Met zalm graag.quote:Op maandag 22 december 2008 17:14 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een meter zalm gekregen. Die past nooit in mijn koelkast.
Toastje, anyone?
Ze bouwen liever iets te weinig fabrieken dan iets teveel.quote:Op maandag 22 december 2008 17:14 schreef Gert het volgende:
Waarom is dat eigenlijk, dat het wii-spul altijd maar uitverkocht of zeer moeilijk te krijgen is.
Doen ze dat expres, om het aanbod schaars en de prijs dus hoog te houden?
Zou dat méér opleveren dan gewoon de productie opschroeven? Want zó ingewikkeld kan dat toch niet zijn, spelletjes kopiëren..
Lekker! Ik heb ook nog kerst Chardonnay in de aanbieding trouwens.quote:Op maandag 22 december 2008 17:17 schreef Gert het volgende:
Met zalm graag.![]()
Wil jij dan een bel chablis?
nee, doe maar zalmquote:Op maandag 22 december 2008 17:14 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een meter zalm gekregen. Die past nooit in mijn koelkast.
Toastje, anyone?
vol met dioxine (waarschijnlijk 1200 x de toegestane waarde)quote:Op maandag 22 december 2008 17:20 schreef Copycat het volgende:
En ik vind zalm hemels, daar niet van. Maar een meter? En dan ook een dikke, vette zalm hè?
quote:Op maandag 22 december 2008 17:23 schreef willem-jozef het volgende:
vol met dioxine (waarschijnlijk 1200 x de toegestane waarde)lekker
. peukie ernaast en alles komt goed
De (grotendeels machinale) productie wat opschroeven voor populaire games, lijkt me niet zo n probleem. Maar het lijkt interessanter om het aanbod schaars te houden. Als die games massaal bij de blokker liggen, willen mensen er véél minder voor betalen dan als het moeilijker te krijgen is. Blijkbaar loont dat.quote:Op maandag 22 december 2008 17:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze bouwen liever iets te weinig fabrieken dan iets teveel.
het was lief bedoeld, maar dan in de vorm van een flauwe grap (van die peuk) omdat het mannelijker over zou komen-O- . ik zou graag zien dat je stopt met roken omdat ik zo langzamerhand van je ben gaan houden, ccquote:
Nee, dat nu ook weer niet. En het is waarschijnlijk ook geen meter, maar eerder 70 cm. Is mijn visserslatijn.quote:Op maandag 22 december 2008 17:28 schreef Gert het volgende:
Is die zalm ook echt als "meter" overhandigd, Cc:? Da's best wel silly ja.
Daar weten die 23 poezen bij jou wel raad mee.quote:Op maandag 22 december 2008 17:30 schreef noekje het volgende:
Ik had ook een kerstgeschenk. Mocht ik zelf uitkiezen. Ik heb de wijn gekozen. Zat geen kaas bij en geen zalm.
Wat moet je nu met een meter zalm?
Nah, ik heb er nog 4 en die lusten geen zalm. Wel komkommer.quote:Op maandag 22 december 2008 17:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar weten die 23 poezen bij jou wel raad mee.
Ik moest ook kiezen, en heb het kerstpakket genomen. Geen idee wat er in zit dus, moet nog thuis bezorgd worden. Misschien wel een meter zalm.
Een foto van mijn kerstpakket?quote:Op maandag 22 december 2008 17:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Nah, ik heb er nog 4 en die lusten geen zalm. Wel komkommer.
Oh leuk, ga je het nog wel vertellen en krijg ik ook nog een foto ivm de kerst want dan ga ik het nú al spannend vinden.
Waarom vries je de helft niet in?quote:Op maandag 22 december 2008 18:09 schreef Copycat het volgende:
Met flink wat gewrik heb ik dat kreng in de koelkast gekregen. 70 cm schoon aan de haak op zeker.
Dat wordt ontbijten, lunchen en dineren met zalm. Ik hoop maar dat het een welbespraakte tafelgenoot is.
Omdat mijn vriesvak ook helemaal vol ligt. En ik vergeet altijd dingen die daarin liggen. Behalve vodka.quote:
Gooi die chili con carne uit april 2007 gewoon weg! Alleen wodka en zalm in je vriesvak. Da's overzichtelijk, esthetisch in orde en cool!quote:Op maandag 22 december 2008 18:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat mijn vriesvak ook helemaal vol ligt. En ik vergeet altijd dingen die daarin liggen. Behalve vodka.
Ja, dan vooral de inhoud van het pakket. Ik vind dat altijd spannend ook al weet ik dat het toastjes, paté en een fles wijn is.quote:Op maandag 22 december 2008 17:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Een foto van mijn kerstpakket?
Uhm... ruilen voor iets grijs van leer?
quote:Op maandag 22 december 2008 18:09 schreef Copycat het volgende:
Met flink wat gewrik heb ik dat kreng in de koelkast gekregen. 70 cm schoon aan de haak op zeker.
Dat wordt ontbijten, lunchen en dineren met zalm. Ik hoop maar dat het een welbespraakte tafelgenoot is.
D'r liggen twee flessen vodka, twee van die ijsblokjesdingen en nog wat verdwaalde snacks in.quote:Op maandag 22 december 2008 18:21 schreef Gert het volgende:
Gooi die chili con carne uit april 2007 gewoon weg! Alleen wodka en zalm in je vriesvak. Da's overzichtelijk, esthetisch in orde en cool!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |