Oh sorry..quote:Op maandag 22 december 2008 19:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Vaarwel wrede Frits. Waar zit je nu toch, man?!Ik ben al helemaal gehecht enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Das een E-C tje (eigen cadeautje)quote:Op maandag 22 december 2008 19:30 schreef lies1958 het volgende:
Even tussendoor 31 december een dag en dan pas 7 januari weer. Heb vandaag toch een hoop geld uitgegeven heerlijk hoor om te doen.
Ben bijna klaar met het kopen van kadootjes voor anderen. Heb een hele mooie ring voor mezelf gekocht en ook laten inpakken. Vond dat ik het wel verdiend had. Doe ik heel verrast op kerstochtend.
quote:Op maandag 22 december 2008 19:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oh sorry..![]()
Idi dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go hard or go home
Ik heb zo'n saai boekje!quote:Op maandag 22 december 2008 19:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat had jij in je kerspakket behalve bacillen?
Ik heb die lelijke negert van jou ook al weggeblockt.quote:Op maandag 22 december 2008 19:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mijn Firefox-browser vindt van niet.
quote:Op maandag 22 december 2008 19:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb die lelijke negert van jou ook al weggeblockt. [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Neuh dat gaat niet op want Nintendo hanteert vaste prijzen.quote:Op maandag 22 december 2008 17:28 schreef Gert het volgende:
[..]
De (grotendeels machinale) productie wat opschroeven voor populaire games, lijkt me niet zo n probleem. Maar het lijkt interessanter om het aanbod schaars te houden. Als die games massaal bij de blokker liggen, willen mensen er véél minder voor betalen dan als het moeilijker te krijgen is. Blijkbaar loont dat.
Is die zalm ook echt als "meter" overhandigd, Cc:? Da's best wel silly ja.
Ja, op basis van die bewust gecreëerde schaarste...quote:Op maandag 22 december 2008 20:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Neuh dat gaat niet op want Nintendo hanteert vaste prijzen.
Aw! Een bank? Daar word je toch niet fit van. Je kunt nog een uitvaartverzekering afsluiten!quote:Op maandag 22 december 2008 20:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb de WII afgestaan, in ruil voor de bank! Dus ben ik straks Wii-loos!
Wilde namelijk net helemaal blij reageren, dat je even moet laten hoe de WII-fit is, want ik twijfelde of ik hem ook zou halen.![]()
![]()
quote:Op maandag 22 december 2008 20:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Aw! Een bank? Daar word je toch niet fit van. Je kunt nog een uitvaartverzekering afsluiten! [ afbeelding ]
Nicequote:Op maandag 22 december 2008 20:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Aw! Een bank? Daar word je toch niet fit van. Je kunt nog een uitvaartverzekering afsluiten! [ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 december 2008 21:00 schreef CarOnline het volgende:
Oh en mijn kleuter snapt het nog niet helemaal.
Was met haar in het dorp, voor haar een rokje en een maillotje gekocht.
Zegt ze: Ik heb nog een Nederlands bloesje, kan die dan wel bij mijn Duitse rokje?
quote:Op maandag 22 december 2008 21:00 schreef CarOnline het volgende:
Nou, voor Gert dan...
Er zit ook een balanceboard bij het spel. En dat is een stuk lastiger te fabriceren dan alleen het discje.
En dat zag je ook een tijdje geleden bij de MKart, daar zit een stuurtje bij en daar zit waarschijnlijk de vertraging. Niet het spel maar de bijproducten.
En wil nou iedereen ff ophouden over hoeveel Januari ze pas weer moeten beginnen?
Want daar wordt ik erg verdrietig van![]()
Oh en mijn kleuter snapt het nog niet helemaal.
Was met haar in het dorp, voor haar een rokje en een maillotje gekocht.
Zegt ze: Ik heb nog een Nederlands bloesje, kan die dan wel bij mijn Duitse rokje?
hoe was je eerste ''volle'' werkdag Muis?quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 20:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
Meisjes die gamen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vin het niks........
![]()
maar ja wie ben ik?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |