Oh, je hebt alleen een diepvriesvak. Zeg dat dan.quote:Op maandag 22 december 2008 18:28 schreef Copycat het volgende:
D'r liggen twee flessen vodka, twee van die ijsblokjesdingen en nog wat verdwaalde snacks in.
Ik zal eens over de vriesoptie nadenken. Tief ik die aangeijste (?) snacks gewoon weg. Daredevil die'k ben!
Oh gelukkig, dat vind ik zo vies!quote:Op maandag 22 december 2008 18:33 schreef Copycat het volgende:
Nee joh. Gelukkig niet, anders had ik 'm in de vijver gegooid.
Het is gewoon een flink stuk gerookte Schotse zalm.
Hebben ze daar misschien iets aan bij Serious Request?
Dat gerookte had ik even gemist. Nee, echt!quote:Op maandag 22 december 2008 18:33 schreef beequeen het volgende:
De kop nog aan een gerookte zalm, noekje toch.![]()
Ja.quote:Op maandag 22 december 2008 18:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, dan vooral de inhoud van het pakket. Ik vind dat altijd spannend ook al weet ik dat het toastjes, paté en een fles wijn is.
Iets grijs van leer?? Bestaan er Olifantenhandtasjes?
Oh, ik vond het wel gezellig klinken. Samen kerstliedjes zingen en dat jij dan met zijn bekkie, die hij niet heeft, hele gesprekken gaat voeren."Gezellig he?" En dat een hele dag. "Wil jij koffie?" Zalm:"Ja, met één klontje."quote:Op maandag 22 december 2008 18:35 schreef Copycat het volgende:
Vanavond pasta met feta en spinazie. En zalm.
Nee, die bewaar ik nog even. Eerste kerstdag heb ik lekker niks en dan ga ik de hele dag met die zalm spelen.
Bah, dat klinkt heel goor.
Zoals jij het vertelt, klinkt het inderdaad wel heel erg cosy. Mmm., nog een optie om over na te denken. Ik krijg het nog druk.quote:Op maandag 22 december 2008 18:38 schreef noekje het volgende:
Oh, ik vond het wel gezellig klinken. Samen kerstliedjes zingen en dat jij dan met zijn bekkie, die hij niet heeft, hele gesprekken gaat voeren."Gezellig he?" En dat een hele dag. "Wil jij koffie?" Zalm:"Ja, met één klontje."
Oh jaaa, ik weet het al. Morgen! Echt. Ik moet mijn haar nog doen, en mijn favo lippenstift is bijna op.quote:Op maandag 22 december 2008 18:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja.
[ afbeelding ]
Maar dat bedoel ik dus niet, serpent! En réken maar dat ik me bekocht voel als het alleen toastjes, paté en wijn is. Of het moet héle dure wijn zijn, want ik heb wel o.a. een fonduepan, een digitale fotolijst of twee museumjaarkaarten laten schieten voor dit verrassingspakket!
Er staan er al drie ergens op zolder.quote:Op maandag 22 december 2008 18:41 schreef noekje het volgende:
Ik had de fonduepan gedaan trouwens, ongezien.
quote:
Ik heb mijn pakket afgestaan dit jaar, dus doe dan maar die fonduepanquote:Op maandag 22 december 2008 18:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoi!
Heb jij ook al een kerspakket gekregen? Anders heeft Gert nog wel een fonduepan voor je.
O nee hè, wéér zo'n goededoelengevertje.quote:Op maandag 22 december 2008 18:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb mijn pakket afgestaan dit jaar, dus doe dan maar die fonduepan
Nee!quote:Op maandag 22 december 2008 18:50 schreef Gert het volgende:
Het is geen échte olifant hoor, Noek. Moet je 'm dan nog steeds?
Puik planquote:Op maandag 22 december 2008 18:50 schreef Gert het volgende:
[..]
O nee hè, wéér zo'n goededoelengevertje.
Ik stuur die pan wel metéén naar Afrika, kunnen ze er lekker zebra in frituren.![]()
Wat had jij in je kerspakket behalve bacillen?quote:Op maandag 22 december 2008 19:21 schreef liesje1979 het volgende:
Alleen morgen nog, en dan pas 2 januari weer!
![]()
Goedenavond Fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |