Werd is tijd na 4 koopzondagen waar de zooi niet was aan te slepenquote:Op zondag 21 december 2008 22:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En eindelijk een verstandig geluid, 't moet weer komen van de oude garde....
Daar heb ik niets van meegekregen eigenlijk. Gelukkig voel ik mij niet geroepen om aan de gekte mee te doenquote:Op zondag 21 december 2008 23:01 schreef Sporti het volgende:
[..]
Werd is tijd na 4 koopzondagen waar de zooi niet was aan te slepen
Ga altijd op zondag naar de Turk omdat op zaterdag er gewoon niet te parkeren is door de drukte.quote:Op zondag 21 december 2008 23:01 schreef Sporti het volgende:
[..]
Werd is tijd na 4 koopzondagen waar de zooi niet was aan te slepen
Ik ook altijd op zondag boodschappen omdat ik dan vaak alleen ben op de vroege morgen, maar vandaag leek het wel een open inrichtingquote:Op zondag 21 december 2008 23:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Ga altijd op zondag naar de Turk omdat op zaterdag er gewoon niet te parkeren is door de drukte.
Vandaag was het nog erger!!
Ik wist niet dat het koopzondag was voor het xenofobe deel van onze bevolking.
Hoelaat is de trekking Coos?quote:Op zondag 21 december 2008 23:10 schreef Coos het volgende:
Simpel!!!!!Let je op!!!!
![]()
Morgen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En de mensen lopen echt met een blik van.....kopen...kopen....kopen.quote:Op zondag 21 december 2008 23:09 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik ook altijd op zondag boodschappen omdat ik dan vaak alleen ben op de vroege morgen, maar vandaag leek het wel een open inrichting
Morgenochtend. Moet nog even zoeken hoe laat.quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 23:12 schreef Coos het volgende:
[..]
En de mensen lopen echt met een blik van.....kopen...kopen....kopen.![]()
Het valt ook op dat de kit ter bescherming van de economie ook helemaal geen bonnen uitdeeld voor fout parkeren en zo. Totale anarchie!!!
Ja, hier ook!quote:Op zondag 21 december 2008 23:13 schreef Gert het volgende:
Koopzondag. Alleen die naam al.
Hier zijn de winkels in het centrum overigens altíjd op zondag open. Wel handig hoor. Je hoeft niet, je kan wel.
Mañana el Gordo y ganará el numero terminando a............... 34quote:Op zondag 21 december 2008 23:10 schreef Coos het volgende:
Simpel!!!!!Let je op!!!!
![]()
Morgen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Toc tocquote:Op zondag 21 december 2008 23:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Want straks verhonger ik nog ofzo!
Grenswinkel ook altijd open, kan je zelfs kiezen of je deutsche, belgische of hollandse broodjes wil, jaja luxe hieroquote:Op zondag 21 december 2008 23:13 schreef Gert het volgende:
Koopzondag. Alleen die naam al.
Hier zijn de winkels in het centrum overigens altíjd op zondag open. Wel handig hoor. Je hoeft niet, je kan wel.
Zelfs met de kerstdagen open?quote:Op zondag 21 december 2008 23:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die zijn gewoon open? Goed om te weten!
Alle niet nederlanders zijn gewoon open. Ook op 1e kerstdag.quote:Op zondag 21 december 2008 23:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die zijn gewoon open? Goed om te weten!
Tis "onze feestdag" , niet de hunne.quote:
Koopkerstdag.quote:Op zondag 21 december 2008 23:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Alle niet nederlanders zijn gewoon open. Ook op 1e kerstdag.
Ja stad hequote:
Toen Duitsers nog Engels spraken.quote:Op zondag 21 december 2008 23:24 schreef Coos het volgende:
Gert zit zeker met weemoed naar RTL7 te kijken?
En dan blijkt het Mathari te zijn inclusief drain....quote:Op zondag 21 december 2008 23:30 schreef Sporti het volgende:
intussen al 4200 euro voor SHE haar reportage
En stomazak.quote:Op zondag 21 december 2008 23:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En dan blijkt het Mathari te zijn inclusief drain....
quote:Op zondag 21 december 2008 23:38 schreef hondjes het volgende:
morgenochtend , om een uur of tien...begint de uitslag van de spaanse lotto.
kreeg er net een van dochter, en eindigt op 8
en nu ga ik slapen, trusten
Danny zal het wel te druk hebben om alvast te swaffelen op de aanstaande foto's van SHE.quote:Op zondag 21 december 2008 23:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
En stomazak.
En nog geen DS prullen hier.
Koop er nog eentje die eindigt op 34quote:Op zondag 21 december 2008 23:38 schreef hondjes het volgende:
morgenochtend , om een uur of tien...begint de uitslag van de spaanse lotto.
kreeg er net een van dochter, en eindigt op 8
en nu ga ik slapen, trusten
Weet jij ook hoeveel loten er zijn verkocht LS?quote:Op zondag 21 december 2008 23:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Voor mensen met UPC, kanaal 814 voor de live trekking van "EL GORDO"
Iets van 150.000.000quote:Op zondag 21 december 2008 23:44 schreef Sporti het volgende:
[..]
Weet jij ook hoeveel loten er zijn verkocht LS?
Jeetje enorm, vandaar dus die prijzenpotquote:Op zondag 21 december 2008 23:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Iets van 150.000.000
Maar mensen hebben ook decimo's en parciales. Dus een deel van een lot.
Parciales zijn een deel van een heel lot he?quote:Op zondag 21 december 2008 23:47 schreef Sporti het volgende:
[..]
Jeetje enorm, vandaar dus die prijzenpot
Het zou kunnen dat je steeds een ander IP krijgt, maar je zou ingelogd moeten blijven als je verbinden met dit IP uitzet en ingelogd blijven aan. dacht ik.quote:Op zondag 21 december 2008 23:40 schreef hondjes het volgende:
trouwens, ik zit met zo een vodafone stick ..
maar moet steeds inloggen op Fok, blijkbaar een ander IP adres ...
het is een spaanse , komt het daardoor...wie weet dit...Heidi
quote:Op zondag 21 december 2008 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
Hoi Manu, was het leuk bij je ouders?![]()
Mja, ik ga slapen, morgen weer werken.
Slaap lekker Fok!
quote:Op zondag 21 december 2008 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
Hoi Manu, was het leuk bij je ouders?![]()
Mja, ik ga slapen, morgen weer werken.
Slaap lekker Fok!
die liggen vast naast de sinterklaasboekenquote:Op zondag 21 december 2008 23:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
En stomazak.
En nog geen DS prullen hier.
O jij hebt ook nog niets?quote:Op zondag 21 december 2008 23:54 schreef blomst het volgende:
[..]
die liggen vast naast de sinterklaasboeken
Dat wisten we al, we zijn op de hoogte gehouden....quote:Op zondag 21 december 2008 23:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]was leuk, m'n beste vriend voor het eerst in 2 jaar weer gezien
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Lies![]()
Op je gezondheid dan maarquote:Op maandag 22 december 2008 03:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier wel, pikko![]()
Hoe ist?
Dat wijf al terug?
Gelijk heb je.quote:Op maandag 22 december 2008 03:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Op je gezondheid dan maarproost
Wijfenlaten we het leuk houden
ohjaquote:
quote:
Mis ik wat leuks?quote:Op maandag 22 december 2008 03:48 schreef HiDiHo het volgende:
Die gasten bij Serieus request zijn ook lekker lam zeg
quote:
Heb ik allemaal nietquote:Op maandag 22 december 2008 03:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dronken mensen die gaan zingen op de radio/tv
![]()
Ned 3
Ook op internet, 3fm.nlquote:
Avond Bartquote:
Yep.quote:Op maandag 22 december 2008 04:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Avond Bart![]()
Hoelaat is het daar? 21:12 ?
Heuh, weinig nieuws. Ze zijn vrijdag begonnen en ze hebben nu geloof ik 6 ton opgehaald.quote:Op maandag 22 december 2008 04:19 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Yep.
Vanmiddag naar American Footbal zitten kijken (de Chiefs hebben alweer verloren...), die gasten gaan wel gewoon door als het zwaar vriest. Hulde - ze schijnen alleen te stoppen als het onweert.
Hoe loopt Het Glazen Huis? Heb geen zin om op 3fm.nl te kijken, heb een hele langzame verbinding hier. Hoeveel hebben ze al opgehaald (en wanneer zijn ze eigenlijk begonnen)?
Verder nog iets spannends gebeurd? Peterrrr nog achter Joran aangezeten
Ik las iets over SHE.quote:Op maandag 22 december 2008 04:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heuh, weinig nieuws. Ze zijn vrijdag begonnen en ze hebben nu geloof ik 6 ton opgehaald.
Fok! heeft ook een paar leuke acties voor serieus request
quote:Op maandag 22 december 2008 06:01 schreef nachtzuster het volgende:
Beterschap Fan![]()
*gelijk kaartje gaat schrijven![]()
Gelukkigquote:Op maandag 22 december 2008 06:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
en een kadootje
![]()
doeiiiiiiiii
![]()
en valt wel mee hoor.... geen drains en zulks
Is irrelevant, het gaat om NUHUUU.quote:Op zondag 21 december 2008 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
Godver, te laat.
En wat hebben we allemaal meegemaakt in het vorige topic.
-knip-
Laat me raden! Oh nee, wacht.quote:Op maandag 22 december 2008 09:15 schreef Copycat het volgende:
En O My Fucking God, wat heeft iemand zich weer laten gaan op de site van Huub.
Wow! Het lijkt me zo tof! Mooie landschappen en mooie mensen mogen in mijn pm. Als ik groot ben ga ik daar ook heen.quote:Op maandag 22 december 2008 09:27 schreef beequeen het volgende:
Mogge noekje. Vic heeft het helemaal geweldig gehad. Prachtige dingen gezien, doodsangsten uitgestaan op steile bergkammen, slechte wegen, mooie mensen, uiteraard aan de dunne geweest, slecht sanitair maar het was het allemaal waard. Nu is hij kapot maar moet gewoon weer aan de bak, de ziel. En ik maar wassen.
Yep, ben echt blij dat hij weer thuis is. 3 weken is best lang. Nog een paar dagen Cc en jij kunt ook gaan genieten van je vrije dagen.quote:Op maandag 22 december 2008 09:45 schreef Copycat het volgende:
Fijn dat Vic weer thuis is en dat hij het, ondanks de dunne en dergeloze, goed naar zijn zin heeft gehad. Maar vooral dat ie nu weer lekker bij jou is. Als ie klaar is met werken, dan.
Nope, juist weer erger gewordenquote:
Jakkes, hoe kan dat nou? Een bad zal niet helpen, een bezoekje aan de HA misschien wel. Wanneer vertrek je eik?quote:Op maandag 22 december 2008 09:52 schreef Manu82 het volgende:
Nope, juist weer erger geworden![]()
En vriendin zat ook al te kotsen vanmorgen![]()
Vanavond maar even lekker in bad
Over kwartier gaan we weg, dus HA heeft niet echt zin meerquote:Op maandag 22 december 2008 09:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jakkes, hoe kan dat nou? Een bad zal niet helpen, een bezoekje aan de HA misschien wel. Wanneer vertrek je eik?
Oeps, nou beterschap dan maar, ook voor je vriendin. Goeie reis en probeer toch maar te genieten van het bad vanavond.quote:Op maandag 22 december 2008 09:58 schreef Manu82 het volgende:
Over kwartier gaan we weg, dus HA heeft niet echt zin meer
Vind bad juist altijd wel even lekker als ik ziek ben, maar baal er nu een beetje van dat het zo verrot is
Thnx hondjes. Niet teveel poetsen hoor, geniet maar van het mooie weer.quote:Op maandag 22 december 2008 09:55 schreef hondjes het volgende:
fijn BQ , man weer thuis..
Manu..stralend weer...
heb de badkamer ondergespoten, lekker , dweilen en nog eens dweilen, verder goed appartement.
wat verder, ga zo ontbijten
en wegwezen...
Zo klote, reizen als je ziek bent.quote:Op maandag 22 december 2008 09:58 schreef Manu82 het volgende:
Over kwartier gaan we weg, dus HA heeft niet echt zin meer
Vind bad juist altijd wel even lekker als ik ziek ben, maar baal er nu een beetje van dat het zo verrot is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |