Een mobieltje dan? Dan hebben we alle wii-aanbiedingen wel gehad, denk ik zo.quote:Op maandag 22 december 2008 20:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel een hele mooie bank!![]()
En ik heb al een uitvaartverzekering.![]()
Nét een nieuwe, een roze, dat dan weer wel.quote:Op maandag 22 december 2008 21:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Een mobieltje dan? Dan hebben we alle wii-aanbiedingen wel gehad, denk ik zo.
Al over de 6000 euro geloof ik.quote:Op maandag 22 december 2008 21:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoi Fok![]()
Las net op Serious Request van 3FM dat SHE voor geld uit de kleren gaat voor het goede doel .Ik ga eens even rondneuzen op FOK wat er al geboden is
quote:Op maandag 22 december 2008 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
Had je nou alweer Paint Soury?
Paint hier een dier
quote:Op maandag 22 december 2008 21:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Al over de 6000 euro geloof ik.
Ze was net op FOK!-radio, en heeft gezien het grote succes al besloten om er hierna met een soortgelijke aktie nóg een goed doel aan vast te knopen. Zichzelf.
Dat meen je niet?quote:Op maandag 22 december 2008 21:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Al over de 6000 euro geloof ik.
Ze was net op FOK!-radio, en heeft gezien het grote succes al besloten om er hierna met een soortgelijke aktie nóg een goed doel aan vast te knopen. Zichzelf.
Een nieuw internetabonnement?? Maar dan moet je eerst een huisje hebben natuurlijk.quote:Op maandag 22 december 2008 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nét een nieuwe, een roze, dat dan weer wel.
Gelukkig!!! Een lotgenootquote:Op maandag 22 december 2008 21:11 schreef Gert het volgende:
Morgen en overmorgen werken hoor Caro. En de 29e en 30e ook. En dan een tijdje niet.![]()
OK het is niet zo erg als bij jou, maar toch nog best wel een loonslavenregime.
Niet goed?quote:
Oh Bingo, ik wil ooit ooit nog eens Bingo Juf worden om dan door de microfoon tegen 93 bejaarden te roepen:quote:Op maandag 22 december 2008 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bingo is ook gewoon leuk!
![]()
Ik vind bordspellen juist wel leuk![]()
Computerspelletjes ook.
Ik ben er alleen niet zo heel goed in.
Beetje motorisch gehandicapt ofzo![]()
Morgen óók een paar uur op het werk. Cker!quote:Op maandag 22 december 2008 21:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Gelukkig!!! Een lotgenoot![]()
Toch wel op je werk he, en niet thuis?
Hoewel dat ook wel mag, maar liever dat je ook vroeg op moet en op pad enzo.
Jaren gedaan. Dan zijn er 80 bejaarden die terugroepen dat ze het niet verstaan hebben en dat het sneller óf langzamer moet. Zulk dankbaar werk! Je mag ze tijdens de Bingo niet doodwensen trouwens.quote:Op maandag 22 december 2008 21:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh Bingo, ik wil ooit ooit nog eens Bingo Juf worden om dan door de microfoon tegen 93 bejaarden te roepen:
NICO VIERENTWINTIG!!
EN WE HEBBEN EEN BINGO! JA HOOR, KOMT U MAAR DEZE KANT OP!
quote:Op maandag 22 december 2008 21:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Een nieuw internetabonnement?? Maar dan moet je eerst een huisje hebben natuurlijk.
http://www.shopadsl.nl/ad(...)4all-abonnement.html
Ooit krijg jij wel weer een wii, gratis bij de Becel ofzo.
Ja dat laatste had je dan weer niet moeten zeggen...quote:Op maandag 22 december 2008 21:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Morgen óók een paar uur op het werk. Cker!
En de 29e en 30e ook.![]()
Ach laat ook maar, het is gewoon je reinste vakántie eigenlijk, vergeleken met jouw schema.
Jaaa echt??quote:Op maandag 22 december 2008 21:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Jaren gedaan. Dan zijn er 80 bejaarden die terugroepen dat ze het niet verstaan hebben en dat het sneller óf langzamer moet. Zulk dankbaar werk! Je mag ze tijdens de Bingo niet doodwensen trouwens.
quote:Op maandag 22 december 2008 21:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet goed?
Hee, "rode kruis", of dát nou de geilste fotoshoot van de eeuw wordt.
ach nix mis met t hebben van een rood kruisquote:
Nou dat zal lastig worden. De wachtlijsten voor bingo-juffrouw zijn enorm. Overal in Europa eigenlijk.quote:Op maandag 22 december 2008 22:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaaa echt??
Serieus??? Geniaaaal![]()
Heb je niet een adresje voor me? Een ingang? Een kruiwagen?
Ik wil dat echt een keertje doen
Ja echt.quote:Op maandag 22 december 2008 22:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaaa echt??
Serieus??? Geniaaaal![]()
Heb je niet een adresje voor me? Een ingang? Een kruiwagen?
Ik wil dat echt een keertje doen
Zóndequote:Op maandag 22 december 2008 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou dat zal lastig worden. De wachtlijsten voor bingo-juffrouw zijn enorm. Overal in Europa eigenlijk.
"We hebben een biiing gooo!"quote:Op maandag 22 december 2008 22:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zónde![]()
Het is echt een stille wens, een soort Henny Huisman wens
Schrijf Paul de Leeuw een brief.quote:Op maandag 22 december 2008 22:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zónde![]()
Jemig. Waarom? Gert en ik willen wel voor bejaarden spelen.quote:Op maandag 22 december 2008 22:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zónde![]()
Ohh zonde zonde!quote:Op maandag 22 december 2008 22:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja echt.![]()
Ja, ik heb wel een adresje maar ik kom daar niet meer aangezien de leidinggevende en ik 2 jaar een koude oorlog voerden. Maar de oudjes waren sa-weet!![]()
Wel streng gereformeerd trouwens, dat je niet tijdens de bingo opeens zegt," Jezus Christus! Is die nu nog niet gevallen!!??" Zo'n zaal valt helemaal stil maar dan horen ze het volgende nummer wél weer beter!
Ja, kan dat?quote:Op maandag 22 december 2008 22:18 schreef Gert het volgende:
[..]
"We hebben een biiing gooo!"
Misschien iets voor een meet?
Mijn opa's en oma's zijn doooooooooooooooooooooot !! EINZ!!`quote:Op maandag 22 december 2008 22:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Schrijf Paul de Leeuw een brief.Beter nog, laat je bingoënde opa of oma het doen.
En dan een minuut en twee getallen later:quote:Op maandag 22 december 2008 22:19 schreef noekje het volgende:
Oh, spuit elf.
NUMMER ELF!! IEMAND?? NUMMER ELF!!
NEE GOED!! VOLGENDE IS ...
En een ouwe Moulinex-mixer als hoofdprijs!quote:Op maandag 22 december 2008 22:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, kan dat?
Ohh dat lijkt me echt zó leuk!
En dan bij Karn, want dan hoef ik niet zo lang te wachten.
En dan op haar tafeltje, met een geruit kleedje en plastic bloemen
Keep the soul alive! Als je dan toch de mic in handen hebt.quote:Op maandag 22 december 2008 22:23 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan een minuut en twee getallen later:
"Ja! Ja!....... elf! ELF!"
"He'k noe dan de bin-goo? (harde g en twentse lange o). "
Sorry, vader en moeder mag ook.quote:Op maandag 22 december 2008 22:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mijn opa's en oma's zijn doooooooooooooooooooooot !! EINZ!!`
Ik bedoel, overleden.
Jaaa in het plat, want anders verstaan ze me nietquote:Op maandag 22 december 2008 22:23 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan een minuut en twee getallen later:
"Ja! Ja!....... elf! ELF!"
"He'k noe dan de bin-goo? (harde g en twentse lange o). "
Jaaa haha, ooooh zullen we dat doen?quote:Op maandag 22 december 2008 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
En een ouwe Moulinex-mixer als hoofdprijs!![]()
En als het fout is moet je een liedje zingen!
Je hebt 'm gezien he? Ja he?quote:Op maandag 22 december 2008 22:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Keep the soul alive! Als je dan toch de mic in handen hebt.
Ja, maar ja, die doen dat weer niet.quote:Op maandag 22 december 2008 22:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Sorry, vader en moeder mag ook.
Of broertje of zusje of buurman.![]()
Nou, vooruit dan maar!quote:Op maandag 22 december 2008 22:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Neehee, alleen van lezen schrijven.
Maar ik wil hem wel zien! Voordat je nu één of andere Twentse vloek over me uit gaat spreken die toch niet werkt want ik heb het magische licht. Manu was ook weer helemaal opgeknapt!quote:
Ik wil de brief wel voor je schrijven..als ik niet mee hoef naar de show tenminste.quote:Op maandag 22 december 2008 22:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, maar ja, die doen dat weer niet.
Ik heb altijd pech.
Mn buuvie had een eetcafé geopend en daarnaast zat een zalencentrum, met elke maandag avond een bingo voor gevordedendenneappel.
Maar ik mocht niet tetteren, want dat deden ze van de bingo zelf. Ik ben nog nooit zó dichtbij mn kans geweest.
Maar 't mocht niet zo zijn
Ja, dat heb je goed gehoord!quote:
Yeah right!quote:Op maandag 22 december 2008 22:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar ik wil hem wel zien! Voordat je nu één of andere Twentse vloek over me uit gaat spreken die toch niet werkt want ik heb het magische licht. Manu was ook weer helemaal opgeknapt!
Nee.quote:
Ik probeer het eerst ff te fixen met Gert en als dat niet wil PM ik jequote:Op maandag 22 december 2008 22:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik wil de brief wel voor je schrijven..als ik niet mee hoef naar de show tenminste.
Kiek is an! Zal ik 'm meteen maar op youtube zetten dan?quote:Op maandag 22 december 2008 22:35 schreef CarOnline het volgende:
Maar je mag hem wel zien hoor.
Van mij heb je toestemming. Gert, Noek mag het KTSA filmpie zien.
Ja, ho es. Ik wist niet eens dat die een vriendin had/heeft/whatever!quote:Op maandag 22 december 2008 22:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Yeah right!
Zelfs zn meidje is ziek geworden!
Maar je mag hem wel zien hoor.
Van mij heb je toestemming. Gert, Noek mag het KTSA filmpie zien.
Uhh..quote:Op maandag 22 december 2008 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Kiek is an! Zal ik 'm meteen maar op youtube zetten dan?
Zou het echt niet meer weten!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |