Werd is tijd na 4 koopzondagen waar de zooi niet was aan te slepenquote:Op zondag 21 december 2008 22:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En eindelijk een verstandig geluid, 't moet weer komen van de oude garde....
Daar heb ik niets van meegekregen eigenlijk. Gelukkig voel ik mij niet geroepen om aan de gekte mee te doenquote:Op zondag 21 december 2008 23:01 schreef Sporti het volgende:
[..]
Werd is tijd na 4 koopzondagen waar de zooi niet was aan te slepen
Ga altijd op zondag naar de Turk omdat op zaterdag er gewoon niet te parkeren is door de drukte.quote:Op zondag 21 december 2008 23:01 schreef Sporti het volgende:
[..]
Werd is tijd na 4 koopzondagen waar de zooi niet was aan te slepen
Ik ook altijd op zondag boodschappen omdat ik dan vaak alleen ben op de vroege morgen, maar vandaag leek het wel een open inrichtingquote:Op zondag 21 december 2008 23:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Ga altijd op zondag naar de Turk omdat op zaterdag er gewoon niet te parkeren is door de drukte.
Vandaag was het nog erger!!
Ik wist niet dat het koopzondag was voor het xenofobe deel van onze bevolking.
Hoelaat is de trekking Coos?quote:Op zondag 21 december 2008 23:10 schreef Coos het volgende:
Simpel!!!!!Let je op!!!!
![]()
Morgen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En de mensen lopen echt met een blik van.....kopen...kopen....kopen.quote:Op zondag 21 december 2008 23:09 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik ook altijd op zondag boodschappen omdat ik dan vaak alleen ben op de vroege morgen, maar vandaag leek het wel een open inrichting
Morgenochtend. Moet nog even zoeken hoe laat.quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 23:12 schreef Coos het volgende:
[..]
En de mensen lopen echt met een blik van.....kopen...kopen....kopen.![]()
Het valt ook op dat de kit ter bescherming van de economie ook helemaal geen bonnen uitdeeld voor fout parkeren en zo. Totale anarchie!!!
Ja, hier ook!quote:Op zondag 21 december 2008 23:13 schreef Gert het volgende:
Koopzondag. Alleen die naam al.
Hier zijn de winkels in het centrum overigens altíjd op zondag open. Wel handig hoor. Je hoeft niet, je kan wel.
Mańana el Gordo y ganará el numero terminando a............... 34quote:Op zondag 21 december 2008 23:10 schreef Coos het volgende:
Simpel!!!!!Let je op!!!!
![]()
Morgen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Toc tocquote:Op zondag 21 december 2008 23:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Want straks verhonger ik nog ofzo!
Grenswinkel ook altijd open, kan je zelfs kiezen of je deutsche, belgische of hollandse broodjes wil, jaja luxe hieroquote:Op zondag 21 december 2008 23:13 schreef Gert het volgende:
Koopzondag. Alleen die naam al.
Hier zijn de winkels in het centrum overigens altíjd op zondag open. Wel handig hoor. Je hoeft niet, je kan wel.
Zelfs met de kerstdagen open?quote:Op zondag 21 december 2008 23:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die zijn gewoon open? Goed om te weten!
Alle niet nederlanders zijn gewoon open. Ook op 1e kerstdag.quote:Op zondag 21 december 2008 23:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die zijn gewoon open? Goed om te weten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |