Thnx hondjes. Niet teveel poetsen hoor, geniet maar van het mooie weer.quote:Op maandag 22 december 2008 09:55 schreef hondjes het volgende:
fijn BQ , man weer thuis..
Manu..stralend weer...
heb de badkamer ondergespoten, lekker , dweilen en nog eens dweilen, verder goed appartement.
wat verder, ga zo ontbijten
en wegwezen...

Zo klote, reizen als je ziek bent.quote:Op maandag 22 december 2008 09:58 schreef Manu82 het volgende:
Over kwartier gaan we weg, dus HA heeft niet echt zin meer
Vind bad juist altijd wel even lekker als ik ziek ben, maar baal er nu een beetje van dat het zo verrot is

quote:Op maandag 22 december 2008 10:15 schreef noekje het volgende:
Ik word er altijd tussenuit gepikt met koffers openmaken. Eén keer vanuit de Malediven, toen zat ik nog in mijn slutty fase, liep ik alleen door de douane omdat meneer een oud collega tegenkwam die bij de douane stond.
Ja hoor, waarom ik alleen uit de Malediven kwam en wat ik daar had gedaan. Of ik nog iets aan te geven had.
Ja, een klein tropisch banaantje en ik dacht dat ze me op zeker zouden opsluiten want het was vast een bedreigde bananensoort. Toen kreeg ik nog een standje dat ik mijn spul netjes op moest vouwen want dit kon natuurlijk niet. Echt, ik stortte bijna in en wilde al mijn jeugdzondes opbiechten. Toen schoten ze in de lach omdat ik zo lief schuldig keek. Mijn ouders haalden me op en ik stortte me in hun armen alsof ik 6 jaar in een Thaise gevangenis had gezeten.

Beter toeven is het met je hoofd in de wolken. Beterschap gewenstquote:Op maandag 22 december 2008 11:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik ga een beetje in de lurkstand... er zit een wolk in mijn hoofd......

Das dus nooit meer.quote:Op maandag 22 december 2008 15:18 schreef CarOnline het volgende:
Weeekend en pas 38 Januari weer beginnen![]()

Gewoon t/m woensdag en dan gewoon weer zaterdag en koopzondag vol aan de bakquote:

quote:
Noes!quote:Op maandag 22 december 2008 15:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Gewoon t/m woensdag en dan gewoon weer zaterdag en koopzondag vol aan de bak![]()
En maandag en dinsdag... und so weiter...

En nog steeds rook je?quote:Op maandag 22 december 2008 15:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu op Ned. 1 over stoppen met roken en ook de stoprookpoli.
Waar ik ook geweest ben en ik had dus geen placebo.

Jaa oh echt, ik wil dat oohookquote:Op maandag 22 december 2008 15:39 schreef noekje het volgende:
[..]
doei
[..]
Noes!Ik nog 1 dag en 1 uur en 20 minuten en dan bijna 2 weken vrij.
Sorry.

Hier moet je gewoon sparen qua vrije dagen omdat er in de kerstvakantie gewoon geen zaken worden gedaan. Dan zit je hier alleen, zoals ik nu, kerstfeest te vieren. Af en toe verschuif ik een A4-tje, zucht en ga dan koffie zetten.quote:Op maandag 22 december 2008 15:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaa oh echt, ik wil dat oohook![]()
Dat is wel een nadeel van mn nieuwe werk: ze zijn gewoon echt altijd open.
Ik wil in Januari een weekje rust

Ja, dat is ook minder. Ik zou geloof ik de hele dag naar Serious Request zitten kijken. Dat mis ik wel een beetje, heb het de andere jaren best intensief gevolgd maar ik hoor geen radio meer en ik kan het op TV niet ontvangen via KPN geloof ik. Eerder had ik dat de hele dag lekker aan op de achtergrond.quote:Op maandag 22 december 2008 15:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Hier moet je gewoon sparen qua vrije dagen omdat er in de kerstvakantie gewoon geen zaken worden gedaan. Dan zit je hier alleen, zoals ik nu, kerstfeest te vieren. Af en toe verschuif ik een A4-tje, zucht en ga dan koffie zetten.

En alles van de wii is zeker uitverkocht. Ik wilde zaterdag wat spulletjes hebben, alles weg en over een maand leverbaar. Nu alles maar online gedaan en dan hoop ik dat alles deze week binnenkomt.quote:Op maandag 22 december 2008 16:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, dat is ook minder. Ik zou geloof ik de hele dag naar Serious Request zitten kijken. Dat mis ik wel een beetje, heb het de andere jaren best intensief gevolgd maar ik hoor geen radio meer en ik kan het op TV niet ontvangen via KPN geloof ik. Eerder had ik dat de hele dag lekker aan op de achtergrond.
Maar goed, hier op mijn werk steken ze er met de benen uit en val je over kinderwagens, Wii's en klanten met verlanglijstjes.
Op zich wel leuk hoor maar best vermoeiend. En beide kerstdagen heb ik het huis vol dus van lekker luieren komt ook niet veel. En dan zaterdagmorgen gewoon om NEGEN UUR alweer in de winkel staan.
Best een kouwe douche

Ja, Mario Kart is vrijwel steeds uitverkocht en de Wii Fit helemaaaal.quote:Op maandag 22 december 2008 16:09 schreef noekje het volgende:
[..]
En alles van de wii is zeker uitverkocht. Ik wilde zaterdag wat spulletjes hebben, alles weg en over een maand leverbaar. Nu alles maar online gedaan en dan hoop ik dat alles deze week binnenkomt.
Wij gaan één dag weg en één dag thuis. Ik weet nog niets eens wat ik wil maken. Alle boodschappen nog doen.Maar jij hebt het nog veel erger dus kudos voor jou!

Met zalm graag.quote:Op maandag 22 december 2008 17:14 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een meter zalm gekregen. Die past nooit in mijn koelkast.
Toastje, anyone?

Ze bouwen liever iets te weinig fabrieken dan iets teveel.quote:Op maandag 22 december 2008 17:14 schreef Gert het volgende:
Waarom is dat eigenlijk, dat het wii-spul altijd maar uitverkocht of zeer moeilijk te krijgen is.
Doen ze dat expres, om het aanbod schaars en de prijs dus hoog te houden?
Zou dat méér opleveren dan gewoon de productie opschroeven? Want zó ingewikkeld kan dat toch niet zijn, spelletjes kopiëren..

Lekker! Ik heb ook nog kerst Chardonnay in de aanbieding trouwens.quote:Op maandag 22 december 2008 17:17 schreef Gert het volgende:
Met zalm graag.![]()
Wil jij dan een bel chablis?

nee, doe maar zalmquote:Op maandag 22 december 2008 17:14 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een meter zalm gekregen. Die past nooit in mijn koelkast.
Toastje, anyone?

vol met dioxine (waarschijnlijk 1200 x de toegestane waarde)quote:Op maandag 22 december 2008 17:20 schreef Copycat het volgende:
En ik vind zalm hemels, daar niet van. Maar een meter? En dan ook een dikke, vette zalm hè?

quote:Op maandag 22 december 2008 17:23 schreef willem-jozef het volgende:
vol met dioxine (waarschijnlijk 1200 x de toegestane waarde)lekker
. peukie ernaast en alles komt goed

De (grotendeels machinale) productie wat opschroeven voor populaire games, lijkt me niet zo n probleem. Maar het lijkt interessanter om het aanbod schaars te houden. Als die games massaal bij de blokker liggen, willen mensen er véél minder voor betalen dan als het moeilijker te krijgen is. Blijkbaar loont dat.quote:Op maandag 22 december 2008 17:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze bouwen liever iets te weinig fabrieken dan iets teveel.

het was lief bedoeld, maar dan in de vorm van een flauwe grap (van die peuk) omdat het mannelijker over zou komen-O- . ik zou graag zien dat je stopt met roken omdat ik zo langzamerhand van je ben gaan houden, ccquote:

Nee, dat nu ook weer niet. En het is waarschijnlijk ook geen meter, maar eerder 70 cm. Is mijn visserslatijn.quote:Op maandag 22 december 2008 17:28 schreef Gert het volgende:
Is die zalm ook echt als "meter" overhandigd, Cc:? Da's best wel silly ja.

Daar weten die 23 poezen bij jou wel raad mee.quote:Op maandag 22 december 2008 17:30 schreef noekje het volgende:
Ik had ook een kerstgeschenk. Mocht ik zelf uitkiezen. Ik heb de wijn gekozen. Zat geen kaas bij en geen zalm.
Wat moet je nu met een meter zalm?

Nah, ik heb er nog 4 en die lusten geen zalm. Wel komkommer.quote:Op maandag 22 december 2008 17:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar weten die 23 poezen bij jou wel raad mee.
Ik moest ook kiezen, en heb het kerstpakket genomen. Geen idee wat er in zit dus, moet nog thuis bezorgd worden. Misschien wel een meter zalm.

Een foto van mijn kerstpakket?quote:Op maandag 22 december 2008 17:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Nah, ik heb er nog 4 en die lusten geen zalm. Wel komkommer.
Oh leuk, ga je het nog wel vertellen en krijg ik ook nog een foto ivm de kerst want dan ga ik het nú al spannend vinden.

Waarom vries je de helft niet in?quote:Op maandag 22 december 2008 18:09 schreef Copycat het volgende:
Met flink wat gewrik heb ik dat kreng in de koelkast gekregen. 70 cm schoon aan de haak op zeker.
Dat wordt ontbijten, lunchen en dineren met zalm. Ik hoop maar dat het een welbespraakte tafelgenoot is.

Omdat mijn vriesvak ook helemaal vol ligt. En ik vergeet altijd dingen die daarin liggen. Behalve vodka.quote:

Gooi die chili con carne uit april 2007 gewoon weg! Alleen wodka en zalm in je vriesvak. Da's overzichtelijk, esthetisch in orde en cool!quote:Op maandag 22 december 2008 18:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat mijn vriesvak ook helemaal vol ligt. En ik vergeet altijd dingen die daarin liggen. Behalve vodka.

Ja, dan vooral de inhoud van het pakket. Ik vind dat altijd spannend ook al weet ik dat het toastjes, paté en een fles wijn is.quote:Op maandag 22 december 2008 17:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Een foto van mijn kerstpakket?
Uhm... ruilen voor iets grijs van leer?

quote:Op maandag 22 december 2008 18:09 schreef Copycat het volgende:
Met flink wat gewrik heb ik dat kreng in de koelkast gekregen. 70 cm schoon aan de haak op zeker.
Dat wordt ontbijten, lunchen en dineren met zalm. Ik hoop maar dat het een welbespraakte tafelgenoot is.

D'r liggen twee flessen vodka, twee van die ijsblokjesdingen en nog wat verdwaalde snacks in.quote:Op maandag 22 december 2008 18:21 schreef Gert het volgende:
Gooi die chili con carne uit april 2007 gewoon weg! Alleen wodka en zalm in je vriesvak. Da's overzichtelijk, esthetisch in orde en cool!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |