quote:Op maandag 22 december 2008 21:06 schreef Soury het volgende:
Mijn kerstpakket[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus Cc niet zo zeuren
Welnee dat gezeik van die arbo.. Prima maar ja vroeg opstaan is altijd een probleem.quote:Op maandag 22 december 2008 21:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hoe was je eerste ''volle'' werkdag Muis?
stomme vraag natuurlijk .......je bent zeker bekaf........
toch?
quote:Op maandag 22 december 2008 21:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik vin het niks........
![]()
maar ja wie ben ik?
quote:Op maandag 22 december 2008 21:06 schreef Soury het volgende:
Mijn kerstpakket[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus Cc niet zo zeuren
quote:Op maandag 22 december 2008 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee dat gezeik van die arbo.. Prima maar ja vroeg opstaan is altijd een probleem.
Au me been
Geeft niet hoor, maar ik vind t gewoon iets vertederends hebben, net zoals meisjes die voetballenquote:Op maandag 22 december 2008 21:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik vin het niks........
![]()
maar ja wie ben ik?
ik vin er niks aan......quote:Op maandag 22 december 2008 21:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een WIiI is vrij simpel hoor, zelfs ik kan het!
ik ben niemandquote:Op maandag 22 december 2008 21:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, maar ik vind t gewoon iets vertederends hebben, net zoals meisjes die voetballen![]()
![]()
En ja, wie ben jij eigenlijk?
quote:Op maandag 22 december 2008 21:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik vin er niks aan......![]()
maar ik hou sowieso niet van spelletjes....... wat voor spelletjes dan ook,
risk of weet ik veel wat.......
alléén bingo.......dat vind ik wel leuk......
quote:Op maandag 22 december 2008 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Beetje motorisch gehandicapt ofzo![]()
join the clubquote:Op maandag 22 december 2008 21:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ben niemandniks
een nobody
Krijg heul niks.. ja een paar choclaatjesquote:
Wat heb je eruit gejat?quote:Op maandag 22 december 2008 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Krijg heul niks.. ja een paar choclaatjesMaar me lief kreeg wel een leuke en daar heb ik ongeveer de helft van geplunderd gekregen
![]()
ik wil niet ondankbaar lijken maar gewoon hetzelfde als altijd, wijn, kaaskoekjes, uiensoep,quote:Op maandag 22 december 2008 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Krijg heul niks.. ja een paar choclaatjesMaar me lief kreeg wel een leuke en daar heb ik ongeveer de helft van geplunderd gekregen
![]()
Het uitpakken is idd het leukste van een kerstpakket, maar er zitten vaak nutteloze dingen in.quote:Op maandag 22 december 2008 21:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik wil niet ondankbaar lijken maar gewoon hetzelfde als altijd, wijn, kaaskoekjes, uiensoep,
kerstbrood en dat soort dingetjes, uitpakken is altijd het leukste en een damast tafellaken
en een best wel mooi olie/azijn stelletje maar dat zijn dingen die ik dus van ze lang zal ze
leven nooit ga gebruiken, ik eet meestal met bord op schoot![]()
dus dat bewaar ik wel voor verjaardagskadootje.......
quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo ben ik ook elk jaar van plan om mee te doen met de nieuwjaarsduik.
Alleen op 1 januari, als dan de wekker gaat? Opeens geen zin meer.
Drank kan ik me nog enigzins voorstellen, maar heb jij wel eens, wél drugs in je kerstpakket gahad?quote:Op maandag 22 december 2008 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Een zoepkom met lepel (Hihihihi ) twee koffiebekers .. Zijn net zo als plastic koffiebekertjes maar dan echt ..Blik soep (champignons) Peper en zout stel
Maar wel een liefe . De kaaskoekjes waren binnen 15 min. al op Godver geen drank en drugs !!!!
Dat heet een geslaagde pr-stuntquote:Op maandag 22 december 2008 21:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ngsten__.html?p=13,1
wat een rotgeintjes.........
echt een kutkind die johnny de mol junior daar kan je toch een trauma aan overhouden.......
![]()
ik hou niet van dat soort ''grapjes''....
Nee, maar wil het al een keer doen, zolang ik in Den Haag woon.quote:Op maandag 22 december 2008 21:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Heb je dat ooit wel eens gedaan?
ga ik écht niet doen nooit van mijn leven.......
Misschien als je bij een coffeeshop werkt..quote:Op maandag 22 december 2008 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Drank kan ik me nog enigzins voorstellen, maar heb jij wel eens, wél drugs in je kerstpakket gahad?
Koffiequote:Op maandag 22 december 2008 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Drank kan ik me nog enigzins voorstellen, maar heb jij wel eens, wél drugs in je kerstpakket gahad?
ow....... dus ik ben gelukkig niet de enige die dit rare grappen vindquote:Op maandag 22 december 2008 21:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat heet een geslaagde pr-stunt
Johnny de Mol jr.
ben benieuwd ........quote:Op maandag 22 december 2008 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, maar wil het al een keer doen, zolang ik in Den Haag woon.
(Wij hadden geen nieuwjaarsduik in het zuidlaardermeer!![]()
)
Vandaag zag ik de posters alweer hangen,
Jeuj, dacht ik, dit jaar doe ik het echt!![]()
Start: 12 Uur.
Kut.
had ik het over roken danquote:Op maandag 22 december 2008 21:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gerookt!
quote:Op maandag 22 december 2008 21:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ben benieuwd ........
wil ik wel pictures zien als bewijs, met zo'n unox rookworst muts op je kop
Nee maar ik ben wel bevooroordeeld omdat ik die junior sowieso niet te pruimen vindquote:Op maandag 22 december 2008 21:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow....... dus ik ben gelukkig niet de enige die dit rare grappen vind
écht hoor dat vind ik niet kunnen stom joch......
nootmuskaat dan?quote:Op maandag 22 december 2008 21:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gerookt!
ja dat ook alquote:Op maandag 22 december 2008 21:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee maar ik ben wel bevooroordeeld omdat ik die junior sowieso niet te pruimen vind
Ik snap de inside jokes nog nietquote:Op maandag 22 december 2008 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope, maar mijn moeder gooide dat wel altijd op alles, dus het is Huubs schuld!
heb je je foto van slaaaaaaaaaaaai al verscheurd......quote:Op maandag 22 december 2008 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope, maar mijn moeder gooide dat wel altijd op alles, dus het is Huubs schuld!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 december 2008 21:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heb je je foto van slaaaaaaaaaaaai al verscheurd......
en zijn brieven verbrand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je denkt dat ik hem heb uitgeprint en boven mijn bed heb gehangen ofzo?![]()
Ben bang dat je gelijk heb.. Ik stort nu al in. net gegeten en wil eigenlijk alleen maar slapen.quote:Op maandag 22 december 2008 21:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oké viel mee dus........ gelukkig.....
feli meid eerste dag doorstaan........
quote:Op maandag 22 december 2008 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben bang dat je gelijk heb.. Ik stort nu al in. net gegeten en wil eigenlijk alleen maar slapen.
Beterschap !! Slaap zequote:
Slaap lekker Fan!quote:Op maandag 22 december 2008 21:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nah..... ziek is een groot woord......... niet helemaal fit.........![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |