoals jij het vertelt, klinkt het inderdaad wel heel erg cosy. Mmm., nog een optie om over na te denken. Ik krijg het nog druk.quote:Op maandag 22 december 2008 18:38 schreef noekje het volgende:
Oh, ik vond het wel gezellig klinken. Samen kerstliedjes zingen en dat jij dan met zijn bekkie, die hij niet heeft, hele gesprekken gaat voeren."Gezellig he?" En dat een hele dag. "Wil jij koffie?" Zalm:"Ja, met één klontje."
Oh jaaa, ik weet het al. Morgen! Echt. Ik moet mijn haar nog doen, en mijn favo lippenstift is bijna op.quote:Op maandag 22 december 2008 18:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja.
[ afbeelding ]
Maar dat bedoel ik dus niet, serpent! En réken maar dat ik me bekocht voel als het alleen toastjes, paté en wijn is. Of het moet héle dure wijn zijn, want ik heb wel o.a. een fonduepan, een digitale fotolijst of twee museumjaarkaarten laten schieten voor dit verrassingspakket!
Er staan er al drie ergens op zolder.quote:Op maandag 22 december 2008 18:41 schreef noekje het volgende:
Ik had de fonduepan gedaan trouwens, ongezien.
quote:
Ik heb mijn pakket afgestaan dit jaar, dus doe dan maar die fonduepanquote:Op maandag 22 december 2008 18:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoi!
Heb jij ook al een kerspakket gekregen? Anders heeft Gert nog wel een fonduepan voor je.
O nee hè, wéér zo'n goededoelengevertje.quote:Op maandag 22 december 2008 18:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb mijn pakket afgestaan dit jaar, dus doe dan maar die fonduepan
Nee!quote:Op maandag 22 december 2008 18:50 schreef Gert het volgende:
Het is geen échte olifant hoor, Noek. Moet je 'm dan nog steeds?
Puik planquote:Op maandag 22 december 2008 18:50 schreef Gert het volgende:
[..]
O nee hè, wéér zo'n goededoelengevertje.
Ik stuur die pan wel metéén naar Afrika, kunnen ze er lekker zebra in frituren.![]()
Wat had jij in je kerspakket behalve bacillen?quote:Op maandag 22 december 2008 19:21 schreef liesje1979 het volgende:
Alleen morgen nog, en dan pas 2 januari weer!
![]()
Goedenavond Fok!
Oh sorry..quote:Op maandag 22 december 2008 19:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Vaarwel wrede Frits. Waar zit je nu toch, man?!Ik ben al helemaal gehecht enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Das een E-C tje (eigen cadeautje)quote:Op maandag 22 december 2008 19:30 schreef lies1958 het volgende:
Even tussendoor 31 december een dag en dan pas 7 januari weer. Heb vandaag toch een hoop geld uitgegeven heerlijk hoor om te doen.
Ben bijna klaar met het kopen van kadootjes voor anderen. Heb een hele mooie ring voor mezelf gekocht en ook laten inpakken. Vond dat ik het wel verdiend had. Doe ik heel verrast op kerstochtend.
quote:Op maandag 22 december 2008 19:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oh sorry..![]()
Idi dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go hard or go home
Ik heb zo'n saai boekje!quote:Op maandag 22 december 2008 19:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat had jij in je kerspakket behalve bacillen?
Ik heb die lelijke negert van jou ook al weggeblockt.quote:Op maandag 22 december 2008 19:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mijn Firefox-browser vindt van niet.
quote:Op maandag 22 december 2008 19:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb die lelijke negert van jou ook al weggeblockt. [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Neuh dat gaat niet op want Nintendo hanteert vaste prijzen.quote:Op maandag 22 december 2008 17:28 schreef Gert het volgende:
[..]
De (grotendeels machinale) productie wat opschroeven voor populaire games, lijkt me niet zo n probleem. Maar het lijkt interessanter om het aanbod schaars te houden. Als die games massaal bij de blokker liggen, willen mensen er véél minder voor betalen dan als het moeilijker te krijgen is. Blijkbaar loont dat.
Is die zalm ook echt als "meter" overhandigd, Cc:? Da's best wel silly ja.
Ja, op basis van die bewust gecreëerde schaarste...quote:Op maandag 22 december 2008 20:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Neuh dat gaat niet op want Nintendo hanteert vaste prijzen.
Aw! Een bank? Daar word je toch niet fit van. Je kunt nog een uitvaartverzekering afsluiten!quote:Op maandag 22 december 2008 20:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb de WII afgestaan, in ruil voor de bank! Dus ben ik straks Wii-loos!
Wilde namelijk net helemaal blij reageren, dat je even moet laten hoe de WII-fit is, want ik twijfelde of ik hem ook zou halen.![]()
![]()
quote:Op maandag 22 december 2008 20:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Aw! Een bank? Daar word je toch niet fit van. Je kunt nog een uitvaartverzekering afsluiten! [ afbeelding ]
Nicequote:Op maandag 22 december 2008 20:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Aw! Een bank? Daar word je toch niet fit van. Je kunt nog een uitvaartverzekering afsluiten! [ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 december 2008 21:00 schreef CarOnline het volgende:
Oh en mijn kleuter snapt het nog niet helemaal.
Was met haar in het dorp, voor haar een rokje en een maillotje gekocht.
Zegt ze: Ik heb nog een Nederlands bloesje, kan die dan wel bij mijn Duitse rokje?
quote:Op maandag 22 december 2008 21:00 schreef CarOnline het volgende:
Nou, voor Gert dan...
Er zit ook een balanceboard bij het spel. En dat is een stuk lastiger te fabriceren dan alleen het discje.
En dat zag je ook een tijdje geleden bij de MKart, daar zit een stuurtje bij en daar zit waarschijnlijk de vertraging. Niet het spel maar de bijproducten.
En wil nou iedereen ff ophouden over hoeveel Januari ze pas weer moeten beginnen?
Want daar wordt ik erg verdrietig van![]()
Oh en mijn kleuter snapt het nog niet helemaal.
Was met haar in het dorp, voor haar een rokje en een maillotje gekocht.
Zegt ze: Ik heb nog een Nederlands bloesje, kan die dan wel bij mijn Duitse rokje?
hoe was je eerste ''volle'' werkdag Muis?quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 20:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
Meisjes die gamen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vin het niks........
![]()
maar ja wie ben ik?![]()
quote:Op maandag 22 december 2008 21:06 schreef Soury het volgende:
Mijn kerstpakket[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus Cc niet zo zeuren
Welnee dat gezeik van die arbo.. Prima maar ja vroeg opstaan is altijd een probleem.quote:Op maandag 22 december 2008 21:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hoe was je eerste ''volle'' werkdag Muis?
stomme vraag natuurlijk .......je bent zeker bekaf........
toch?
quote:Op maandag 22 december 2008 21:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik vin het niks........
![]()
maar ja wie ben ik?
quote:Op maandag 22 december 2008 21:06 schreef Soury het volgende:
Mijn kerstpakket[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus Cc niet zo zeuren
quote:Op maandag 22 december 2008 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee dat gezeik van die arbo.. Prima maar ja vroeg opstaan is altijd een probleem.
Au me been
Geeft niet hoor, maar ik vind t gewoon iets vertederends hebben, net zoals meisjes die voetballenquote:Op maandag 22 december 2008 21:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik vin het niks........
![]()
maar ja wie ben ik?
ik vin er niks aan......quote:Op maandag 22 december 2008 21:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een WIiI is vrij simpel hoor, zelfs ik kan het!
ik ben niemandquote:Op maandag 22 december 2008 21:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, maar ik vind t gewoon iets vertederends hebben, net zoals meisjes die voetballen![]()
![]()
En ja, wie ben jij eigenlijk?
quote:Op maandag 22 december 2008 21:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik vin er niks aan......![]()
maar ik hou sowieso niet van spelletjes....... wat voor spelletjes dan ook,
risk of weet ik veel wat.......
alléén bingo.......dat vind ik wel leuk......
quote:Op maandag 22 december 2008 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Beetje motorisch gehandicapt ofzo![]()
join the clubquote:Op maandag 22 december 2008 21:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ben niemandniks
een nobody
Krijg heul niks.. ja een paar choclaatjesquote:
Wat heb je eruit gejat?quote:Op maandag 22 december 2008 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Krijg heul niks.. ja een paar choclaatjesMaar me lief kreeg wel een leuke en daar heb ik ongeveer de helft van geplunderd gekregen
![]()
ik wil niet ondankbaar lijken maar gewoon hetzelfde als altijd, wijn, kaaskoekjes, uiensoep,quote:Op maandag 22 december 2008 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Krijg heul niks.. ja een paar choclaatjesMaar me lief kreeg wel een leuke en daar heb ik ongeveer de helft van geplunderd gekregen
![]()
Het uitpakken is idd het leukste van een kerstpakket, maar er zitten vaak nutteloze dingen in.quote:Op maandag 22 december 2008 21:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik wil niet ondankbaar lijken maar gewoon hetzelfde als altijd, wijn, kaaskoekjes, uiensoep,
kerstbrood en dat soort dingetjes, uitpakken is altijd het leukste en een damast tafellaken
en een best wel mooi olie/azijn stelletje maar dat zijn dingen die ik dus van ze lang zal ze
leven nooit ga gebruiken, ik eet meestal met bord op schoot![]()
dus dat bewaar ik wel voor verjaardagskadootje.......
quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo ben ik ook elk jaar van plan om mee te doen met de nieuwjaarsduik.
Alleen op 1 januari, als dan de wekker gaat? Opeens geen zin meer.
Drank kan ik me nog enigzins voorstellen, maar heb jij wel eens, wél drugs in je kerstpakket gahad?quote:Op maandag 22 december 2008 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Een zoepkom met lepel (Hihihihi ) twee koffiebekers .. Zijn net zo als plastic koffiebekertjes maar dan echt ..Blik soep (champignons) Peper en zout stel
Maar wel een liefe . De kaaskoekjes waren binnen 15 min. al op Godver geen drank en drugs !!!!
Dat heet een geslaagde pr-stuntquote:Op maandag 22 december 2008 21:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ngsten__.html?p=13,1
wat een rotgeintjes.........
echt een kutkind die johnny de mol junior daar kan je toch een trauma aan overhouden.......
![]()
ik hou niet van dat soort ''grapjes''....
Nee, maar wil het al een keer doen, zolang ik in Den Haag woon.quote:Op maandag 22 december 2008 21:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Heb je dat ooit wel eens gedaan?
ga ik écht niet doen nooit van mijn leven.......
Misschien als je bij een coffeeshop werkt..quote:Op maandag 22 december 2008 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Drank kan ik me nog enigzins voorstellen, maar heb jij wel eens, wél drugs in je kerstpakket gahad?
Koffiequote:Op maandag 22 december 2008 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Drank kan ik me nog enigzins voorstellen, maar heb jij wel eens, wél drugs in je kerstpakket gahad?
ow....... dus ik ben gelukkig niet de enige die dit rare grappen vindquote:Op maandag 22 december 2008 21:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat heet een geslaagde pr-stunt
Johnny de Mol jr.
ben benieuwd ........quote:Op maandag 22 december 2008 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, maar wil het al een keer doen, zolang ik in Den Haag woon.
(Wij hadden geen nieuwjaarsduik in het zuidlaardermeer!![]()
)
Vandaag zag ik de posters alweer hangen,
Jeuj, dacht ik, dit jaar doe ik het echt!![]()
Start: 12 Uur.
Kut.
had ik het over roken danquote:Op maandag 22 december 2008 21:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gerookt!
quote:Op maandag 22 december 2008 21:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ben benieuwd ........
wil ik wel pictures zien als bewijs, met zo'n unox rookworst muts op je kop
Nee maar ik ben wel bevooroordeeld omdat ik die junior sowieso niet te pruimen vindquote:Op maandag 22 december 2008 21:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow....... dus ik ben gelukkig niet de enige die dit rare grappen vind
écht hoor dat vind ik niet kunnen stom joch......
nootmuskaat dan?quote:Op maandag 22 december 2008 21:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gerookt!
ja dat ook alquote:Op maandag 22 december 2008 21:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee maar ik ben wel bevooroordeeld omdat ik die junior sowieso niet te pruimen vind
Ik snap de inside jokes nog nietquote:Op maandag 22 december 2008 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope, maar mijn moeder gooide dat wel altijd op alles, dus het is Huubs schuld!
heb je je foto van slaaaaaaaaaaaai al verscheurd......quote:Op maandag 22 december 2008 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope, maar mijn moeder gooide dat wel altijd op alles, dus het is Huubs schuld!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 december 2008 21:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heb je je foto van slaaaaaaaaaaaai al verscheurd......
en zijn brieven verbrand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je denkt dat ik hem heb uitgeprint en boven mijn bed heb gehangen ofzo?![]()
Ben bang dat je gelijk heb.. Ik stort nu al in. net gegeten en wil eigenlijk alleen maar slapen.quote:Op maandag 22 december 2008 21:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oké viel mee dus........ gelukkig.....
feli meid eerste dag doorstaan........
quote:Op maandag 22 december 2008 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben bang dat je gelijk heb.. Ik stort nu al in. net gegeten en wil eigenlijk alleen maar slapen.
Beterschap !! Slaap zequote:
Slaap lekker Fan!quote:Op maandag 22 december 2008 21:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nah..... ziek is een groot woord......... niet helemaal fit.........![]()
Een mobieltje dan? Dan hebben we alle wii-aanbiedingen wel gehad, denk ik zo.quote:Op maandag 22 december 2008 20:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel een hele mooie bank!![]()
En ik heb al een uitvaartverzekering.![]()
Nét een nieuwe, een roze, dat dan weer wel.quote:Op maandag 22 december 2008 21:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Een mobieltje dan? Dan hebben we alle wii-aanbiedingen wel gehad, denk ik zo.
Al over de 6000 euro geloof ik.quote:Op maandag 22 december 2008 21:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoi Fok![]()
Las net op Serious Request van 3FM dat SHE voor geld uit de kleren gaat voor het goede doel .Ik ga eens even rondneuzen op FOK wat er al geboden is
quote:Op maandag 22 december 2008 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
Had je nou alweer Paint Soury?
Paint hier een dier
quote:Op maandag 22 december 2008 21:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Al over de 6000 euro geloof ik.
Ze was net op FOK!-radio, en heeft gezien het grote succes al besloten om er hierna met een soortgelijke aktie nóg een goed doel aan vast te knopen. Zichzelf.
Dat meen je niet?quote:Op maandag 22 december 2008 21:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Al over de 6000 euro geloof ik.
Ze was net op FOK!-radio, en heeft gezien het grote succes al besloten om er hierna met een soortgelijke aktie nóg een goed doel aan vast te knopen. Zichzelf.
Een nieuw internetabonnement?? Maar dan moet je eerst een huisje hebben natuurlijk.quote:Op maandag 22 december 2008 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nét een nieuwe, een roze, dat dan weer wel.
Gelukkig!!! Een lotgenootquote:Op maandag 22 december 2008 21:11 schreef Gert het volgende:
Morgen en overmorgen werken hoor Caro. En de 29e en 30e ook. En dan een tijdje niet.![]()
OK het is niet zo erg als bij jou, maar toch nog best wel een loonslavenregime.
Niet goed?quote:
Oh Bingo, ik wil ooit ooit nog eens Bingo Juf worden om dan door de microfoon tegen 93 bejaarden te roepen:quote:Op maandag 22 december 2008 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bingo is ook gewoon leuk!
![]()
Ik vind bordspellen juist wel leuk![]()
Computerspelletjes ook.
Ik ben er alleen niet zo heel goed in.
Beetje motorisch gehandicapt ofzo![]()
Morgen óók een paar uur op het werk. Cker!quote:Op maandag 22 december 2008 21:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Gelukkig!!! Een lotgenoot![]()
Toch wel op je werk he, en niet thuis?
Hoewel dat ook wel mag, maar liever dat je ook vroeg op moet en op pad enzo.
Jaren gedaan. Dan zijn er 80 bejaarden die terugroepen dat ze het niet verstaan hebben en dat het sneller óf langzamer moet. Zulk dankbaar werk! Je mag ze tijdens de Bingo niet doodwensen trouwens.quote:Op maandag 22 december 2008 21:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh Bingo, ik wil ooit ooit nog eens Bingo Juf worden om dan door de microfoon tegen 93 bejaarden te roepen:
NICO VIERENTWINTIG!!
EN WE HEBBEN EEN BINGO! JA HOOR, KOMT U MAAR DEZE KANT OP!
quote:Op maandag 22 december 2008 21:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Een nieuw internetabonnement?? Maar dan moet je eerst een huisje hebben natuurlijk.
http://www.shopadsl.nl/ad(...)4all-abonnement.html
Ooit krijg jij wel weer een wii, gratis bij de Becel ofzo.
Ja dat laatste had je dan weer niet moeten zeggen...quote:Op maandag 22 december 2008 21:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Morgen óók een paar uur op het werk. Cker!
En de 29e en 30e ook.![]()
Ach laat ook maar, het is gewoon je reinste vakántie eigenlijk, vergeleken met jouw schema.
Jaaa echt??quote:Op maandag 22 december 2008 21:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Jaren gedaan. Dan zijn er 80 bejaarden die terugroepen dat ze het niet verstaan hebben en dat het sneller óf langzamer moet. Zulk dankbaar werk! Je mag ze tijdens de Bingo niet doodwensen trouwens.
quote:Op maandag 22 december 2008 21:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet goed?
Hee, "rode kruis", of dát nou de geilste fotoshoot van de eeuw wordt.
ach nix mis met t hebben van een rood kruisquote:
Nou dat zal lastig worden. De wachtlijsten voor bingo-juffrouw zijn enorm. Overal in Europa eigenlijk.quote:Op maandag 22 december 2008 22:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaaa echt??
Serieus??? Geniaaaal![]()
Heb je niet een adresje voor me? Een ingang? Een kruiwagen?
Ik wil dat echt een keertje doen
Ja echt.quote:Op maandag 22 december 2008 22:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaaa echt??
Serieus??? Geniaaaal![]()
Heb je niet een adresje voor me? Een ingang? Een kruiwagen?
Ik wil dat echt een keertje doen
Zóndequote:Op maandag 22 december 2008 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou dat zal lastig worden. De wachtlijsten voor bingo-juffrouw zijn enorm. Overal in Europa eigenlijk.
"We hebben een biiing gooo!"quote:Op maandag 22 december 2008 22:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zónde![]()
Het is echt een stille wens, een soort Henny Huisman wens
Schrijf Paul de Leeuw een brief.quote:Op maandag 22 december 2008 22:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zónde![]()
Jemig. Waarom? Gert en ik willen wel voor bejaarden spelen.quote:Op maandag 22 december 2008 22:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zónde![]()
Ohh zonde zonde!quote:Op maandag 22 december 2008 22:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja echt.![]()
Ja, ik heb wel een adresje maar ik kom daar niet meer aangezien de leidinggevende en ik 2 jaar een koude oorlog voerden. Maar de oudjes waren sa-weet!![]()
Wel streng gereformeerd trouwens, dat je niet tijdens de bingo opeens zegt," Jezus Christus! Is die nu nog niet gevallen!!??" Zo'n zaal valt helemaal stil maar dan horen ze het volgende nummer wél weer beter!
Ja, kan dat?quote:Op maandag 22 december 2008 22:18 schreef Gert het volgende:
[..]
"We hebben een biiing gooo!"
Misschien iets voor een meet?
Mijn opa's en oma's zijn doooooooooooooooooooooot !! EINZ!!`quote:Op maandag 22 december 2008 22:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Schrijf Paul de Leeuw een brief.Beter nog, laat je bingoënde opa of oma het doen.
En dan een minuut en twee getallen later:quote:Op maandag 22 december 2008 22:19 schreef noekje het volgende:
Oh, spuit elf.
NUMMER ELF!! IEMAND?? NUMMER ELF!!
NEE GOED!! VOLGENDE IS ...
En een ouwe Moulinex-mixer als hoofdprijs!quote:Op maandag 22 december 2008 22:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, kan dat?
Ohh dat lijkt me echt zó leuk!
En dan bij Karn, want dan hoef ik niet zo lang te wachten.
En dan op haar tafeltje, met een geruit kleedje en plastic bloemen
Keep the soul alive! Als je dan toch de mic in handen hebt.quote:Op maandag 22 december 2008 22:23 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan een minuut en twee getallen later:
"Ja! Ja!....... elf! ELF!"
"He'k noe dan de bin-goo? (harde g en twentse lange o). "
Sorry, vader en moeder mag ook.quote:Op maandag 22 december 2008 22:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mijn opa's en oma's zijn doooooooooooooooooooooot !! EINZ!!`
Ik bedoel, overleden.
Jaaa in het plat, want anders verstaan ze me nietquote:Op maandag 22 december 2008 22:23 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan een minuut en twee getallen later:
"Ja! Ja!....... elf! ELF!"
"He'k noe dan de bin-goo? (harde g en twentse lange o). "
Jaaa haha, ooooh zullen we dat doen?quote:Op maandag 22 december 2008 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
En een ouwe Moulinex-mixer als hoofdprijs!![]()
En als het fout is moet je een liedje zingen!
Je hebt 'm gezien he? Ja he?quote:Op maandag 22 december 2008 22:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Keep the soul alive! Als je dan toch de mic in handen hebt.
Ja, maar ja, die doen dat weer niet.quote:Op maandag 22 december 2008 22:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Sorry, vader en moeder mag ook.
Of broertje of zusje of buurman.![]()
Nou, vooruit dan maar!quote:Op maandag 22 december 2008 22:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Neehee, alleen van lezen schrijven.
Maar ik wil hem wel zien! Voordat je nu één of andere Twentse vloek over me uit gaat spreken die toch niet werkt want ik heb het magische licht. Manu was ook weer helemaal opgeknapt!quote:
Ik wil de brief wel voor je schrijven..als ik niet mee hoef naar de show tenminste.quote:Op maandag 22 december 2008 22:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, maar ja, die doen dat weer niet.
Ik heb altijd pech.
Mn buuvie had een eetcafé geopend en daarnaast zat een zalencentrum, met elke maandag avond een bingo voor gevordedendenneappel.
Maar ik mocht niet tetteren, want dat deden ze van de bingo zelf. Ik ben nog nooit zó dichtbij mn kans geweest.
Maar 't mocht niet zo zijn
Ja, dat heb je goed gehoord!quote:
Yeah right!quote:Op maandag 22 december 2008 22:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar ik wil hem wel zien! Voordat je nu één of andere Twentse vloek over me uit gaat spreken die toch niet werkt want ik heb het magische licht. Manu was ook weer helemaal opgeknapt!
Nee.quote:
Ik probeer het eerst ff te fixen met Gert en als dat niet wil PM ik jequote:Op maandag 22 december 2008 22:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik wil de brief wel voor je schrijven..als ik niet mee hoef naar de show tenminste.
Kiek is an! Zal ik 'm meteen maar op youtube zetten dan?quote:Op maandag 22 december 2008 22:35 schreef CarOnline het volgende:
Maar je mag hem wel zien hoor.
Van mij heb je toestemming. Gert, Noek mag het KTSA filmpie zien.
Ja, ho es. Ik wist niet eens dat die een vriendin had/heeft/whatever!quote:Op maandag 22 december 2008 22:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Yeah right!
Zelfs zn meidje is ziek geworden!
Maar je mag hem wel zien hoor.
Van mij heb je toestemming. Gert, Noek mag het KTSA filmpie zien.
Uhh..quote:Op maandag 22 december 2008 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Kiek is an! Zal ik 'm meteen maar op youtube zetten dan?
Zou het echt niet meer weten!quote:
Maar jij hebt toch een wii?quote:Op maandag 22 december 2008 22:46 schreef Dementor het volgende:
Is dat betrouwbaar die cadeaus bij een uitvaartverzekering?
Ik moet er nog eentje afsluiten namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |